![]() |
boudewijn bïch's nieuwe boek: literatuur?
ik heb voor literatuur 'de kleine blonde dood' van boudewijn büch gelezen en hoorde dat het vervolg daarop kort geleden uit is gekomen.
nu had ik een vraag: Weet iemand of je dat boek voor je literatuurlijst mag lezen? (hij staat niet op mijn lijst want toen was hij nog niet uitgebacht) en zo ja, hoeveel punten je ervoor krijgt? |
Tuurlijk mag dat... mijn leraar Nederlands had er in ieder geval geen problemen mee :)
Punten weet ik niet, zo werkt dat bij ons niet :confused: |
Van de meeste schrijvers die er op staan mag je wel een boek lezen, maakt dan niet uit welk boek. Daarnaast keuren ze debuterende schrijvers vaak ook wel goed.
Boudewijn Büch is zéker goed :) |
Het geheim van eberwein heet ie - bij ons alleen voor de 4 klassen klas 5 en 6 niet togestaan - zelfde voor de kleine blonde dood. k weet nie waarom
|
oke *rent naar de bieb*
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja ik weet het we hebben een hele rare school :D maarja heeft soms ook zijn voordelen hoor ;)
|
Pas uitgekomen? Hij was toch overleden? :confused:
Nou ja, het zal wel. Bij ons mocht het in ieder geval; ik heb vier boeken van hem op mijn lijst staan. |
Citaat:
Das Herman Brood hoor :o |
Citaat:
|
Citaat:
Maar Büch deed me altijd een beetje aan mezelf denken... Daarom kon ik zijn boeken ook zo goed lezen, erg mooi... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:14. |