![]() |
[Notebook] TV-Out doet niet.
Mijn Toshiba Tecra 8200 heeft aan de zijkant zo'n geel ingangetje (of uitgangetje) waar je zo'n geel stekkertje in kan steken.
Ik heb zo'n stekker met rood, wit en gele stekkertjes. geel is dus voor video. dus ik stop dat gele stekkertje in de laptop en het gele stekkertje aan de andere kant in het gele ingangetje (of uitgangetje) van me TV. omdat ik mijn TV dus als tweede beeldscherm wil gebruiken. maar het werkt niet. Ik heb bij de instellingen, beeldscherm, 'twee monitoren gebruiken' en 'bureaublad delen met 2e monitor' aangevinkt, geselecteerd dat het een TV is, blabla, alles wat ik maar instellen kon heb ik ingesteld, doch, het werkt niet. ik heb op me TV vier keer de kanalen afgesearched, maar nog geen beeld van me notebook. vertel mij wat ik misschien fout doe... |
Je moet niet de 2e monitor aanzetten, een TV-out is namelijk wat anders dan een 2e monitor. TV als 2e beeldscherm kun je ook wel vergeten, resolutie is VEEL te laag, enige wat je er mee kunt is plaatjes en video's bekijken.
Probeer Fn-F5 eens? Als het goed is is dat de combinatie om TV-out te enablen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
640x480 werkt fatsoenlijk op een TV zonder schuiven, standaard resolutie van een TV is 320x200 ofzoiets.... Vandaar dat surfen op je TV met zo'n kastje me niet echt ideaal lijkt. Bovendien vind ik mijn IBM Trinitron Flatscreen 17" monitor (1024x768 @ 100hz) veel lekkerder kijken dan mn TV..
|
Citaat:
ik heb een redelijk nieuwe Aristona, met 2 scart-aansluitingen, en is 60Hz... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
is dus precies wat ik wil/... Fn-F5 ? .... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:04. |