![]() |
>>help hardware probleem met game<<
Ejhz ik moest een nieuwe post maken omdat die andere onleesbaar was, omdat elk woord met een hoofdletter begon. Maar jah daar voor doe ik dit niej want, ik heb een spel gekocht bij de V&D. Dat spel heet Grand Theft Auto III en het is een mooi spel alleen... dit zijn de minimale systeemeisen van het spel:
450 mhz 16 mb videokaart en natuurlijk nog wel wat meer alleen dat was geen probleem. Alleen hier met het bovenstaande heb ik wel een probleem want ik heb een 8 mb videokaart en 350 mhz. Weet iemand hoe ik dat kan oplossen ?? het moet wel goedkoop zijn...En geen antwoorden van "moet je een ander spel nemen" of "koop dan een andere computer" |
Hoe je het goedkoop kan oplossen? Koop een tweedehands processor en videokaart die sneller/beter is dan jouw huidige hardware.
|
Sorry, maar ga sparen voor een nieuwe computer.
Je hebt nu vakantie en kan dus lekker veel werken. ;) |
Word sparen voor wat beters dunkt me.
|
de goedkoopste oplossing is het spel terugbrengen en je geld terugvragen
anders moet je toch echt je pc gaan upgraden |
hehe, gta 3 draaide net op mijn 1600mhz, 256ddr ramm met 64mb videokaart :D
|
Citaat:
|
Citaat:
op 1280x960/1024 met alle grafische opties op zn hoogst zal GTA3 totaal niet lopen op jou pc, maar op 800x600 met alles uit of laag is het geen probleem |
Citaat:
|
Citaat:
|
Waarom koop je eigenlijk een spel dat je nieteens kunt draaien? Je kan de minimum requirements toch op de verpakking lezen?
|
Citaat:
Er zit niks anders op dan je PC te upgraden of het spel terug brengen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Sorry maar toch blijft het een domme actie om een spel te kopen dat hogere eisen stelt dan dat je aan PC hebt.
Ik vind dat je of het spel moet terugbrengen of je PC moet upgraden en verder er niet over moet zeuren. Dit is geen probleem. Het is gewoon eigenwijzigheid. |
PC upgraden is de enigste oplossing vrees ik indien je die spel zo graag wilt. Tegenwoordig heb je goedkope systemen die de meeste spellen soepel aankunne. Het word dus tijd voor sparen/werken of mama en papa geld vragen of clusjes doen. ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:09. |