![]() |
Lievelings Film
wat is jouw lievelings film??
de mijne is Briget Jones's Dairy... omdat ie heel erg grappig is... http://www.nl.bol.com/intershoproot/...2609743104.gif |
Hellzapoppin'
Some Like it Hot Clue :D (y) Lock, Stock & Two Smoking Barrels |
La vita è bella
En er zijn er nog wel meer die ik geweldig vind, maar deze toch wel het allermeest :) |
A Beautiful Mind
About A Boy Ocean's Eleven Don't Say A Word |
Wat een origineel topic!
Maareh, Memento blijft #1. |
de mijne the matrix
gladiator |
o nee...
|
Hahahaha :D
Juice, wat is dat voor een signature? Ik kan echt niet stoppen met lachen :D :D (y) |
The Godfather, topfilm, nix meer aan toevoegen
|
Citaat:
|
Citaat:
Waar ik het trouwens helemaal mee eens ben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Braveheart
The gladiator, Moulin Rouge, Sense and Sensibility, Shakespeare in love, Death Poets Society -> over het algemeen dus de kostuumdrama's :D |
Citaat:
|
Citaat:
moulin rouge lijkt me ook heel erg leuk... |
American Beauty
Absoluut, ik heb er nog niet veel gezien eigenlijk, maar de films dié ik gezien heb, is deze toch de beste... De mooiste, voor mij dan... En dan niet zo zeer de rol die Kevin Spacey vertolkt maar meer de personages die gespeeld worden door Thora Birch en Wes Bentley... Echt top gewoon... Very moving.. *zucht* :) http://images.ibsys.com/sh/entertain...s/00001412.jpg |
Dat wisselt...
Maar Arlington Road, Jurassic Park en Requiem for a dream kan ik in ieder geval blijven kijken... :) |
Brother/ichi the killer
|
Citaat:
Dat het zo'n ongelooflijk origineel topic is wat nog nooooit is voorgekomen. En dat Memento #1 is. |
Blues Brothers :D
en gladiator en the matrix, maar blues brothers kun je heel vaak opnieuw kijken, blijft leuk :D |
Silence of the lambs
The shining American beauty Arlington Road |
Moeilijk, er zijn erg veel goede films...
1: Schindler's List 2: The English Patient 3: Indiana Jones (-> Last Crusade, ->Raiders of the lost Ark, Temple if Doom) das wel mn top drie denk ik.... :o :) |
The Lord of the Rings Trilogie
Fight Club The Shawshank Redemption The Matrix Pulp Fiction Snatch The Blair Witch Project Dat is t wel een beetje in de goede volgorde :), dit zijn ze natuurlijk ook niet allemaal... |
fear and loathing in las vegas
fight club master of disguises :p |
Citaat:
|
|
Braveheart, the Patriot en LOTR
|
girl, interrupted
Silence of the Lambs Tomb Raider :D |
the matrix
|
American Beauty
Fucking Amal Le Fabuleux Destin D'Amélie Poulain |
Films (en miniseries :) ) van Steven Spielberg vind ik altijd erg leuk. (heb net Empire of the Sun gezien) Verder Forrest Gump en nog wel een hoop andere films. Science fiction en fantasy films interesseren me ook wel, maar lang niet allemaal, want er zit een hééééééle hoop troep bij (n)
|
1: twin warriors
2: Last hero in china Beide chinese films, me like chinese flicks |
Snatch
BTTF trilogie Star Wars 4 t/m 6 The Matrix American Pie 1 en 2 Ocean's Eleven Mission Impossible (en vast nog een paar die me zo niet te binnen schieten) |
* Schinler's List is de absolute nummer één, maar deze film wordt op de voet gevolgd door:
* In the name of the father * In the name of the rose * Sophie's Choice * Lord of the Ring * Theo en Thea en het tenenkaasmysterie (erg grappig!!! :D ) * Rabbit-Proof Fence Waarschijnlijk vergeet ik nu nog een heleboel geweldige films, maar die komen vast nog wel een keer in me op. |
alle LotR
Gladiator Discovery of Heaven Titanic grease Sound of Music Notting Hill Sixth sense En nog wel een aantal, maar deze moeten er zeker bij. |
Citaat:
Ik vond Amélie toch wel zo slecht:S:S wrom vond je em goed? *is interessevraag* |
shawshank redemption
seven green mile american beauty |
Akira, Pi, Ringu, Requiem for a Dream, The Thin Red Line, The Exorcist, Spirited Away, Princess Mononoke, Ghost in the Shell, American Beauty
en nu kappen met deze topics =\ |
Citaat:
|
umm.. heb niet echt een lievelingsfilm ofzo, maar een aantal films die k meerdere keren heb gekeken en nog steeds leuk vond:
The Langoliers Titanic Notting Hill Mickey Blue Eyes Silence of the Lambs Hannibal |
Citaat:
|
Watership Down
niet de beste film, wel mn lievelings :) best een origineel topic trouwens, meestal gaat het over beste film |
Fight club & Scarface
|
The Matrix
The Rock The Jackal Fightclub Arlington Road |
dat deze topics het uithouden
|
Citaat:
|
almost famous
muziek :) |
Notting Hill (die is tenminste niet zo melodramatisch en Hugh hè :p )
|
in willekeurige volgorde:
- Notting Hill - Left Luggage - The Pianist |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:37. |