![]() |
Radio luisteren via internet; nooit gedaan of een gewoonte?
Ik ben een groot fan van de channels op Netscape. 90's pop (Culture Beat - Mister Vain) en Pop Rock (Blink182). Geen gedoe meer met MP3's en het misselijke Kazaa. (y)
|
Mjah, heel soms doe ik dat wel maar niet bijster vaak. :)
Heb liever Winamp. ;) |
Altijd. Ik heb m'n vaste streams waar altijd progressive, techno, uplifting en deephouse te krijgen is...allemaal mooie 192kbps streams. Eigenlijk heb ik die altijd aanstaan als ik erachter zit.
|
nooit, dat is geen doen met een 56k modempje
|
nooit gedaan
|
Ik luister eigenlijk altijd Kazaa. Waar kun je eigenlijk radio luisteren op internet? :o
|
Ik doe het wel eens, maar ik kan nooit goeie stations vinden die in de buurt komen van mijn smaak. Qua metal dan. Klassiek en Jazz vallen nog wel mee, maar dat word ik meestal een beetje zat.
|
Gedoe met mp3's?
gewoon random, en ik draai wat ik zelf wil.. Met radio heb je altijd muziek dat je niet aanstaat.. |
ik luister vaak radio op www.3fm.nl
live 3fm dus.. |
op msn.com staan wel veel kanalen, en er zitten best goede bij.
|
Citaat:
en @ McLaren: MP3's nemen ruimte in, het duurt langer voordat je ze binnen hebt en met een trage computer is dat allemaal shit. |
Citaat:
Ik blijf voor MP3. :) |
Maar soms is er gewoon niks leuks te downen. Dan kan het geen kwaad om een streampje aan te zetten.
|
Citaat:
|
www.rothmetal.com :eek:
|
doe ik nooit, ik luister alleen maar nummers op de computer die ik gedownload heb.
|
Citaat:
;) |
nog nooit gedaan, ik weet niet eens waar je dat kan doen :o
|
Soms Noordzee FM, meestal gedownloade nummers of stilte.
|
k luister de laatste tijd wel 'ns live streams van festivals, maar normaal zijn het cd's of mp3tjes :)
|
nooit
|
Citaat:
|
Nooit gedaan, ik denk dat mijn computer dan wel weer zal vastlopen :rolleyes: (n) ...echt bij ieder gedoe de laatste tijd komt er wel een foutmelding... brak ding. (n)
|
Mjah....heel af en toe luister ik wel eens via internet naar de BBC....maar dat is alleen voor het nieuws.
|
Ik luister best wel vaak radio op internet, maar nooit een live-zender. Eigenlijk luister ik maar een radio op het wereldwijde web en dat is Black Metal Radio, te vinden op deze pagina.
Veel goede muziek, helaas niet te downloaden maar dat heb je zo, met radio |
vaak bassdrive.com of kissfm of een of andere shoutcast jazz channel als ik in de mood ben.
|
Bassdrive is idd chill..
Moet ik ook weer eens aanzetten.. |
Twee vriendinnen hebben nogal eens de neiging om tijdens een msn-gesprek ineens te roepen: "mooi liedje op sky".
En nieuwsgierig als ik ben, wil ik dan weten welk liedje dat is, maar dat willen ze dan niet zeggen, dus dan luister ik even op internet. Maar meestal heb ik gewoon mijn Winamp playlist. |
Citaat:
|
Soms, maar meestal staan gedownloade nummers aan.
|
Nooit. Met mijn verbinding wil dat niet.
|
|
tja, ik help zelf een radiozender,
het is heel makkelijk om je radiozender te maken. Eerst Winamp 2.7 of hoger downloaden, en dan shoutcast downloaden, op www.shoutcast.com, en het is nog gratis ook. |
ik luister nu via winamp3 naar T2 radio. klinkt best leuk. oa slipknot en 3rd eye blind zijn al voorbij gekomen :)
|
Citaat:
|
Ik deed het wel eens op school, nu eigenlijk nooit..
|
ik doe het nooit, als ik achter de computer zit heb ik niet zo'n behoefte aan muziek eigenlijk en anders zet ik wel gewoon een cd-tje op.
|
neej, doe ik nooit, en anders zet ik een cd op. :) *ik wist niej eens dat het kon* :rolleyes: :eek:
|
Nee nooit, eigenlijk alleen maar mp3's.
|
Af en toe,via Live365.
|
Bij evenementen --> id-t.com
|
Bruce?
Moderator unknownnet.com? hihi. |
soms, ik heb vaker m'n winamp aan though...
|
een paar keer naar i-net-radio geluisterd, wel lollig opzich.
maar meestal staat winamp aan met m'n eigen MP3tjes |
nooit, alhoewel ik soms mee moet luisteren met mn broertje naar hype-fm
dat kan haast niet anders als de computer in de woonkamer staat |
Hmm, zou wel altijd Studio Brussel willen luisteren (doe ik ook vaak op de universiteit). Tenslotte een geweldige zender, gewoon te vinden via www.stubru.be.
Maar thuis heb ik inmiddels een collectie van 2157 gedownloade nummers. Dat is wel handig, want radio luisteren betekend zo'n aanslag op m'n internet tijd. Hoewel t misschien wel leuker is om radio te luisteren. Studio Brussel wisselt namelijk heel goed af qua nummers, het is niet zo dat ze 10 nummers hebben die ze allemaal 5 keer per dag 7 dagen per week draaien. |
Citaat:
|
Soms doe ik dat wel, ja...maar een gewoonte is het iig ook weer niet. :p
|
Ik heb het 1 x geprobeerd, maar de ontvangst kraakte verschrikkelijk en viel steeds weg. Doe het dus niet meer, een CD'tje in de compu werkt ook :)
|
Ja, doe ik soms wel, maar dan gewoon 3fm omdat ik te lui ben om de radio aan te zetten. Alleen moet ik dan 't geluid van msn ofzo uitzetten omdat dat er fijn doorheen klingelt.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:33. |