![]() |
Schotland en schotse muziek
Ik ga jullie verlaten. Voor 3 weken ruil ik de technologische driften in voor de complete serene stilte.
De relatief opruiende discussies voor de diepe gesprekken bij een meer. van De drukke kapitalistische cultuur naar de complete rustige niets bekommerende schoonheid. Hiken in schotland. Zal jullie missen. Jullie mij niet .:P. moet natuurlijk wel muziek blijven. Welke schotse bands vind je geweldig? Mogwai is natuurlijk bekend, maar hoe vind je de traditionele bagpipe muziek. Wat moet ik def. meenemen als ik het zie (muziek), wat vind je van die korn-zanger die bagpipes gebruikt. bla bla bla: Schotland. |
ik ga je wel missen friso!! boehoehoehoe
maarre, ik ken verder denk ik geen bands uit schotland, hoewel ik die doedelzakken echt gaaf vind gewoon! altijd leuk als er eentje in de stad staat te spelen, haha |
Citaat:
Samen staan we sterk he? Vorig jaar in schotland ging er iemand gewoon bagpipes spelen in de natuur haha dat was cool om te zien |
Scotland The Brave :cool: :cool:
|
Neuken in de natuur
|
Doedelzakken zijn geweldig ja, echt gave dingen zijn dat, mannen met kilt :o maargoed schotse muziek, ik weet er eigenlijk niet zo heel veel vanaf..
|
Uit schotland komt genoeg leuke muziek alleen niet echt dingen waar jij van houdt vrees ik. Hooguit Aereogramme, labelmaatjes van Mogwai en vergelijkbare muziek.
|
Citaat:
neuken in de natuur? die doedelzakken zijn trouwens echt supermoeilijk te bespelen, daar heb je echt grote mannen longen voor nodig. die schotse liederen vind ik altijd erg gaaf |
FRISO IK ZAL JE MISSEN!!!
Ode aan Friso |
Doedelzakken zijn koel! Ik had ooit een scheikunde leraar die doedelzak speelde (y)
Maar muziek weet ik zo verder ook niet.. |
Ik zal friso ook wel een beetje missen ook al boei ik hem geen flikker :p.
En schotland en schotse muziek zijn gewoon gaaf. |
primal scream?
the delgados? ac acoustics? belle & sebastian? life without buildings? veel plezier in schotland :cool: |
hey ass kom gewoon hier rob wat cd's van me pa mee klaar.
|
dag friso !
ontopic: travis is een schotse band. en boards of canada zijn ook kewl (y) |
Die naam friso, doet me denken aan de zoon van Beatrix.. een degelijke jongeman :D..
|
Scotland rules!
Mogwai Boards of Canada Belle & Sebastian The Jesus & Mary Chain The Blue Nile Jimmy Somerville :cool: Midge Ure Arab Strab Mike Scott Fish Edwyn Collins Idelwild The Beta Band Bay City Rollers :cool: Texas Travis Ik vertrek morgen naar Italia en kom qua muziek niet veel verder dan Pavarotti, Pausini en Ramazotti. Iemand nog tips? |
Citaat:
|
grave digger - the brave
shots liedje het zijn geen shotten |
als je van drum 'n bass houdt; kemal & rob data, vroeger heetten ze nog konflict (hence the nickname)
|
Ik ben hoe dan ook gek op doedelzakken, ik vind het enorm mooie en inspirerende muziek en als ik ooit mezelf ertoe kan aanzetten moeite te doen, wil ik het nog wel eens leren (maar meestal speelt het gebrek aan doorzettingsvermogen me parten :D).
|
Net nog naar atreyu geweest
Ja prophet, ik jou ook;) nou, eeh king, new nose, pharmacon, weezz :P, sooz en eeh ja die waren daar. Lui bleven maar lullen. Maar goed ik ga mijn vlucht halen(over 6 uur) mzzl jongens! En keep the spirit up! |
Urm alsnog een ({) sorry dat ik niet terugreageerde.
Have phun d00d laat ze een p00pie ruiken |
snif :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en we willen natuurlijk wel foto's van Friso in Kilt als je terug bent he :cool: |
En wel zonder onderbroek die kilt dragen he! Niet dat ik daarmee bedoel dat we dat op foto willen zien, maargoed dat schijnt zo te horen :)
|
Schotse muziek mensen, tis geen afscheidstopic voor friso :)
|
Citaat:
Zucchero :D |
Citaat:
ik was nog vergeten: carmen consoli. een zogenaamd nieuw talent, de anouk van italië, maar kwalitatief vele malen beter, en wát een stem heeft dat mens ! |
schots=sexy :)
ontopic: Idlewild is leuk en schots (ja, het is al genoemd, maar ik doe even de moeite om het goed te schrijven). |
Vanuit een zonnig glasgow
luister ik nu naar kutmuziek in een internet cafe wat precies hetzelfde is als alle andere inet cafe's. Ik geloof dat dit melanie c is ofzo |
kwam nirvana niet uit schotland?
|
Citaat:
|
Citaat:
dat is emo he. |
minder aardige post richting mij is verwijderd
|
Citaat:
had nooit gedacht dat deze dag zou aanbreken, de apocalypse is inderdaad in zicht |
denk je dat je van em af bent, zit ie nog steeds op forum (n)
|
gepost op 03-07-2003 @ 16:14
-------------------------------------------------------------------------------- quote: -------------------------------------------------------------------------------- Ik vertrek morgen naar Italia en kom qua muziek niet veel verder dan Pavarotti, Pausini en Ramazotti. Iemand nog tips? -------------------------------------------------------------------------------- Lacuna Coil ________________ lemonsqueerzers en nunc bibemt est vorig jaar ondekt op rock/ska festival in italie :D |
wtf
|
Nou succes met je backpack trip!
|
ik ga donderdag naar schotland.
schotse bandjes vind ik de leukste van allemaal. bijvoorbeeld biffy clyro, idlewild, aereogramme, mogwai. |
Citaat:
dat gaat mijn pet te boven |
In Extremo
Vooral de Cd "Weckt Die Toten" Niet Schots, maar wel doedelzakken |
de soundtrack van Braveheart :confused:
|
Freeeeeeeedom!
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:51. |