![]() |
[foto] bacardi
http://members.lycos.nl/femkek/bacardi.jpg
Dit is een van de eerste foto's die ik gemaakt heb met een spiegelreflex camera. 1 van ongeveer 25 jaar oud, dus geen volautomatisch iets. Ik ben echt zwaar trots op het resultaat.... Khoop dat jullie um ook mooi vinden... |
Mooie foto! :)
Mooi gebruik van scherpte/onscherpte. Maf sfeertje krijg je daardoor. Ook de ondergrond waar flesje op staat is wel apart. Wat is dat, 'n soort steen oid? |
ja de foto is kwalitatif goed, niet helemaal scherp misschien maar dat kan ook aan de scan liggen (en niet vol automatisch heerscht :))
Tis alleen weer een macrofoto en dat is echt niet mijn ding sorry. De foto is een foto ik vind hem weinig spannend (waar ik wel benieuwd naar ben is wat voor een zoomlens je gebruikt, dit is geen 'regulier' 80-120 mm objectief denk ik?) |
mooi (y)
|
Citaat:
@ p-chez: Dankje! De ondergrond is onze stenen keukenvloer... |
Mooie foto, jammer dat alleen de bovenkant van het etiket scherp is i.p.v. het hele etiket...
mgoed, details zijn maar details he! |
Ik zou er niet zo mega trots op zijn, maar het is op zich geen vervelende foto ofzo.
|
mja enorm saai beeld imho
maar wel goede scherpte/diepte.... |
Citaat:
t zou het wel goed doen als reclame foto. ik had misschien een andere grond kleur gebruikt...ik weet niet. of ergens anders nog een roodaccentje ofzo.. |
mag ik misschien weten wat een spiegel reflex camera is ?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:56. |