![]() |
Waar halen jullie jullie avatar vandaan?
|
ik heb een plaatje gezocht, en die heb ik gewoon verkleind naar 60 x 60 pixels..
en dan kijk ik of dat 'ie er niet al te verkloot uitziet, en dan neem ik hem gewoon :) |
Van internet. ;)
|
de afgelopen paar die ik gehad heb, zijn grotendeels door mezelf aangepast of helemaal door mezelf gemaakt
deze is bijv. een deel van de voorkant van een boek |
Coolste tekenfilm die ik ken ;)
Transformers: The Movie Tis een robot genaamd Unicron. Is net iets groter dan de aarde :cool: (in hoogte dan) |
hij stond nog ergens opgeslagen op de compu..maar dees is van internet gehaalt... :o
|
van internet
|
|
Ik heb ergens het woord 'avatar' ingetypt bij een zoekmachine en toen kwam ik deze tegen.
|
beide ava's van google.. gewoon goed zoeken op vage woorden en je komt dr wel
|
klein stukje van een print screen :)
|
65+ dating ...daar kwam ik Jannie tegen, was opslag verliefd.
|
Het was eerst een groot plaatje (van een i-net site), maar die heb ik laten verkleinen en dan krijg je de avatar die ik heb...
|
Citaat:
|
|
|
Een avatar kan je zelf bewerken, verkleinen of maken. Ook kan je ze uiteraard van een voorbewerkte avatarsite halen. Zelf geef ik de voorkeur aan een zelfgemaakte avatar. :)
|
via google
|
Citaat:
http://biphome.spray.se/mp/ :D Ontopic: Ook ik heb hem van internet gehaald :) |
Citaat:
Ontoppic: Ik houd niet zo van die ava site's. Ze hebben nooit echt wat je zoekt... |
Die van mij is een foto die we toevallig op de computer hadden staan
|
gooooooooogle
|
een avatar site :p
|
|
meestal van Google, deze van een programmaatje van Dminor
|
Het internet
|
|
op google zoeken naar afbeelding
met geavanceerde zoekfunctie naar pictogramformaat of klein. HET kan vast veel makkelijker maar IK kan dat niet :( |
|
Via google en dan een beetje gefrunnikt in paint of zo om hem op de goede grootte te krijgen...
Werkt nog best goed, al zeg ik het zelf:o |
|
Een foto van Femke uit Opzij ingescand, verkleind en geupload.
|
Met Google naar een leuk plaatje van Nelson Mandela gezocht, en die als avatar geüpload.
|
die stond in mn pc (ooit gevonden en opgeslagen dus). :)
|
Heb in Google op Stier (sterrenbeeld) gezocht en deze gekozen omdat hij super herkenbaar is
|
Citaat:
wauw *is helemaal van de kaart* |
neopets. Kant en klaar, hoefde er niets meer aan te veranderen :)
|
heb er eindelijk eentje
komt van google , van de serie elfquest ik ben dar nogal verslaafd aan zie je |
Citaat:
|
jaah , hij ging toch niet , maar deze leek me ook niet zoow , endus ga ik terug op zoek
|
grr nog altijd nieks buikbaars gevonden
|
Screenshotje gemaakt van Bernie und Ert filmpje, uitgeknipt en verkleint.
|
heeft jasper voor mij gemaakt :)
|
aah deze is echt wel leuk , allen zou ie iets langer mogen ,
mar eh , je moet em eens in het groot zien , zoow mooi http://www.markbehm.com/images/ sketchbook/elf.jpg ben zoow trots :) |
Citaat:
kruis :p |
Citaat:
|
Citaat:
http://www.markbehm.com/images/sketchbook/elf.jpg kdenk dat ie zo wel zal lukken :) |
hahaha nou ik kon de serie hamtaro :) en neej ik ben niet kinderachtig :rolleyes: :p
dus dan krijg je zoiets... zeg maar... |
van internet :)
|
Ik heb hem via www.google.com -> "winamp" -> afbeeldingen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:37. |