![]() |
kort vraagje
Nou....iig kort antwoord :)
Toen ik in groep 5 of 6 ofzo zat was er iemand die aant opscheppen was over geesten oproepen. Hij ging allemaal mooie verhalen vertellen dat de geest van kleur veranderde en alle ruiten kapot ging slaat en de koelkast leegvrat enzo. Daar geloofde ik dus helemaal niks van....(duh :p) Veel klasgenoten dus wel, hij begon ook over dat als je een hakenkruis in je handpalm tekent met pen dat je 20 jaar korter leeft. Dat geloofde ik dus ook niet en om het te bewijzen deed ik het.... Nu ik wat meer in geesten begin te geloven dacht ik weer eens terug hieraan. Dat verhaal van hem geloof ik nog steeds niet maar weet iemand iets over dat hakenkruis in je handpalm??..... Het lijkt me heel sterk hoor want wat heeft zo'n teken uit de 2e wereld oorlog nu met paranormale dingen te maken.... Iemand die hier meer over weet? |
Hakenkruis is geen symbool dat door Hitler of de Nazi''s is bedacht hoor
Het heet ook wel een sanskrit en is over de hele wereld in verschillende religies bekend. (ook bij de germanen) Verder is het een zonneteken (dacht ik) en heeft Hitler of de nazis het daarom gekozen als nationaal embleem. Nee, ik heb er nog nooit van gehoord Ja, het is onzin |
het hakenkruis (swastika) is eigenlijk een boedistisch teken dat staat voor vrede en een reine ziel (of zoiets). t kan er dus onmogelijk voor zorgen dat je korter leeft want t is dus eigenlijk een goed teken.
|
Haha! Een geweldig verhaaltje verzonnen door een 10 jarig persoontje die te weinig aandacht kreeg. Die geest was waarschijnlijk zijn vader die 's nachts honger had.
Dat van die swastika's... pure bullshit. Het enige wat er kan gebeuren is dat je bloedvergiftiging krijgt omdat de inkt in je bloedbaan komt. De swastika's zijn inderdaad afgeleid van het zonne-embleem, maar daar staan de haken de andere kant op. |
ok lijkt me duidelijk
Bedankt alle 3 :) enne het was al zo'n gassie dat altijd van die sterke verhalen vertelde daarom wou ik ff bewijzen dat ik er niks van geloofde. Maar nu ik er weer eens aan terug dacht wou ik toch maar ff voor de zekerheid weten of jullie het kende. |
Citaat:
|
Doet me denken aan de Candyman, Bloody Mary ea vage verhalen. Of dat als je scheel kijkt als de klok gaat slaan dat je gezicht zo blijft staan :D.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dat met die klok heb ik zoooooo vaak geprobeerd :D (misschien daarom dat ik slechte ogen heb :D) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:56. |