![]() |
Goede thriller
Kheb deze week al 2 films gehuurd, Below *= eng* en Dragonfly *= mooi*
Nu wil ik er misschien nog een paar huren met vriendinnen, maar dan een goede spannende, enge thriller, met veel schrik-acties. Weten jullie er wat? Tell me!! |
Dingen als Scream, I know what you did last summer, Halloween en Final Destination. (En natuurlijk alle vervolgen!) Zijn wel geinig om samen met een groep te kijken... Zitten ook leuke schrikacties in :)
|
Citaat:
Heb ik, of andere al gezien, behalve Halloween |
Ik heb een keer met een hele zooi vriendinnen "What lies beneath" gehuurd, nou er komen alleen maar schrikmomenten in voor. Een echte aanrader! Ik (en sommige anderen) hebben een nacht niet kunnen slapen.
De allerengste film vind ik verder: Rose Red! |
Jeepers-Creepers, is wel een coole en ook wel een beetje enge film als ik eerlijk ben...
|
Citaat:
|
:eek: the ring
|
Citaat:
|
The Shining :eek:
|
Session 9 vind ik geweldig :)
|
Citaat:
|
Signs is ook wel een goede thriller.
Heb hem met een maat in de cinema gezien en had niet verwacht dat het een thriller zou zijn. Zitten goede schrikmomenten tussen. :) :cool: Signs=aanrader. (y) |
Signs inderdaad (y)
Arlington Road (y) (y) (y) |
raar maar ik vond the cell best een goed thriller als ik eerlijk mag zijn ;) en dat terwijl jennifer lopez erin speelt
|
Citaat:
John Carpenter ; Halloween reeks, Vampires |
Citaat:
|
Long Time Dead is ontzettend eng. Althans, in de bioscoop. Dragonfly vond ik trouwens alleen het begin oke, daarna werd het echt een draak van een film. En het einde! Oooh, wat erg.
|
Diabolique- sharon stone en nog andere goede actrice
veel schrik reacties alla suspense thriller geen bloed geen geweld |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:19. |