![]() |
met jullie beiden of een groep?
Ik vraag me af hoeveel stelletjes nou echt altijd samen zijn, met zn tweetjes en niet met een groep...
Ik heb nu 3 vriendjes gehad en met de derde heb ik nu net 3 weken... Met mijn eerste vriendje waren we altijd met ze tweeën, soms met nog een jongen en een meisje erbij die ook wat hadden... Met mijn tweede vriend waren we vaak samen met zijn kameraden (zwemmen, uitgaan enz.) nooit echt samen.... Als we dat dan waren, samen, was het niet leuk... Dat liep gewoon dood... Nu heb ik dus weer een vriendje en weer zijn we met m'n tweeën, we hebben beide een andere vriendenkring, dus als we bijelkaar zijn, is dat met ons twee.. Misschien een stomme vraag, maar hoe zit dat bij jou? En ben je hier tevreden mee, of zie je het liever anders? (Als ik onduidelijk ben, zeg t maar...) xxx |
Ik ben meestal met mijn vriendje alleen, maar ja soms zijn er natuurlijk wel andere bij. Of vrienden van hem, of vrienden van mij. Het is eigenlijk net hoe het uitkomt. Ik bedoel als we ergens heengaan waar andere bekende zijn dan zijn we dus niet meer echt alleen, hehe...
Maar ik vind het toch ook wel erg fijn om regelmatig gewoon lekker alleen te zijn hoor (y) :) |
Ik ben wel vaker alleen met mijn vriendje hoor :) en als we bij vrienden zijn, wat ook vaak sow is is het ook leuk.
|
We zijn meestal alleen (met z'n tweetjes dus), en soms doen we dingen met vrienden van hem (die vrijwel allemaal ook een vriendin hebben of al getrouwd zijn). Dat komt vooral omdat mijn vrienden momenteel niet echt om de hoek wonen...
Met 1 vriend van hem (en zijn vriendin) zijn we bijvoorbeeld laatst gaan eten, dat klikt ook best goed. Die jongen is echt heel geduldig met me (ik ben nogal verlegen) en doen ook heel aardig... Het meisje praat lekker veel, zodat ik me wat gemakkelijker voel (omdat ik niets hoef te zeggen wanneer zij praat). En een goede collega van hem (en zijn vriendin) komen hier vaak een film kijken (samen met een getrouwd stel). Dat klikt ook steeds beter. Eerst mocht ik die collega echt níet, ik vond hem heel zelfingenomen doen en hij reageerde altijd alsof hij me echt haatte... Nu is dat ineens heel anders, misschien doordat ik een paar keer iets positiefs zei over een paar films, maar hij glimlacht regelmatig naar me, heel vriendelijk. Dus dat gaat wel de goede kant op. En dat getrouwde stel is gewoon erg aardig. Die jongen is heel geduldig en geïnteresseerd en het meisje gewoon erg enthousiast en spontaan. Maar goed, dat gaat dus wel goed :P |
Zo'n beetje 50-50. Door de weeks wel met z'n 2tjes. Maar met stappen gaan we of apart, of met zijn/mijn vrienden mee. Of we gaan allebei met vrienden en zien elkaar in discotheek wel..
En zo vind ik het ook wel fijn eigenlijk! Af en toe lekker met vriendinnen, af en toe dat hij mee gaat met ons, af en toe weer ik met hem en zijn vrienden, en de andere keer gewoon lekker met z'n 2tjes..:-) eh..:-) een multifunctionele relatie ofzo! :-) (Mijn ex wou niet hebben dat ik alleen uitging, hij ging joh altijd mee, en dat vind ik dus niet wat he?!) |
We zijn vaak met zijn tweeen, maar in de weekenden gaan we nog weleens met onze vrienden uit. En soms ook samen. Zo is het precies goed verdeeld :)
|
ben altijd alleen met haar.... ik heb haar vrienden nog niet echt ontmoet in het echt, en zij de mijnes niet.
Hoeft voor mij ook niet hoor.. |
Zo te horen is tot nu toe iedereen wel tevreden met hoe t gaat, het is meestal allebie zo dus :)
|
verschilt.. Meestal doe ik iets alleen met hem maar ook weleens met een hele grote groep (dan mixen we mijn en zijn vrienden)
We kunnen met elkaars vrienden goed opschieten dus ik zie et probleem niet |
Citaat:
|
Met z'n tweetjes.
Ben sowieso tamelijk op mezelf, dus de kans dat ik degene ben die een ander mee naar z'n vriendengroep sleurt is nou niet bepaald groot (helemaal niet zeg maar). Zelf heb ik ook niet de behoefte met haar vrienden om te gaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
We doen bijna altijd dingen samen, naar de stad, bios, uitgaan, vakantie/festivals etc.
We zijn alleen sweekends samen dus dan hoeven we er geen andere mensen bij, gewoon samen. Verder heb ik niet eens vrienden dus :/ we moeten wel :) |
m'n vriendje en ik zitten in dezelfde vriendengroep, dus we doen veel met de groep, en veel samen. en dat gaat prima.
|
Beide. Altijd maar met z'n tweeen zijn zou ik gek van worden, nooit alleen zijn ook. De vriendenkringen van mijn vriendjes tot nu toe sluiten eigenlijk altijd wel aan bij die van mij dus vaak gewoon met grote groep... soms ook met zijn huis (allemaal mannen), dan ga ik mee als enige meisje, maar dan heb ik het net zo gezellig. Gewoon beetje afwisselen :)
|
Bij mijn eerste vriend waren we vaak met gezamenlijke vrienden. (mijn beste vriendin en zijn beste vriend) daar was ik heel tevreden over. en soms met zn tweeen.
bij de 2e, die nix voorstelde, waren we altijd met zn 2-en. en nu met Checko zijn we ook altijd met zn tweeen omdat we zo ver van mekaar wonen. maar binnenkort zal daar ook wel verandering in komen. meer elkaars vrienden leren kennen etc. |
Mijn vriend en ik waren al lid van onze vriendenkring toen we iets met elkaar kregen. We hebben dus dezelfde vrienden. maar we wisselen wel af. De ene avond zijn we samen en de volgende met een groep. Hij heeft nog twee andere vrienden met wie hij veel omgaat en ik nooit, maar we zien elkaar wel elke dag, met zijn tweeen of met meer mensen:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:57. |