![]() |
Eetbare bodypaint
Wie heeft daar ervaring mee? en waar kan je het halen?
|
ik heb er geen ervaring mee enz, maar het klinkt wel erg kinky enz... Hmm, doch zal ik mezelf nooit onderverven...
|
sex winkel byvoorbeeld :p Mijne was over de datum (n)
sommige bezine stations, of van die spullen winkeltjes waar ze ook mokken hebben en andere sex/grappen spul. |
Idd sexwinkeltje.
Lijkt me echt leuk en geil |
Expo en sex stores.
Krijg je volgens mij hele vieze lakens van... |
ach, die kunnen de was wel in :D
hebben wel een keer gebodypaint, maar kon je niet ete :D |
Is heel erg leuk,
Wij (mijn vriendin en ik) hebben ervaring met aardbeienverf en dat is gewoon gekocht bij de expo (amsterdam red.) voor € 6,95 incl. een kwastje! Smaakt nog lekker ook en je beleeft er heel veel plezier aan! |
Die had ik, met witte-chocolade-smaak.
Nu is ie echter over de datum. :/ |
Hmm bodypaint? Das toch dat je allemaal figuren op je lichaam tekent of bijvoorbeeld panterprint krijgt zodat je op een panter lijkt?
Volgens mij heb ik weleens iets eetbaars op sexgebied gezien bij de expo maar of dat verf was..? |
ik hoor t al.. op naar de expo dus..
dus t is wel 'eetbaar'? ;) |
Citaat:
|
Heb wel al eetbare massageolie gehad, maar volgens mij hadden ze er ook soort verf en vloeibare chocolade en dat was in de Art Store (bijna zelfde als Expo).
|
is t duur?
|
Citaat:
|
bij een funshop/sekshop
|
Expo en de bijenkorf (chill out)
|
Ik denk dat het al gauw een enorme knoeiboel wordt (ik denk alleen al aan de experimenten met massage-olie die nogal vettig was en mijn bed daarna ook :( ). Maar kan ook wel best fijn zijn denk ik.
|
Jam, pindakaas, chocoladepasta, smeerleverworst, smeerkaas, hopjes vanille en blanke vla.
Je keukenkastje! |
Citaat:
Je kunt het bij erotheken e.d. halen en sommige snoepzaken hebben het zelfs :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:16. |