![]() |
Msn 6.0 probleem
Hallo,
Iemand heeft op mijn computer ingelogd op msn en heeft 'meld mij automatisch aan' aan geklikt, en als ik nou msn open en druk op aanmelden gaat hij zich automatisch op dat email adres aanmelden. Weet iemand hoe ik dit kan veranderen? Ik heb al vanalles geprobeerd maar niks helpt, ik kan nou ook niet meer op msn chat komen: Je hebt te vaak geprobeerd een onjuist wachtwoord in te voeren voor de aanmeldingsnaam: ****** Je account is tijdelijk niet beschikbaar. Deze pauze zorgt ervoor dat je wachtwoord moeilijker te raden of te achterhalen is. Hij vraagt ook niet of ik met een ander email adres wil inloggen. |
Tijdens aanmelden "Bestand -> Aanmelden Annuleren" en dan "Klik hier om je aan te melden onder een andere account" kiezen?
Hetzelfde als je al aangemeld bent "Bestand -> Afmelden" en dan "Klik hier om je aan te melden onder een andere account" kiezen? |
Citaat:
|
niemand? :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hey,
heb je niet nog een ander hotmail adres ofzo? want als je in het midden ziet dan staat er inloggen onder een ander naam ofzo.. en dan moet je daar ff je andere msn adres neerzetten en dan onderaan staat meld mij automatisch aan.. dat moet je ook indrukken. en dan gaat ie onder die naam eerst aanmelden xxx |
Citaat:
ja ben moeillijk he :D |
is mijn vraag zo moeilijk? :p
|
up (y)
|
|
Als je msn installeerd dan vraagt het met welk email adres je wilt inloggen.
Het eerste adres wat je gebruikt gaat in het geheugen van MSN, dus er bestaat geen mogelijkheid om dat te veranderen ( ik neem aan dat je dit bedoeld, want je legt het niet echt goed uit :S ) dat kan ook aan mij liggen :rolleyes: |
Citaat:
|
ow, je kan best wel gelijk hebben hoor
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ff in het register sneupen + editen
|
Hey,
Als msn gewoon op het e-mailadres van die ander opent, kun je op zijn naam bovenaan klikken en dan personal settings/persoonlijke instellingen.........dan bij general/algemeen.....en dan staat er: *allow automatic sign in when connected to the Internet, of *automatisch aanmelden toestaan bij verbinding met het internet Maar ja dat zul je zelf ook wel weten, en ik weet ook niet hoe het werkt als hij msn dan niet op start.......... Succes nog! |
Hey,
Check je register. |
Citaat:
Citaat:
:rolleyes: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:41. |