![]() |
Hoeveel fruit eet jij, en wat voor fruit dan?
Ik werk in een kledingzaak en ik eet op een dag een bak aardbeien (a 250 gr)(zonder suiker). Want het is echt heel lekker er af en toe eentje te nemen tijdens mijn werk. (en is natuurlijk wel veel gezonder dan andere snack)
Als de aardbeien er niet goed uit zien, koop ik 's ochtends 2 perzikken en anders een appel (maar die heb ik gewoon te veel gegeten de afgelopen jaren). Of een trosje witte druiven, vind ik ook erg lekker! Als toetje na het eten eet ik soms ook nog wat. Ik lust eigenlijk bijna elk fruit en ben ook vaak nieuwsgierig naar aparte buitenlandse vruchten. Alleen grapefruit vinnik echt NIET lekker! |
Is al ergens een topic over hoeveel fruit/groente je eet...'k weenie of die al erg gezakt is...maar goed...
Bij mij wisselt het, de druiven vind ik niet meer zo super lekker, anders eet ik vaak druiven. Nu eet ik veel kiwi golds (niet die groene, maar die gelige dus), soms meloen en soms een appel (Franse golden delicious (oid)) en heel soms aardbeien of ander fruit. Hoe vaak ik het eet wisselt ook, als we fruit in huis hebben 2 tot 3 stuks per dag, anders soms niks. |
|
1 of 2 op een dag..
meest appels (nu is m'n spalkje alweer kapot :/) verder wel eens bananen, peren soms kiwi/sinaasappel/mandarijn. En we hebben aardbeien in de tuin dus die eet ik ook :) En druiven vind ik lekker maar die hebben we bijna nooit. (en in de tuin willen ze maar niet groeien :/ ) |
Ik eet bijna elk fruit wel graag alleen eet ik het niet vaak. Als mn moeder wat koopt dan eet ik het een keer en dan vergeet ik het en dan wordt het weer slecht. We hebben aardbeien, frambozen, kruisbessen en rode bessen in de tuin staan maar daarvan doen alleen de aardbeien het goed. Mn oma neemt weleens frambozen mee en in de vakantie haal ik iedere dag gewoon een portie van iets.
|
Ik eet echt veeeeel fruit. Ik ben er bijna verslaafd aan. Soms wel 4 appels op een dag!!!
|
ik lust bijna alle fruit,...maar als we het in huis hebben dan eet ik het toch niet vaak,...hoewel ik er soms wel weer zin in heb,
en ik werk nu in een restaurant dus dan loop ik vaak ff de keuken in voor een stukje brood(ja dat is geen fruit dat weet ik), of een aardbei, een stukje meloen etc |
Ik eet eigenlijk nooit fruit maar in de zomer lust ik graag en ardbei, stukje meloen, perzik en ach, al het echte zomerfruit wel
|
kiwi's, bananen, blauwe druiven en kersen!
elke dag probeer ik wel wat fruit binnen te krijgen. |
In de zomer eet ik best veel fruit: nectarines, aarbeien enz In de winter eigenlijk niet. :o
|
Ik eet bijna nooooit fruit... kweetniet waarom... ik zie de fruitmand meestal op de momenten dat we gaan eten, dus dan hoeft t niet...
en ik heb niet zo iets van "goh, ik ga een appel pakken"... maar als ik dan toch weer eens fruit eet, dan vind ik t weer wel lekker enzo... :confused: M'n moeder maakt om die reden vooral in de zomer nogal eens fruitsalade, dan weet ze dat ik fruit eet... :p en op festivals doe de fruitCocktails het altijd goed bij mij (y) :) |
ik probeer dqgelijks fruit te eten
ik eet kersen, meloen, appels, sinaasappels, aardbeien en bananen |
het liefst maak ik fruithapjes, appels, banaan, handje druiven, meloen, nectarine alles wat ik in huis heb met daaroverheen een sinaasappel en citroen uitgeperst..... hmmmmmm
maar meestal is het gewoon 2 appeltjes in de schooltas :) |
Mango's, aardbeien, peren
Kokosnoten! Mmmm.... Is het wel een vrucht? Of een noot.... :confused: |
Ik echt niet echt vaak fruit, maar als ik fruit eet is het meestal een appel, peer of banaan
|
ik eet ook nooit fruit eigenlijk :o maar als ik het eet, zijn het peren!
|
sinaasappelsap :o
en wat er verder in huis is: appels/kersen/perzik/nectarine/mandarijn/druiven... |
iedere dag banaan en soms een appel en manderijntje maar ong. 2 stuks per dag en ook behoorlijk vaak dat drinkontbijt :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:36. |