Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   huilen na de sex (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=529192)

Bil-worst 02-07-2003 02:13

huilen na de sex

altijd als ik sex heb gehad, moet ik een beetje huilen

als ik net ben gekomen begind ut, en het stopt pas als ik op sta en niet meer aan de sex denk....

hebben jullie dat ook? of ben ik raar?

doei

de goeie fee 02-07-2003 06:18

hmm... misschien tranen van opperst geluk ofzo?
ik vind het wel schattig eig :)

(maar dat wilde je vast niet horen :))

het is volkomen normaal hoor ;)

the_man32 02-07-2003 08:15

T gaat vast wel over als je volwassen bent.... (y)

VanilleVla 02-07-2003 08:57

Citaat:

de goeie fee schreef op 02-07-2003 @ 07:18:
hmm... misschien tranen van opperst geluk ofzo?
ik vind het wel schattig eig :)

(maar dat wilde je vast niet horen :))

het is volkomen normaal hoor ;)

Tis volkomen normaal :eek: wat zeg je nou :S. Jezus een beetje gevoeligheid wordt wel gewaardeerd denk ik zo. Maar je bent nog altijd Man. En bij vrouwen waar gevoeligheid toch ook een rol speelt bij de aantrekkingskracht, gaat het al te ver als ze elke keer huilen na de seks.

StefanLovertje 02-07-2003 09:07

nou'pasgeleden toen was ik met mijn vriend aan het vrijen en nadat ik klaar was gekome moest ik huile, 'k heb geen flauw idee waarom.. zal wel geweest zijn omdat het heel lekker was ofzo :)

KiMZz 02-07-2003 10:32

Het is bij vrouwen vaker voorgekomen dan bij mannen, schijnt. Het komt omdat je je emoties kwijt moet na het vrijen. Sommigen lachen, sommigen huilen. Is niet erg.
En VanilleVla, als jij vindt dat jongens niet mogen huilen ben je kortzichtig. Ook jongens hebben gevoelens, en huilende jongens zijn juist kei schattig...

Inanimation 02-07-2003 10:47

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef op 02-07-2003 @ 11:32:
Het is bij vrouwen vaker voorgekomen dan bij mannen, schijnt. Het komt omdat je je emoties kwijt moet na het vrijen. Sommigen lachen, sommigen huilen. Is niet erg.
En VanilleVla, als jij vindt dat jongens niet mogen huilen ben je kortzichtig. Ook jongens hebben gevoelens, en huilende jongens zijn juist kei schattig...

Volgens mij bedoelt VanilleVla enkel dat dat niet normaal is bij de gemiddelde man, aangezien een gemiddelde man grotendeels aan het stereotype Man voldoet.

KiMZz 02-07-2003 10:48

Citaat:

Inanimation schreef op 02-07-2003 @ 11:47:
Volgens mij bedoelt VanilleVla enkel dat dat niet normaal is bij de gemiddelde man, aangezien een gemiddelde man grotendeels aan het stereotype Man voldoet.
Hmz jah daar dacht ik ook al aan, magoed, dit was even ter verduidelijking ook. En dan nog, dan is ie maar niet "normaal" wat maakt dat uit?

Inanimation 02-07-2003 10:49

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef op 02-07-2003 @ 11:48:
Hmz jah daar dacht ik ook al aan, magoed, dit was even ter verduidelijking ook. En dan nog, dan is ie maar niet "normaal" wat maakt dat uit?
Dat maakt niets uit, maar dat was wel wat de topicstarter wou weten :).

fruitvliegje 02-07-2003 10:53

Citaat:

the_man32 schreef op 02-07-2003 @ 09:15:
T gaat vast wel over als je volwassen bent.... (y)
wat een kutreply :rolleyes:
je bent amper een jaartje ouder

VanilleVla 02-07-2003 10:54

Citaat:

Mannen kunnen en mogen ook best huilen. Het moet alleen niet te vaak voorkomen. Ik hoorde laatst dat mannen gemiddeld 1 keer per maand huilden. Persoonlijk huil ik misschien 1 keer per jaar, maar ik vind mannen die 1 keer per maand huilen ook gewoon normaal hoor.

