![]() |
[paint] liggend meisje
|
Best mooi, zeker voor dit tijdstip.
|
Citaat:
|
Weer een bewijsstuk voor deze theorie, hoewel ik ook weer niet moet gaan overdrijven
|
:]
|
Citaat:
De tekening en zijzelf zijn mooi. :) Hoewel ik het echt knap vind dat je dit met Paint voor elkaar krijgt, vind ik het eigenlijk verspilling van je tijd. Aangezien je veel mooiere in veel minder tijd kan maken door het gewoon met potlood en/of pen en papier te maken. Mgoed, dit was ook 'maar' een tekeningetje van 's ochtends vroeg omdat je je verveelde... ;) |
ik vraag me af wat voor moois jij wel niet kan maken met painter... want als je dit al in paint doet :o
|
Ik sta versteld!
Wat jij nodig hebt is zo'n digitale pen!!! Jammer dat je net jarig bent geweest :p |
Compositie is mooi, gebruik van dikkere en dunnere lijnen is geweldig. JPEG compressie is kut, waarom maak je er geen GIF van je hebt toch maar 2 kleuren. 't haar is wat minder en die hand ook.
Ze lijkt op jou. |
Erg netjes! Zeker als het uit een muis komt! (y) Je gebruik van dikke en dunne lijnen is super!
|
Citaat:
Maar hele mooie creatie met paint zeg....!! (y) |
Prachtige krasserige stijl :)
Je verheft Paint tot een kunstzinnig programma op die manier :D |
Waw...zoiets voor paint, das echt mooi gedaan :cool:
|
@geritoDM: tja ik ben eigenlijk ook van paint afgestapt hoor. maar als ik achter mn computer zit en daar toch nog iets te doen is maar niet genoeg. dan is het handiger in paint dan met potlood en papier.
@amnesiac. ja heb ik al een kadootje ;) beter had je me dat gegeven dan koffiemokken ;) en bedankt aan rest :o |
Echt knap hoor :) Alleen de hand(haar linker) in het haar en haar borsten zien er wat raar uit.
|
mooi ,knap perspectief (verkortingen blijven lastig)
hij staat wel een beetje raar in het vlak |
Paint rules!
|
ja met borsten ben ik niet zo goed :\
http://pic2.picturetrail.com/VOL5/12...9/28716464.jpg ik weet niet of ik deze beter vind. en of het uberhaupt uitmaakt maar goed. raar in het vlak? |
:eek: Ik blijf ervan versteld staan dat je dit met Paint kan.
T is trouwens weer erg mooi! De hand is bij de tweede versie beter qua vorm, maar alleen lijkt hij verkeerd om te staan. Ik weet niet zeker of je je hand zo neer kan zetten met je arm in die houding :confused: . Haar rechterborst vind k beter bij de tweede, al is de linker nu precies wat te vaag. Maar, ik blijf erbij, mooi! (y) |
die hand is nu verbeterd maar ik vind dat je meer vorm moet geven aan de romp.....iets bredere borst en heupen...nja das mijn mening he ;)
|
dat heb je mooi gedaan ... nix meer aan verandereN ...:)
wazig naar kijk tekening is het wel ...ja fet |
Ja de tweede is beter :)
|
Leuk gedaan, ik had er nooit aan gedacht om zo te tekenen met paint, dus ik ben je wel dankbaar voor die inspiratie :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:51. |