![]() |
Grease
Ik ga lekker 31 augustus naar Grease in Carre!!!! :p Wie gaat er nog meer, heeft er ook zo'n zin in, en heeft de film ook al tig keer gezien???? :D
|
Ik heb de film wel onwijs vaak gezien, maar ik ga er niet heen :( (geldgebrek), maar veel plezier!
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor praktisch alles, ik had 10 dingen opgegeven, 1tje ingelood :(... Bij jou ook zoveel uitgelood? |
Citaat:
|
Citaat:
ik had me volgens mij voor 7 of 8 dingen ingeschreven en heb d'r 4 gekregen. das erg veel vergeleken met vorige jaren. toen had ik me ook (net als Gothic dus) voor een stuk of 10 dingen ingeschreven en heb ik er slechts 1 gehad. Naar welke voorstelling ga jij eigenlijk, Gothic? |
ja, het lijkt mij ook een erg leuke musical! ik wil alleen eerst naar we will rock you en mamma mia. die twee wil ik echt ontzettend graag zien. daarna komt grease misschien wel aan de beurt :)
|
Ingeloot?
|
Citaat:
|
2 september... gewoon een lieve mama die een foldertje met eersterangskaartjes voor me had klaar gelegd bij de computer terwijl ik naar zangles was... :D erg lieve mama heb ik :).
|
ik heb hem al gezien.
2 jaar terug ofzow. hele leuke musical (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
heb hem in carre gezien(y) |
hmmz ik denk dat ze niet zow blij zullen zijn als ik daar heen ga ik zing dan namelijk alles mee, net als bij de film egt erg
|
Citaat:
de leraren die mee waren zagen de musical al voor de 3e keer en hadden 3maal een andere cast gezien. maar goed, dat hoeft natuurlijk niet voor elke (kleine) musical zo te zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
he,
Ik heb de film ook al tig keer gezien en ga naar de musical in Groningen. Ik heb zelf ook al een keer voor John Travolta gespeeld in een show op muziek van Grease bij majorette. dat was erg grappig met zo'n enorme kuif! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:03. |