KiMZz 02-07-2003 10:55

Citaat:

VanilleVla schreef op 02-07-2003 @ 11:54:
Mannen kunnen en mogen ook best huilen. Het moet alleen niet te vaak voorkomen. Ik hoorde laatst dat mannen gemiddeld 1 keer per maand huilden. Persoonlijk huil ik misschien 1 keer per jaar, maar ik vind mannen die 1 keer per maand huilen ook gewoon normaal hoor.
Dan ist goed:)

Andijvie 02-07-2003 10:56

Ik heb het ook soms en m'n vriend ook... Komt volgens ons door de inspanning... mensen die heel hard hebben gelopen op het randje van hun inspanning huilen naderhand ook vaak, en zijn dan ook een beetje trillerig.. zo zit dat bij ons ook... we zijn dan gewoon meer dan uitgeput... Als we opstaan en gaan douchen oid gaat dat wel weg :)

Genesis 02-07-2003 10:58

Citaat:

Jah, en omdat 1x per maand het gemiddelde is, is 5x per maand ook nog wel normaal lijkt me zo.. ;) Dat red ik blij langena niet, maar wilde het toch even kwijt

En euhm.. wie zei dat huilende mannen 'kei schattig' zijn? (n) Dat zei mn ex ook altijd.. heel flauw.. moest je huilen, keek ze je aan met zo'n blik van; goh wat ben je NOU lief.. :confused: (n)

Genesis

KiMZz 02-07-2003 11:12

Citaat:

Genesis schreef op 02-07-2003 @ 11:58:
En euhm.. wie zei dat huilende mannen 'kei schattig' zijn? (n) Dat zei mn ex ook altijd.. heel flauw.. moest je huilen, keek ze je aan met zo'n blik van; goh wat ben je NOU lief.. :confused: (n)

Genesis

Ik zei dat... En schattig is misschien niet het juiste woord. Wel lief. Ze laten zien dat ook zij gevoelens hebben en niet altijd de "stoere man" zijn. En natuurlijk ga ik niet ZEGGEN dat ze lief zijn als ze huilen, maar ik DENK het wel.
En huilende jongens zijn wel schattig als ze om jou huilen. Mijn vriend huilt redelijk vaak om me wanneer ie aan me denkt en denkt "ik hou zoveel van haar". Laatst vertelde hij me dat ie de avond ervoor in bed had liggen huilen omdat ie zo van me hield. Dat vind ik superschattig!!

Evatjuhhhh 02-07-2003 11:24

Omdat mannen vaak niet "mogen" huilen omdat het niet stoer is enzo vind ik altijd heel goed als jongens huilen, die het eigenlijk ook wel nodig hebben. Zelf ben ik meer een jongentje, ik huil echt nooit!

maar ontopic :
huilen naar sex heb ik nog nooit meegemaakt [ ik ben pas 14 :o]

very drunk driver 02-07-2003 13:44

huilen omdat je sex gehad hebt. ik zou eerder huilen als ik geen sex gehad hebt.

maarja ik zal wel weer ongevoelig zijn. ik huil nooit nog niet eens tijdens een film of als mijn hond dood is. of dergelijke dingen

Hans Kazan 02-07-2003 14:07

Dan ben je pas echt een wussy

)Vampje( 02-07-2003 14:48

Citaat:

Vaal schreef op 02-07-2003 @ 15:07:
Dan ben je pas echt een wussy
Ja, mannen die alleen maar grof praten en bot doen zijn een stuk stoerder inderdaad.

Ik herken het bij mezelf. Als we heel heftige seks gehad hebben moet ik huilen als hij komt/net gekomen is. Ik kan er niks aan doen, denk dat het momenteel vooral komt door de sterke gevoelens voor hem die tijdens het neuken naar boven komen of zo. Soms schaam ik me er wel een beetje voor, maar ik kan er gewoon niks aan doen. Mijn vriend doet er gelukkig ook totaal niet moeilijk over.

Na mijn eigen orgasme heb ik trouwens af en toe wel last van een lachkick, ook vreemd. Het heeft in ieder geval allemaal te maken met sterk gevoel en/of hormonen.

Ireentje 02-07-2003 15:25

Ik heb wel eens het gevoel, na het neuken dat ik moet huilen. Maar dat komt denk ik omdat ik dan soms het gevoel heb (als hij meteen wat anders gaat doen) dat hij eigenlijk niet echt van me houd ofzow? Dit is wel zo, maar toch.

Andijvie 02-07-2003 15:30

Citaat:

ÐaRklåÐy schreef op 02-07-2003 @ 16:25:
Ik heb wel eens het gevoel, na het neuken dat ik moet huilen. Maar dat komt denk ik omdat ik dan soms het gevoel heb (als hij meteen wat anders gaat doen) dat hij eigenlijk niet echt van me houd ofzow? Dit is wel zo, maar toch.
Dat heb ik ook lang gehad ja... ik kreeg het gevoel alsof het hem niets kon schelen.
Daar moet je met hem over praten, anders wordt het alleen maar erger...

