![]() |
Mannen en strings
Geinspireerd door een gesprek met de alom geliefde N00dles... Welke mannen dragen hier strings zo ja, waarom doen jullie dat en vinden jullie het lekker zitten?
[edit] Kan dit wel op kantine? Zo niet, verplaats dan maar [/edit] |
Nee, aub niet zeg. :)
|
Ik draag geen strings
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
neuh
|
Citaat:
Naja, ik kick nou niet bepaald op mannen die strings dragen :eek: |
N00dles + strings? :o
|
als ik mijn vriendin wil verrassen :P
|
Oeh ik vind dat één van de walgelijkste dingen die er bestaan -> mannen in strings :eek: (n)
|
niet zo overdreven. als jullie wat ouder zijn dan kunnen jullie wel een man in string waarderen. moet hij wel lekker gespierd zijn als ik
|
Citaat:
|
ja een string lijkt mij sowieso altijd irritant om te dragen.
zo'n draadje dat zit toch gewoon niet lekker vind het al erg als me boxershort der tussen zit :rolleyes: |
Als ik flosdraad bij me wil hebben draag ik het wel in mijn broekzak, niet mijn broek zelf =/
|
Citaat:
En ik had met N00dles er over dat hij geen boxershort kon vinden die hij leuk was, dus ik zei dattie dan maar over moest gaan op strings. Wat hij trouwens een heeeel slecht idee vond hoor! Maar toen vroeg ik me dus af of er veel mannen strings dragen en waarom! |
Citaat:
Citaat:
Vooral met olifantenslurfjes zijn gruwelijk fout :D |
inderdaad, vrouwen 'moeten' strings dragen, waarom mannen dus niet :) .
Ik wil geen onderbroeknaad zien in een strakke broek bij een man :p :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mm, ik vind het niet zo mooi (lijkt me, nog nooit irl gezien :D), geef de voorkeur aan strakke boxers :D.
|
Toen ik de topictitel las, dacht ik: "Gatver!" :o
Nee, het lijkt me totaal niet lekker zitten, veels te strak en te... beperkend(? :D) en ik vind het ook helemaal niet staan, bij geen enkele man. Ow en trouwens voor de meisjes die het sexy vinden: een man wordt er wel minder vruchtbaar van, omdat de temperatuur in de bijballen dan stijgt (is normaal lager dan de rest van het lichaam) en dat zorgt voor een lagere spermaproductie en ook van veel lagere kwaliteit. Dus. ;) |
nee, ik niet :)
|
vind ik nie echt mooi , mannen met strings , hou toch liever van mannen met boxershorts met rare firguurtjes :p
|
Citaat:
|
tis nooit in me opgekomen... lang leve de ouderwetse onderbroeken :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als jij gewoon neerzet: 'ik zoek stringdragende mannen' reageren ze, en weet jij pcies wie strings dragen. Dan reageren ze wel nl. |
hahaha, mja niet aan gedacht :P ach ik zie wel wie er mans genoeg is om te vertellen wat ze onder hun kleren dragen!
|
Ik hoef mijn mannelijkheid echt niet te bevestigen door te beweren dat ik zo'n vies ding draag, wat nog eens niet waar is ook.
|
Citaat:
|
Ik vind sowieso, wie dan ook (man of vrouw) in een string walgelijk...
|
Citaat:
Doet er niet toe wat men er van vind, ik wil gewoon weten of ze er zijn! |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
MANNEN? |
Citaat:
|
Citaat:
|
bah
|
mijn vriend heeft wel ns voor de grap in een string van mij rondgehuppelt..
stond m heel goed :D |
gatver......
|
Citaat:
Het doet me wel denken aan die ene reclame, over vleessaus ofzo. Vervang in die reclame vlees door strings en je hebt alweer een waarheid te pakken. |
Citaat:
maar het doet me denken aan die ene citroen-reclame op de radio |
beter een string dan een ballenknijper
|
woordassociatie:
mannen en strings.............Nee bah. Draag dan geen ondergoed. |
Kortom: mannen en strings gaan niet samen maar vrouwen moeten gewoon een string dragen. :)
|
Pfff flauw hoor... laatst nl wel een man met string gezien, dus ze ZIJN er wel. (was in barcelona, misschien zijn de mannen daar anders :P)
|
En hoeveel van de mannen die nu 'gatver' zeggen, vinden het wel het mooist als vrouwen in een string lopen?
Hypocrieten. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25. |