![]() |
Hoe werk je wallen weg?
Ik heb al vanalles geprobeerd..
Met ijskoud water sochtends, een tijd goed slapen, een theelepeltje, zelfs een zalfje.. Ik weet t niet meer, en pleur dr altijd maar een bende foudation overheen *niet dat het werkt overgens* :( HELP...! |
camouflage stift:o
|
heb ik ook al geprobeerd..
Maar of je het dan mooi vind dat er een meisje langs komt met een hele stift onder dr ogen? :rolleyes: Nee, en als je het subtiel opbrengt.. helpt t nix.. :( |
--> l&g
|
Bedoel je donkere kringen of echt van die 'zakjes'? :)
Echte dikke wallen gaan dacht ik wel weg als je er een ijskoude lepel met de bolle kant tegenaan houd. Die donkere kringen heb ik zelf ook erg last van. Dat komt gewoon omdat de huid daar zo dun is, daar kan je weinig aan doen. Bij mij is het het minst erg als ik gewoon genoeg heb geslapen en gezond heb gegeten enzo. Wat wel helpt is een klein beetje lichtgelige oogschaduw onder je oog aanbrengen (bij het wimperrandje). Hierdoor lijkt je oogopslag helderder en je ogen lijken frisser. Je kan beter niet al te veel mascara op je onderwimpers doen, want door de schaduw kan het nog wel eens erger gaan lijken dan dat het is! |
aambeiencreme
|
Slapen.
|
Citaat:
|
Citaat:
en waar zou je dat moeten kunnen krijgen dan? En de prijs? |
lepel een nachtje in de vriezer leggen en dan smorgens tegen je wallen aanhouden
|
Citaat:
|
Voordat je gaat slapen wat uierzalf op je wallen smeren, dat helpt.
Zegt men. :) En anders kun je met een groene make-up stift de roodheid (of de kleur) wat neutraliseren, en er dan wat vloeibare make-up overheen smeren. |
Citaat:
|
Die aambeienzalf heet volgens mij iets van 'Sperti' ofzo :confused:
Daar heb ik dus de hele nacht wakker van gelegen :D |
Citaat:
Brrrr... ik moet er niet aan denken. |
Citaat:
Overjoyed, hoe duur was het dan? |
Citaat:
succes, ik heb overigens niks gezien tegen "paarden benen" |
volgens mij kun je gewoon het beste aambeienzalf eraf smeren....ik heb van veel mensen gehoord dat dat echt werkt!! en voor de rest zou ik dan wat lichtere oogschaduw opdoen...zoals lichtblauw en roze of paars, want dat ziet er wat opgewekter uit dan als je je ogen donker maakt! en idd...onder je wimpers onder..op dat lijntje...kun je dan ook wat oogschaduw opdoen...een fris effect!! succes ermee *-^*~xxx~*^-*
|
dank u dank u :D
|
Mascara op je bovenste wimpers. En nooit donkere make-up onder je ogen aanbrengen.
Je kunt wel wit oogpotlood aanbrengen onder je oog, zowel boven als onder de wimperrand. Of een beetje wit uitgeveegd oogschaduw tussen je oog en je neus. Dat ziet er fris uit, als je het goed opbrengt. Of leg het accent op je lippen, als die mooi zijn :) |
Citaat:
Sporten etc. |
Wallen onder je ogen is juist in! Valt tegenwoordig onder de depri-look.
|
Soms gaat het ook gewoon niet weg he, het kan ook in je familie zitten.
Maarja, het meeste is wel genoemd |
Heb er de laatste tijd ook last van :( ik hou er altijd een koud washandje tegen, helpt een klein beetje. Misschien moet ik ook maar ff van dat aambeienzalf kopen :P
|
Schijfjes komkommer of camouflagestift (lichte)
|
Citaat:
|
ja kan bij de bodyshop ook van die koude oog maskers kopen die in de vriezer moeten, zelfte effect als lepeltje... alleen dan veel handiger :)
|
Zorgen dat je geen wallen krijgt.
Genoeg slaap en gezond eten werkt daar goed aan mee. Als je eens een paar dagen slecht hebt geslapen gewoon een paar dagen overdreven lang slapen. En tsja gezond eten.... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:11. |