![]() |
- = mag ik huilen = -
Mag ik met je huilen,
met de zon aan zee van vroege ochtend als de nacht nog niet gestorven is. Mag ik je ook vasthouden dan, met tedere armen om je heen van vol met twijfel en fluweel als mijn hoofd weer eens op je schouders ligt. |
hij mooi lieffie! een lekkur ouderwets ratsja gdichie :D
|
Vindt het wel mooi dat hij zo kort is, helemaal sowiesoow geweldig... :o
|
n nogmaals een gedicht wat ik echt mooi van je vind...je hebt hem echt perfect beindigd:)
|
Citaat:
Was ik... |
lievv :)
en mooijj |
ik vind hem ook echt heel lievvig en mooiiiiiii
|
puntgaaf afgewerkt en ontroerend eenvoudig.... gewoon recht naar het hart! ontzettend mooi!
|
Citaat:
dank je :D:D |
Nu vind ik de kleurtjes wel leuk! :) En het gedicht natuurlijk ook..
|
hij spreekt me echt aan, gewoon zo eerlijk: mag ik huilen, zo lief!
|
Citaat:
hahahaha dank je |
Prachtig denis :)
|
Ja, heel mooi! Juist de eenvoud maakt het geheel zo sterk, sprekend, het gedicht leeft een beetje :) zoiets...
|
Op de een of andere manier krijg ik hier een heel warm gevoel van...
|
Vind het niet slecht hoor... t'is inderdaad hartverwarmend, maar ik vind jouw ander gedicht 'Vloeibaar licht' toch beter, origineler, pakkender, meer over liefde, meer over het onvatbare. Hier ben je een goed dichter, daar ben je een meester. Maar je blijft de koning van dit forum :)
Groetjes, Dreampoet |
Citaat:
toch niet echt prachtig, die kleurtjes :(. verder: mooi, lief (sorry, ff verder geen commentaar) |
dat betekend niks
ik geef gewoon aan dat de strophe's zo beginnen met dezelfde letter per regel als de eerste :D bedankt |
Citaat:
|
Citaat:
:D:D |
hmz, ik dacht toch echt dat ik op dit gedicht gereageerd had, blijkbaar niet dus....mooi duidelijk helder lief gedicht:)
xies mariamne |
wohooo vanalles veranderd hier!
maar gelukkig blijf jij je eigen gave houden en schrijf je gedichten die me heel erg aanspreken, de ene keer omdat ze zo prachtig en perfect geschreven zijn, de andere keer omdat ze zo lief en liefde zijn! wieieie mag ik huilen...? :) |
Citaat:
jij hier :D dank je dank je kusssssSS nee je mag niet huilen |
Haaj Rats
Mooi gedichtje *puur* zoals ik zou zeggen als ik in een intellectuele bui was. X Jenneke |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01. |