![]() |
help pijn
weet nie of dit hier past ma geen idee waar ik anders moet zijn
mijn vriend heeft pijn aan 1 van zn ballen wanneer we het gedaan hebben kan dagen blijven duren het gaat na een tijdje minderen maar vanaf dat we terug seks gehad hebben komt het weer hij is al naar de dokter en de uroloog geweest maar het enige dat die zeggen is dat het niks erg is weet er iemand hoe de pijn te stoppen??? kan da komen door te veel seks hebben? |
Nijp je zijn ballen plat terwijl jullie bezig zijn ofzo? :P
|
:) nee toch niet
|
En wanneer begint de pijn?
|
Hoevaak achter elkaar deden jullie het? :rolleyes:
|
na de seks
en het is erger als we het meerdere keren na elkaar gedaan hebben |
maar het is een paar maand geleden begonnen en nu is het elke keer na de seks
|
Misschien een hele persoonlijke vraag, maar als hij klaarkomt, komt er dan gewoon sperma naar buiten? Want het kan ook zijn dat het zaakje verstopt (au!) zit.
|
nee da is allemaal heel normaal
|
Citaat:
|
Heeft de uroloog er naar gekeken of alleen maar telefonisch of mondeling advies gegeven?
|
auch klinkt pijnlijk
onze theorie was dat als je het te veel na elkaar doet er niet genoeg zaad meer is en dat het dan pijn doet maar nu is het ook al pijnlijk na 1 keer en het blijft duren dus dat lijkt me zo raar maar als er iets ontsteekt zou de dokter of uroloog dat toch moeten gevonden hebben? nee? |
nee hij heeft ernaar gekeken
maar hij heeft eerder gekeken of het geen kanker of soa is denk ik voor de rest niet echt de dokter had wel iets voorgeschreven tegen ontsteking maar dat hielp niet |
Het kan misschien toch aan t tekort aan sperma liggen. Als jullie het elke dag doen heeft zijn lichaam moeite met het snel aanmaken van sperma. Helemaal wanneer hij (voordat jullie sex hadden) niet vaak masturbeerde. Doen jullie het allang of pas een paar weken?
|
Ik zou toch aanraden om er opnieuw mee naar de uroloog te gaan kwestie van zeker te zijn zodat er later geen vruchtbaarheidsproblemen en dergelijke ontstaan...
|
we doen het toch al een paar maand
vind het alleen raar dat een tekort aan sperma blijvende pijn geeft en niet gewoon bij het klaarkomen ja ik weet alleen niet of ik hem nog ernaartoe krijg hij vindt het al helemaal niet leuk en nu is hij al gegaan en hielp het nog niks (heb het een tijdje geleden nog is voorgesteld maar zonder resultaat) |
Het kan ook zijn dat hij 1 of andere ziekte van je heeft gekregen :p
|
oh dankjewel :)
nee dat heeft de uroloog dan toch nog kunnen zeggen tis geen ziekte |
Als mijn eikel wel gestimuleerd is maar ik niet ben klaargekomen heb ik soms wel de rest van de dag pijn aan mijn ballen. Dat schijnt normaal te zijn, en het wordt blauwe ballen :eek: :eek: genoemd.
Ps: maar het duurt vaak maar een paar uur. HUGH |
hij heeft denk ik blauwe ballen
Als je erg opgewonden bent, maar niet klaarkomt, kun je een onaangenaam gevoel in je ballen krijgen. In de volksmond heet dit “blauwe ballen.” Bij opwinding stroomt er namelijk bloed naar je balzak, waardoor deze een wat blauwe kleur krijgt. bron: sexwoordenboek.nl |
Maar hij komt toch wel klaar? :confused:
|
Tekort aan sperma is volgens mij onzin, dan zou de pijn ook minder moeten worden aangezien je het over maanden hebt. Zijn lichaam zou er nu al aan gewend moeten zijn dan. Maar ik heb verder ook geen idee, ik kan wel het antwoord geven wat mijn vader bij alle ziektes en pijntjes van mij klaar had liggen:
Stel je niet aan! In Cambodja hadden we het pas moeilijk! Hij is trouwens nooit in Cambodja geweest, maar dat terzijde |
ja hij komt klaar
:) ik zal hem eens zeggen dat het in Cambodja veel erger is :) |
Als ik meerdere keren per dag masturbeer heb ik er ook wel eens last van. Het lijkt erop dat je ballen dan leeg zijn. Het voelt ook als een vacuum zegmaar. :D Echter na een paar uur is het weer weg. Misschien heeft hij wel een afwijking aan zijn teelballen, waardoor het bij hem langer duurt en het "vacuum" dus langer blijft en hij dus langere tijd pijn heeft.
Mark :cool: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38. |