![]() |
[TK] Theorie 'bromfiets rijbewijs' boeken.
Boeken over het bromfiets certificaat, één over de examenvragen en één over de theorie.
10 euro allebei ( of per stuk 5 euro).. |
Citaat:
Hoe zit het met verzendkosten? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik ga morgen ff kijken wat de verzendskosten zijn. :p |
Het is normaal dat eerst het geld word gestort voordat je het krijgt..
|
Citaat:
|
verzendskosten zijn 3 euro
|
verzend t dan via rembours
|
Een van beide zal een toegeving moeten doen...jullie kunnen alletwee bedrogen uitkomen.
Maar dan moet je het maar niet via internet regelen als je dat niet vertrouwt. (Het is volgens mij wel logisch dat er eerst betaalt wordt...kuch...) Ik zal me verder niet moeien :D suc6 |
tsja als ze nog wil dan.
|
iemand anders nog interesse?
|
Citaat:
je wil verkopen of niet.... beetje vertrouwen in de medemens kan geen kwaad toch |
Citaat:
Maar goed, onder rembours doen dan? Geef ik jou mijn adres, jij stuurt ze op, ik betaal aan de postbode. En hoe wil je de verzendkosten delen dan? |
Citaat:
ja dan ben ik nog meer kwijt aan benzine :rolleyes: en het is gewoon een feit dat er bijna altijd vooraf betaald word. |
Citaat:
dus als je van je spullen af wil.... ze klinkt toch normaal.... waarom zou ze je afzetten voor 10 eurootjes..... hoe schraal kan je zijn :) |
*kucht*
Wil je ze nog verkopen, of uhm. |
Citaat:
|
Citaat:
|
mochten de boeken nog niet verkocht zijn/worden.. dan zou ik graag het vragenboek willen kopen..
dan stel ik voor dat ik het geld stort, en het boek opgestuurd wordt als je het geld hebt ontvangen, dat lijkt mij redelijk normaal.. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:25. |