![]() |
Sex and the city
Sex and the city is leuk! Weet iemand wanneer het weer begint? :confused:
|
Ik weet het niet, ik vind het ook super balen dat het gestopt is :(
|
Ik heb ook geen idee.
Tis wel geinig om te kijken als ik niets beters te doen heb :) |
Ik heb het 2 x gezien en vond het wel lachen :D
Vergeet het alleen steeds :( |
Tot nu toe vind ik er nog altijd niet zoveel aan... Het is lang niet iets waarvoor ik thuis zou blijven! Laat staan er speciaal naar toe zou zappen...
Op de vlaamse TV komt het trouwens ook (voorlopig) niet meer, en ik zou ook niet weten wanneer het herbegint. |
Waarschijnlijk net als de meeste programma's weer in september/oktober vermoed ik.
|
Citaat:
Maar álle jongens die ik ken vinden het niets aan... (of ze vinden het te vrouwelijk allemaal, of ze vinden dat mannen beledigd worden, of ze vinden het gewoon sáái). Dus misschien is het meer iets voor vrouwen :) |
Citaat:
en ja ik kom hier nooit, maar ik zag je naam staan bij 'laatste reply' en was nieuwsgierig Maargoed, het zal in september wel weer komen ja:) |
geen idee....
keek het af en toe, wel leuk (y) |
Sex and the City roeleert
|
Volgens mij ben ik een van de weinige die het niet leuk vind. :(
|
Sex and the city ruled!!!
Ik heb seizoen 1 t/m4 op dvd........ kijk heel vaak In amerika zijn ze al bij eind seizoen 6 ofzo... kijk eens naar www.sexandthecity.pagina.nl als dat de goeie link is tenminste |
wat een heerlijke simpele serie :D
ik kan echt niet wachten tot het weer begint (y) |
Citaat:
|
[Lichtelijk overdreven]
~Ik leef ervoor !!!~ :D [/Lichtelijk overdreven] Nee, maar ff serieus, ik heb álle afleveringen gezien. Kheb de dvd's .. en we hebben zelf (irl zeg maar) ook een soort sex and the.. groepje. Ik en drie andere meiden (Is zomaar ontstaan hoor,niet dat we zo levenloos zijn, om dat te gaan kopien :p) die gaan eens in de twee weken in LeBaron zitten, om over boy's 'n sex 'n andere zaken te roddelen/kletsen :rolleyes: ! Da's gezellig.. ! Kortom .. I want Carrie back :( ! |
Voor de ongeduldige mensen (zoals ik :D):
De afleveringen van seizoen 6 kun je al downloaden, een week nadat ze in de USA op tv zijn geweest. |
Ben ik dan de enige mannelijke persoon hier -en in de wereld geloof ik :confused:- die helemaal gek is op die serie? :o
Maar ik denk idd dat het pas op z'n vroegst in september weer zal beginnen :( En dan natuurlijk allemaal herhalingen enzo :( |
30 september komt het weer, volgens veronica magazine
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:22. |