![]() |
Nationale Vlootdagen 4-6 juli 2003
Ik ga vrijdag (zaterdag ga ik naar Zwitserland).
Nog meer mensen die gaan? Een lijstje van de schepen die zeker komen: 4-6 Jul 03 Dutch National Fleet Days Den Helder HMS Cumberland F 85 Den Helder HMS Tracker P 274 Den Helder HMS Raider P 275 Den Helder HMS Puncher P 291 Den Helder HMS Blazer P 279 Den Helder HMS Explorer P 164 Den Helder HNLMS Van Nes F 833 Den Helder HNLMS Van Galen F 834 Den Helder HNLMS Dolfijn S 808 Den Helder HNLMS Mercuur A 900 Den Helder FS Premier Maître L'Her F 792 Den Helder FGS Langeoog A 1441 Den Helder HMS = Brits, HNLMS = Nederlands, FS = Frans, FGS = Duits. Waarschijnlijk zijn er nog wel meer (open) schepen, maar ik weet niet precies welke. Dat is een verrassing. :) http://www.nationalevlootdagen.nl/ |
nee
|
nope, ik ben niet zo schepen-fan als jij :p
|
Dat zal me lood om oud ijzer zijn. :o ;)
Nee dus. :) |
ja, als je de Fleet Admiral bent dan heb je natuurlijk een naam hoog te houden he.
Misschien kom ik wel een dagje, ik ben een jaar of 3 geleden met mijn vader meegegaan en dat was wel gaaf :) dus wie weet, misschien kom ik wel |
Citaat:
Nee. Het lijkt mij wel erg leuk, maar ik denk niet dat ik daarvoor naar Den Helder afreis. |
Ik ben er vroeger ooit geweest was wel cool, maar mm vrijdag geen tijd denk ik
|
Ik denk dat m'n zusje wel zal gaan...
Foto's van 'haar schip': http://www.arendnet.com/betelgeuze.htm |
net als vorig jaar, toen je een soortgelijk topic opende, ga ik niet
|
ik ga niet. :)
|
Zegt me nix, boeit me ook niet, dus dan ga ik ook automatisch niet :p :D
|
ja ik ga ok maar dan op zaterdag
|
Nee, daar lijkt me nou echt niets aan. Het is mooi voor een half uur, maar daar is het dan ook wel mee bekeken.
|
Citaat:
Citaat:
Heeft de beheerder ervan een email-adres? Dan stuur ik wel een nieuwe versie. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
... Maar niet de mijne. ;) |
o vlootdagen zijn saaaai ik woon in Den Helder dus ik kan het weten. 20.000 mensen die dan bootjes gaan bekijken
*gaap* ik zie ze elke dag er is niks aan. maar ja toch wel weer een fijn en kostbaar evenement en dat terwijl er 3000 banen op de tocht staan in Den Helder bij de marine omdat er bezuinigt wordt... |
Nou, er komen al 2 mensen. 2 meer dan ik verwacht had. :D En nee, ik kom ook niet.
|
Nee, schepen staan denk ik wel zo'n beetje onderaan mijn lijstje van "boeiende dingen". ;)
|
Mij te ver weg en te druk
|
Schepen boeien mij totaal niet.
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor mij is het o.a. interessant omdat ik allerlei nieuwtjes kan opvangen. :o Zoals: -Twee mijnenbootjes zijn pas buiten dienst gesteld. -Een van onze schepen ligt vanwege geldgebrek tot augustus aan de kade. -De Goalkeeper is ook bruikbaar tegen oppervlaktedoelen. -De Goalkeepers op de LCF's zijn tweede-hands, van Kortenaers gehaald. -Franse schepen zijn gebouwd voor dwergen. :p -Nederlandse SH-14D Lynx-heli's kunnen de Sea Skua ASM dragen. -Veel uitgevonden over werken bij de geneeskundige dienst van de KM. -Interessant gesprek met een paar lui van de Britse marine. Was dus wel een interessante dag. :) Ik ga dus nooit naar al die 'evenementen', dat interesseert mij echt niet... En de mariniersdemonstraties, luchtmachthelikopters, landmacht-tanks en marechaussee-voertuigen interesseren me niet zo. Liever de vloot, veel interessanter... :) |
tank > boot.
|
ik had wel ged8 dat jij er een topic over zou openen
|
Citaat:
M'n zusje is btw niet geweest. ;) Zaterdag zat ze op de Betelgeuze en nu is ze d'r tas, denk ik, aan het inpakken voor Schotland (naar het zeekadettenkorps daar ;)). |
Citaat:
wij verschillen echt van interesse... :D |
Ik ben er al heel vaak geweest en het was altijd wel leuk :). Dit jaar een keertje niet, geen tijd.
|
Heb er zelfs nog nooit van gehoord.. :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54. |