![]() |
worst case scenario overlevingstips (overleven op zonne-energie?)
Een 64-jarige Indiër heeft al acht jaar niet meer gegeten. Hira Ratan Manek beweert dat hij enkel zonneschijn en water nodig heeft om te kunnen overleven. Sinds 1992 heeft de man een groeiende afkeer van voedsel en toen hij in 1995 terugkeerde van een pelgrimstocht naar het Himalaya gebergte, stopte hij helemaal met eten. Sindsdien eet Manek 'met zijn ogen'. iedere avond kijkt hij een uur lang naar de zon, zonder met zijn ogen te knipperen. Verder drinkt hij alleen water en af en toe wat koffie of thee. Volgens de man gebruiken we amper 5% van onze hersencellen en kunnen de overige 95% geactiveerd worden door zonneënergie. De NASA heeft de Indiër nu uitgenodigd om te komen uitleggen en tonen hoe hij op die manier kan overleven. De ruimtevaartmaatschappij wil de techniek eventueel toepassen bij toekomstige expedities. Wel goedkoop, zo nooit moeten eten! (hc) bron: Telenet breedband
Ok, wat zijn JULLIE worst case scenario survival tips???? :D :rolleyes: |
Die man is niet goed snik...
|
je been eten
nee dat lijkt me geen goed plan been van je reisgezel eten, dat is beter |
Stoer, dat wil ik ook. :cool:
|
en hoeveel weeg manek? :p
|
http://breedband.telenet.be/gfx/home_zondereten.jpg
hij ziet er behoorlijk gezond uit vind ik ... http://www.jsocf.org/htm-pic3 |
heb ook weleens iets gezien over mensen in Amerika die ook niet meer eten. Noemden zichzelf Breatharians. . .
|
jeetje , maarja , beter een grappige dwaas , dan een dwaze grap
:) |
wel handig en goedkoop :cool:
|
Citaat:
en stiekem geloof ik het hele bericht niet |
Grappenmakers.
|
Ik heb eens zoiets gezien bij kopspijkers, maar echt ik geloof het niet.
Dat is dan touwens mooi voor de mensen in arme landen die bijna niks te eten hebbben... :rolleyes: |
Ik heb het ook bij Kopspijkers gezien, maar het is toch echt onzin... ik heb nog nooit mensen met bladgroen gezien en dat is nodig wil je autotroof zijn.
Die 64-jarige Indiër moest allang blind en uitgehongerd zijn, dus er klopt niks van het verhaal |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47. |