![]() |
Andre Manuel appreciation topic
Wie?
Andre Manuel. Maakte eerst 6 cd's in Twente, met het bandje Fratsen (enkele legendarische lokale hits) en daarna met krang en zijn eigen cabaretshow doorgebroken. Wie kent deze man en wat vindt u van hem? Saillant detail: hij werd opgepakt toen hij met zijn blote pik voor het raam ging staan toen maxima en alexander een rondrit maakte door zijn woonplaats. |
Dat detail maakt deze topic. HULDE! :D
|
ik vind m gaaf. dat is duidelijk
|
Ik heb em godverdomme gemist toen ie zaterdag hier in het dorp speelde :(
|
fratsen hahahahaha
doet me denken aan de cd van één of andere bekende meindert; titel is kriebelvisje. geweldig. het moraal van het verhaal ontgaat me he? ja, wat is nieuw? |
Citaat:
down eens: in ons dorp hemelvaart van fratsen denk niet dat je ze vindt. of wacht ik geef je wel een cdtje. |
hmm waar is et mee te vergelijken?
|
Citaat:
|
ontopic jongens! t ging immers over andre manuel, niet over n cd die jullie aan elkaar uitwisselen op paden
|
Citaat:
Waar gaat het heen met deze democratie als je niet meer naakt voor het raam mag staan? :( |
Citaat:
maar dit valt onder 'belediging van koningshuis' en die staat weer overal boven. |
Een belachelijke wet die geschrapt moet worden.
|
komop jongens, ontopic!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja ze willen je mening weten.
|
Friso, je wordt voorspelbaar. Toen je het gister over Fratsen had wist ik gewoon dat je een dergelijk topic zou openen, en ja hoor :D
Aniewee: geniale vent. Zijn cabaretshows zijn spijkerhard, en een must voor iedereen die van een politiek bewuste Hans Teeuwen houdt. :D |
Citaat:
:( maar goed. Ik vind dat iedereen een cd van fratsen in huis moet hebben. en ook een keer krang live gezien moet hebben, met hun potten en pannen en rare geluidsnoise enzo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:18. |