Sarah 02-07-2003 19:37

Ik huil nooit echt na de sex, maar m'n ogen tranen altijd, ik heb ze dan heel ver open en een klein glimlachje erbij, waardoor ik er uit zie alsof ik eindelijk berust in een verschrikkelijk, afschuwelijk lot na lange tijd intens verdrietig geweest te zijn. Net zoiets, lijkt me:P

Optima 03-07-2003 16:42

ja, vooral als ik er heel erg van genoten heb....:(
misschien was het wel een orgasme, maar meestal is het een soort blijdschap van het genot/ verdriet dat het over is

Meisje1 04-07-2003 17:47

Ik heb moeten huilen toen we nog aan het vrijen waren. Ik vond het ook vreemd. En nee, het deed geen pijn en ik was niet ongelukkig. 'k Blijf het wat vreemd vinden. Maar het zal waarschijnlijk inderdaad met al die emoties te maken hebben.

poesiefox 04-07-2003 18:09

Alleen van echt fijne, lekkere sex moet je huilen, dus wees blij.

Mark 04-07-2003 18:46

Ik kan me er niets bij voorstellen, maar waarschijnlijk zou ik alleen houden om het feit dat ik zoveel van haar houd en moet huilen van geluk.

Mark :cool: (die zelf nog nooit heeft gehuild na sex)

poesiefox 04-07-2003 18:48

Citaat:

snowboarder schreef op 04-07-2003 @ 19:46:
Ik kan me er niets bij voorstellen, maar waarschijnlijk zou ik alleen houden om het feit dat ik zoveel van haar houd en moet huilen van geluk.

Mark :cool: (die zelf nog nooit heeft gehuild na sex)

Daarom zeg ik ook de hele tijd dat sex uit liefde veel fijner is.

Mark 04-07-2003 18:51

Citaat:

poesiefox schreef op 04-07-2003 @ 19:48:
Daarom zeg ik ook de hele tijd dat sex uit liefde veel fijner is.
Helemaal voor jullie vrouwen, jullie zijn wat dat betreft toch al veel gevoeliger. :)

WoDkABiTcH 04-07-2003 19:14

Citaat:

Bil-worst schreef op 02-07-2003 @ 03:13:
altijd als ik sex heb gehad, moet ik een beetje huilen

als ik net ben gekomen begind ut, en het stopt pas als ik op sta en niet meer aan de sex denk....

hebben jullie dat ook? of ben ik raar?

doei

WHAHAHAHAHAHA

sorry ;)

Fade of Light 04-07-2003 19:18

Citaat:

Ook jongens hebben gevoelens, en huilende jongens zijn juist kei schattig...
Altijd leuk, een schattig jongetje dan huilt, omdat zijn been gebroken is :+

Ik > Jij 04-07-2003 19:30

Dat mn ogen n beetje tranen, ja.. echt huilen, nee.. Maar lijkt me nix mis mee.. :)

Jadis 04-07-2003 19:46

Le petit mort heet dat.
Sommige mensen hebben een ontzettende ontlading van emoties na de seks en gaan dan huilen.

Marshall84 04-07-2003 22:50

Citaat:

StefanLovertje schreef op 02-07-2003 @ 10:07:
nou'pasgeleden toen was ik met mijn vriend aan het vrijen en nadat ik klaar was gekome moest ik huile, 'k heb geen flauw idee waarom.. zal wel geweest zijn omdat het heel lekker was ofzo :)
juist ik heb dus bijna 8 maanden met me vriendin en een week geleden is het me pas gelukt om haar klaar laten te komen doormiddel van mijn tong en toen moest ze ook huilen en ik vind het eigenlijk niet zo gek dat iemand moet huilen na de sex ook al ben je man of vrouw of zie ik dat verkeerd? en ga nou niet zeggen jemig pas na 8 maanden gelukt maar er zit een naar verhaal achter dusssssssss

poesiefox 04-07-2003 23:40

Citaat:

Marshall84 schreef op 04-07-2003 @ 23:50:
juist ik heb dus bijna 8 maanden met me vriendin en een week geleden is het me pas gelukt om haar klaar laten te komen doormiddel van mijn tong en toen moest ze ook huilen en ik vind het eigenlijk niet zo gek dat iemand moet huilen na de sex ook al ben je man of vrouw of zie ik dat verkeerd? en ga nou niet zeggen jemig pas na 8 maanden gelukt maar er zit een naar verhaal achter dusssssssss

Nou willen we wel dat verhaal weten hoor...( het lukte mijn vriend ook pas na een maand of wat hoor)

Quantes 05-07-2003 09:11

Citaat:

Jadie schreef op 04-07-2003 @ 20:46:
Le petit mort heet dat.
Sommige mensen hebben een ontzettende ontlading van emoties na de seks en gaan dan huilen.

ja zoiets denk ik ja

ik heb dat zelf ook wel ns, geeft ook wel een lekker gevoel, dat huilen.

