![]() |
tresor never sleeps 9/10/11/12/13 juni
Wednesday, 09.07.2003
Globus: Tama Sumo (Berlin) Ralp Ballschuh (D-Fens / Berlin) Daffy (Berlin) Tresor: Subtronic (HQ / Berlin) Liquid Sky (HQ / Berlin) Lako (HQ / Berlin) Micha Stahl (HQ / Berlin) Thursday, 10.07.2003 Globus: Jeff Mills (Axis / Detroit) Luke (Sender Berlin / Berlin) Trias (HQ / Berlin) Tresor: Rumenige (U Club, Tresor Rec. / Bratislava) Loktibrada (U Club, Tresor Rec. / Bratislava) Marc Snow (Boston - Berlin) Tuna Bar: Scorpio Love Soundsystem (Berlin) Friday, 11.07.2003 Globus: Funk D`Void (Soma / Barcelona) Magda (m_nus / Detroit) Ricardo Villalobos (Perlon, Frisbee / Berlin) Tobi Neumann (Chicks on Speed Rec. / Berlin) Tresor: Pascal Feos (PV Rec. / FfM) Oliver Bondzio (Serial Killer, Jackpot / Düsseldorf) John Selway (Tension / NYC) Toni Rios (Danza Electronica / FfM) Frank Lorber (Cocoon Rec. / FfM) Tuna Bar: Miss Italia (Berlin) Saturday, 12.07.2003 Globus: Rolando (Underground Resistance, Los Hermanos / Detroit) Blake Baxter (Tresor Rec, Disko B / Detroit) Acid Maria (Female Pressure, Salon Miezi/ Karlsruhe) James Flavour (Brique Rouge, Highgrade / Berlin) Leo Krafzcyk (Intim / Berlin) Dave DK (Müller Rec. /Berlin) Tresor: British Murder Boys aka Surgeon & Regis (Downwards, Tresor Rec. / Birmingham) Dash (Rampe D, Tresor Rec./ Berlin) Monika Kruse (Terminal M / Berlin) Dry (Rampe D, Tresor Rec. / Berlin) Outdoor Stage: Si Begg live PA (Novamute, Noodles / London) Cristian Vogel (no future, Tresor Rec. / Barcelona) Maral Salmassi (Art Of Perception / Köln) Todd Bodine (Rampe D, Morris Audio Citysport / Berlin) Baeks (Rampe D / Berlin) Kriek (HQ / Berlin) Tuna Bar: Conzuela Comatosa (Berlin) + Meine beste Freundin (Berlin) Sunday, 13.07.2003 Outdoor Stage: Open Air Party from 10:00h to 19:30h Rolando (Underground Resistance, Los Hermanos / Detroit) Heiko Laux (Kanzleramt / Berlin) Alexander Kowalski & Raz Ohara live (Kanzleramt & Kitty Yo / Berlin) Djoker Daan (BPitch / Berlin) Wimpy (Superstar / Berlin) Globus: from 19:30h - open end Bpitch Control Night feat.: Ellen Allien (Bpitch / Berlin) Sylvie Marks (Bpitch / FfM) Ben Klock (Bpitch, wmf rec. / Berlin) Sascha Funke (Bpitch / Berlin) Housemeister (Bpitch, Kraft / Berlin) Tresor: from 19:30h - open end: Chris Liebing (CLR Rec. / FfM) Dero (Mayday / Argentinien) Chris Zander (FfM) Recyver Dogs (Tresor Rec. / Berlin) Tuna Bar: from 19:30h - open end: moog_t + Herzfeldt (blumenladen / Berlin) tjaa... eeeh, wat kan je nou nog zeggen over deze line up? fok de love parade, maar deze feesten in tresor ben ik zeker bij |
Waar kan ik kaarten halen :eek: .
|
gewoon aan de deur te kopen
ik ga donderdag vrijdag zaterdag en zondag :D |
Serieus? Das wel mooi, vaak met van die feestjes tijdens de loveparade zijn ze alleen maar in de voorverkoop. Weet je toevallig ook nog prijzen?
|
Vrijdag ga ik al "trancen" in de Columbiahalle met mijn alltime hero Paul van Dyk :o
Maar zaterdag ben ik 100% in Tresor te vinden. Rolando, Christian Vogel, Miss Kruse & British Murder Boys aka Surgeon & Regis zijn acts die ik MOET zien. Coecie - vielleicht einen meeting im Tresor? :o |
Er zijn btw nog plaatsen vrij op de Delerium-Truck (Frankfurt). Hier het hele mailtje:
Citaat:
|
Citaat:
ik ben met 4 jongens die zich allemaal als debielen zullen gedragen ik zal me zelf ook debiel gedragen want ik ben verliefd op een van hen eeeh... check mijn fotoboek maar dan kun je me herkennen en razkal, kaartjes zijn tussen de 10 en 20 euro verschillend per dag kijk anders op www.tresorberlin.de |
Citaat:
|
je moet gewoon doen als ik, niet slapen
ik ga d'r donderdag heen met mijn moeder en meet zaterdag met mijn vrienden die dan pas komen, we gaan gewoon fulltime uit en slapen een beetje in het park (heb je al gezien dat het VET mooi weer wordt?!) we rijden terug op maandag ofzo en gaan eerst hangen bij iemand die aan de duitste grens woont, vanaf daar is het nog maar een klein eidje richting huis :) |
Citaat:
ik ben dan 'helaas' op vakantie maarre, tis in juli, niet juni (zie topictitel) ;) |
Citaat:
|
je ziet zelf toch ook wel dat alleen zaterdag en zondag ECHT de moeite waard zijn...
echt als ik maar een dag mocht gaan kon vrijdag wat mij betreft opflikkeren |
Citaat:
|
ik check miss kittin, maral salmassi, ellen alien en alexander kowalski en andre galuzzi, john starlight, steve bug, tiga en benny benassi...
heb je de line up van zaterdag polar tv gezien trouwens? ook met tiga :) dat de entree gratis is boeit me niet zoveel, ik heb gastenlijsten voor elke avond tresor :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:09. |