![]() |
Klik jij een topic eerder aan vanwege de forummer die als laatste reageerde?
(wat een zin.)
Ik wel. Al geldt dat maar voor een behoorlijk "select" groepje. En heel vaak kijk ik niet naar wie 't laatste reageerde. |
ja:o
|
Ja, vaak wel, zeker als ik denk dat diegene gereageerd heeft op mij.
|
Hangt er vanaf... Welk topic het is en wie het laatst reageerde.
Maar het komt weleens voor, ja. Hoezo?:p |
Nee, eigenlijk niet. Ligt er maar net aan welke forummer als laatste heef gepost. :)
|
Ligt eraan. Sommige forummers stalk ik, als ik zie dat zij gereageerd hebben, ga ik ook kijken. Dat is echter een heel select groepje.
En jaaa, nu wil iedereen natuurlijk weten wíe. Mwhaha. |
Vaak ja
|
ja :eek:
|
af en toe...
|
soms.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, vaak kijk ik ff wie de laatst was. Bij sommige reageer ik dan altijd :o bij anderen nooit :p
|
neeh .......
ik let dar eigenlijk echt niet op |
Hahaha, terwijl ik aan het nadenken was over deze topic zag ik Arachnea's naam staan en klikte ik erop :D
|
Soms. Nu niet overigens :p
|
Citaat:
|
ik doe dat inderdaad
met bepaalde mensen waarvan ik weet dat ze leuke dingen zeggen of dingen die juist heel erg afwijken van wat ik vind en dan gewoon, om even te checken :) |
Citaat:
sorry :S *ook dat er nu geen nieuwe posts meer komen* |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik let daar nooit op, maar ik let wel op degene die het topic begonnen is
|
NIet dat ik weet
|
Soms
|
soms wel ja
|
Citaat:
|
Nee.
|
Alleen als het een irl-bekende is.
|
Neen
|
Ja, als Andijvie heeft gereageerd, soms typ ik haar zelfs in bij de zoekfunctie:)
En als snowboarder heeft gereageerd, om te kijken of ik mijn snowboarder-uitspraken-lijst kan uitbreiden |
ja soms... Maar meestal ben ik daar te dom voor :o
|
Citaat:
|
Citaat:
gnagna , ja inderdaad wel , jij ben eigenlijk ook de enige naam bij wie ik het al eens gedaan heb :p dat herriner ik me zo wel eneuh nog iets kunnen we hieruit besluiten dat iedereen die ja zei dus deze topic geopend heeft omwille van de persoon boven hem ????(eigenlijk niet over het algemeen , maar er zitten er mss wel tussen) je weet maar nooit.... |
Nee, in principe niet. Het heeft alleen invloed als ik de eennalaatste poster ben.
|
Citaat:
|
nee, ik kijk eerder naar de topic-starter
|
Citaat:
Dat.... dat.... doe ik ook bij jou :P Als ik geen leuk topic meer kan vinden, ga ik kijken of jij er wel een hebt gevonden die leuk is... en dan heb ik weer wat te doen :P Verder doe ik het ook bij mensen van wie ik net iets ongelofelijk stoms heb gelezen om ze te achtervolgen :P (maar niet lastig te vallen hoor). Ennn... bij mensen van wie ik weet dat ze goede dingen zeggen :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
nee niet echt
|
Ja!
|
soms
|
Citaat:
|
ja
|
ja
|
Nee, daar let ik nooit op, alleen als ik met die betreffende forummer in dat topic in discussie was, dan heeft-ie waarschijnlijk weer iets gezegd op mijn laatste reply in dat topic.
Maar dat komt (hier) bijna nooit voor :) |
ja, vooral 's nachts omdat er dan wel eens "spammers" ronddolen die overal ":)" komen reageren..
|
Ja.
|
Nee.
|
soms
dit is echt weer zo'n topic over wie het laatst reageert voor het naar de 2e pagina zakt |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:57. |