![]() |
Welke forummer kan jou niet uitstaan?
tja zeg maar.. met reden mag ook:)
|
Op het moment 'I'he Prophet denk ik :P
Azaziël ;) uuuuuuuh... verder moet ik het nog horen :) kan me niet voorstellen dat dit alles is :D |
volgens mij Assasin als ik zijn reaties zie op mijn opmerkingen gisteren :)
ook Purgatori, maar die is gewoon irritant :o andere mensen moeten het me maar melden ;) |
|
ik kan me niet voorstellen dat íémánd mij moet :D dus... iedereen denk ik
|
volgens mij mag bloempjuh mij niet.. ze reageert iig meestal heel flauw als ik wat post.. reden snap ik ook niet echt
verder mag iwein me niet.. reden: tja hij is mn broer en euhhh leonoor mag me denk ik ook niet echt.. ik geloof dat ze mijn manier van doen iig niet kan uitstaan |
Wat een depressief topic...
|
Koen
Chimera SiNiX en mensen die na het zien van mijn naam antiperistaltische bewegingen hebben gekregen: mail me en ik voeg uw naam toe |
Citaat:
|
Assasin mag mij niet... denk ik tenm.
Ach, wie mag mij wél... :p |
Citaat:
|
ik heb geen i.d.
|
Dat zijn er maar een paar :p maar ze zijn voor mij zo onbelangrijk dat ik niet eens op de naam kan komen :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Sommige mensjes hebben me wel irritant gevonden wegens mijn haat tegen Engels in het Nederlands en zo, maar ja:o Verder... Nou ja, zeg het maar als je me niet uit kan staan:p |
Ze zijn er wel, maar ik weet zo niet eens welke.
|
Sinds kort mogen mrT en Comando Michiel mij niet. Vraag me niet waarom :rolleyes: *wijst naar artistiek*
|
Citaat:
Ow, die vinden mij vast ook niet bijzonder leuk. En de zweefkezen op mystiek. |
Sinix en Questor.
|
Citaat:
Ontopic: Geen idee, zeg het maar, misschien Tim Taylor ofzo :p |
Citaat:
Ik zou niet weten wie mij niet uit kan staan...maar d'r zullen d'r ongetwijfeld een hele zooi zijn (******** misschien wel ;)). |
Citaat:
nee hoor.... heb geen hekel aan je |
Peace flower. :confused:
|
Citaat:
|
d'r zullen er heus wel vele zijn die mij niet uit kunnen staan, maar welke weet ik niet, dat moet je aan hun vragen . . .
|
nare man vindt me geloof ik niet zo lief. ach ja, 't is maar waar je je druk om maakt :)
|
geen flauw idee , maar ik vraag me eerder al af of iemand me al kent :D
( en nu krijgen jullie allemaal en hekel aan me) |
Jnieuwelaar. En aangezien ik hem ook een irritante kwal vind, is dat geen enkel probleem.
Verder heb ik wel eens discussietjes met forummers, maar ik geloof niet dat er iemand is die me écht niet kan uitstaan. Ik kan zelf ook vrijwel iedereen waarderen. |
Citaat:
|
Assasin, ik ben alles wat hij haat. Links en betweterig. :p
|
Ik denk dat mensen me niet eens echt kennen, maar ik heb geen idee wie me niet mag.
|
Alle mensen op mystiek... ik reageer altijd flauw en als ik dan eens serieus probeer te reageren, krijg ik een boze reactie terug
Zó vaag :confused: |
geen idee, en eerlijk gezegd maak ik me er ook niet zo druk om.. :o :)
|
tofke_h en koen denk ik
|
Geen idee.
|
wie niet
|
Citaat:
|
Er zullen vast wel forummers zijn die mij niet uit kunnen staan, aangezien mijn posts niet altijd even goed en nuttig zijn...
|
Sinds dit topic mag Ruby soho me vast niet zo
|
Citaat:
verder zou ik het niet weten, er zullen altijd wel mensen zijn die niet met me overweg kunnen *halt schouders op* |
Wawl
|
ik weet het niet
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou het niet weten.
|
Boogie heeft iets tegen me, waarom weet ik nog steeds niet, ook heb ik meerdere pogingen gedaan daar achter te komen, hij blokkeert alle mogelijk vormen van communicatie, dus tja...
|
Ik zou het niet weten... Ik ben niet echt zo populair op het forum, dus ik irriteer ook niemand.
En als dat wel zo is, moeten ze het gewoon zeggen.. Dan kan ik kijken of ik het kan veranderen of niet.. |
Citaat:
Eigenlijk weet ik niet zoveel concrete namen...het zijn er in ieder geval heel veel, ik weet zeker dat minstens de helft van het forum mij het liefst voor altijd gebanned zou zien. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:35. |