CodeName Egg 05-07-2003 10:42

Jaaaa.. huilen na de sex.. heb ik ook.. ben gewoon beetje gevoelig persoontje.. en sex maakt ook zo blij en gelukkig en happy en het is zooow lekker en het maakt me altijd zo ongelooflijk extra verliefd.. *zucht*

*dansje*

heerlijk.. en het lucht soms zo op om even te huilen.. en vriendlief vindt het best lief.. zegt dat ik mooi ben als ik huil ( :confused: ).. maar goed.. dat neem ik dan wel op de koop toe ;)

)Vampje( 05-07-2003 13:05

Citaat:

snowboarder schreef op 04-07-2003 @ 19:51:
Helemaal voor jullie vrouwen, jullie zijn wat dat betreft toch al veel gevoeliger. :)
Hmm, over het algemeen wel, maar voor mij is seks ook weinig bijzonders. Ik zie het gewoon als iets lekkers, als genot, als bevrediging van mijn behoeftes. Daarvoor hoef ik niet van iemand te houden. Kom op: je krijgt een lul naar binnen geduwd, even raggen en dan volspuiten. Weinig liefdevol als je het mij vraagt!
Knuffelen daarentegen doe ik alleen met een man van wie ik echt hou, voor wie mijn gevoelens oprecht zijn.

KiMZz 05-07-2003 13:06

Citaat:

CodeName Egg schreef op 05-07-2003 @ 11:42:
Jaaaa.. huilen na de sex.. heb ik ook.. ben gewoon beetje gevoelig persoontje.. en sex maakt ook zo blij en gelukkig en happy en het is zooow lekker en het maakt me altijd zo ongelooflijk extra verliefd.. *zucht*

*dansje*

heerlijk.. en het lucht soms zo op om even te huilen.. en vriendlief vindt het best lief.. zegt dat ik mooi ben als ik huil ( :confused: ).. maar goed.. dat neem ik dan wel op de koop toe ;)

Oh sweet!!:) *Heeft ook zin om te vrijen:)*

II_Duce 05-07-2003 13:07

buck dich

KiMZz 05-07-2003 13:08

Citaat:

II_Duce schreef op 05-07-2003 @ 14:07:
buck dich
Wat?

Elister 05-07-2003 13:44

Citaat:

Genesis schreef op 02-07-2003 @ 11:58:

Genesis

:D

Dat is ook wel een beetje lullig!

Elister 05-07-2003 13:47

Neuken is trouwens een lomp kutwoord.

Fade of Light 05-07-2003 13:52

Citaat:

Sinnerella schreef op 05-07-2003 @ 14:47:
Neuken is trouwens een lomp kutwoord.
tis maar waar je je druk om maakt :rolleyes:

Elister 05-07-2003 13:52

Ik maak me er niet druk om maar het viel me op.

Fade of Light 05-07-2003 14:08

Citaat:

Sinnerella schreef op 05-07-2003 @ 14:52:
Ik maak me er niet druk om maar het viel me op.
maarja, hoe banaal het ook uitgedrukt wordt, het gaat toch over hetzelfde... :)

bette4ever 05-07-2003 14:20

Huilen na de sex... ik denk dat dat idd gewoon een uiting van gevoelens is die er gewoon ff uit moesten. :)

Wat ik altijd heb als ik net ben klaargekomen is een enorm schuldgevoel :( het is niet over een persoon of iets dergelijks maar... pff... ik kan gewoon niet uitleggen wrom... hebben jullie mss iedeen?... tnx

KiMZz 05-07-2003 14:22

Citaat:

bette4ever schreef op 05-07-2003 @ 15:20:
Huilen na de sex... ik denk dat dat idd gewoon een uiting van gevoelens is die er gewoon ff uit moesten. :)

Wat ik altijd heb als ik net ben klaargekomen is een enorm schuldgevoel :( het is niet over een persoon of iets dergelijks maar... pff... ik kan gewoon niet uitleggen wrom... hebben jullie mss iedeen?... tnx

Misschien omdat jij wel klaar kan komen tijdens de sex en veel andere meisjes niet? ik kan overigens wel makkelijk klaarkomen tijdens sex en heb geen schuldgevoel, alleen een ik-wil-meer gevoel:D

Maddan 05-07-2003 19:19

misschien huilen van het lachen?

we hebben altijd enorm veel lol tijdens het voorspel en naspel hehe

Fade of Light 05-07-2003 21:32

Citaat:

kimmetjeluvsya schreef op 05-07-2003 @ 15:22:
ik-wil-meer
oh ben jij er zo een, egoist! :p

Gatara 05-07-2003 22:21

Citaat:

Mannen kunnen en mogen ook best huilen. Het moet alleen niet te vaak voorkomen. .
Het moet niet te vaak voorkomen? Wie bepaalt dat in godsnaam. Laat moedertje natuur toch gewoon haar werk doen en die jongens huilen als ze dat zo voelen.

Jezus.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:40.