![]() |
Muse: Stockholm Syndrome
14 Juli komt er een nieuw nummer van Muse uit.
Hij is alleen van de officiele site te downloaden. Voor het downloaden moet je via creditcard €0,99 betalen. Wie gaat m bestellen? Wie heeft wel eens eerder op deze manier nummers besteld? |
hey ik ken n band die zo heet
Maar dit is n leuke marketingsstunt :rolleyes: , ik vind t idioot. |
Ja die band uit Roosendaal. Best aardig als je daarvan houd. Hirax Max van What Happens Next?/scholastic deth/625thrashcore records(niet dat dat iemand wat zegt haha) heeft nu ook een band die zo heet. Populair syndroom. Maargoed dit is het 'Stockholm Syndrome":
At 10:15 A.M. on Thursday, August 23rd, 1973 the "Sveriges Kreditbank" of Stockholm, Sweden was rocked by sub-machine gun fire.(1) "The party has just begun", announced a 32 year old prison escapee named Jan-Erik Olsson. "The party", indeed, continued for some 131 hours, or five and a half days, as Olsson held four of the bank's employees hostage in an 11 by 47 foot vault until late in the evening of August 28th. While the "Sveriges Kreditbank" robbery itself may not have been of world shattering importance, later interviews with the four hostages yielded surprising results -- results that have been confirmed in numerous other "hostage situations" in the years that followed. Even though the captives themselves were not able to explain it, they displayed a strange association with their captors, identifying with them while fearing those who sought to end their captivity. In some cases they later testified on behalf of or raised money for the legal defense of their captors. The Swedish location of the "Sveriges Kreditbank" gave its name to this mental aberration as "The Stockholm Syndrome". |
ik zeg: The Postman Syndrome
|
die ga ik wel bestellen ja.. ik hoorde dat dat via sms kon duss... maar ik wil hem horen!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hoezo offtopic?
hou je nou zelf aan jullie nieuwe beleid man (n) waardeloos |
idd
|
Een beetje offtopic gaan mag, zolang het in de lijn van het onderwerp ligt. Duuuuus :D
|
jaja, in de lijn van het topic m'n reet
|
nu we toch offtopic zijn: dvid, check je mail
|
Citaat:
Probeer zelf anders wat zinnigs toe te voegen dan meteen mij af te vallen. Wat wil je nou, een gezellige forumbaas of een forum-fuhrer? |
Citaat:
|
Citaat:
|
hmm ik vind opzich het idee erg kut, dat je zou moeten gaan betalen om mp3s te luisteren.. natuurlijk hebben ze wel het recht om het zo te doen.. maar ik zou gewoon een weekje ofzo wachten en dan staat ie wel op kazaa... maarja ik kan me voorstellen dat als je het een hele gave band vind dat je dat dan wel doet
|
Citaat:
|
hahahaha schapen
|
je moet je wel aan je nieuwe regeltjes houden he, of t nou 1 post is of meer of dat t n post is waar je wel of niet over door kan discussiëren of dat t n post met humor is...dat zou je dan ook even in t nieuwe beleid duidelijk moeten maken.
maar goed ontopic dan maar. ik hou niet van muse, dus ik ben weg. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
on-topic gaarne. Wanneer komt het nieuwe Muse album eigenlijk uit? |
21 September
|
Jongejonge, allemaal effe izi, en ontopic graag...
Ik heb Stockholm Syndrome al..... :D :D |
Het is geen mp3 maar een wma
|
Citaat:
|
Een wma daar heb je lekker veel aan. The Mars Volta streamed z'n shit tenminste gratis.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind muse wel oke qua muziek. maar wat een krengen dat ze het laten downloaden tegen betaling. dat is de wereld op zn kop.
|
Citaat:
Heb het opgenomen met een recorder. :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wat een superleip nummer... dit is Muse zoals je nog nooit hebt gehoord.. |
Citaat:
|
wat een gedoe:S maar ik ben wel benieuwd:)
|
ik ga hem zeker bestellen via internet.. ik heb hem nu een aantal keren gehoord en hij is echt heel erg goed... echt heel goed
|
Hoi,
Ik ben erg beniwud naar de nieuwe single, maar hij is vanavond gewoon op de radio, bij Isabelle tussen 18.00 en 20.00. Luisteren dus! Ohja, wie van jullie gaat naar 't concert in Ahoy op 8 niovember? Ik ben het wel van plan maar ik vind Ahoy wel een beetje een k*t zaal. Zo groot en afstandelijk.....maarja ze komen maar 1 keertje. |
Citaat:
ga alsjeblieft naar dit topic |
precies zoals ze al zeggen, binnen no time kun je het wel op kazaa ofzo downloaden
|
Citaat:
hahahahahahahaha |
hij is nu al te downloaden van kazaa
ff kijken.. ze kloppen allemaal niet, je hoort eerst zon dj mixen ofzo en dan zon lijpe stem, dus tis fake :mad: |
Citaat:
zal nog wel even duren voor ie op kazaa staat tho edit: er is al wel een promo van |
hij was net op de radio bij isabella
superlijp nummer |
is heus wel binnenkort op kazaa :)
|
hier kun je de laatste uitzending van isabella beluisteren met daarin de nederlandse premiere van 'Stockholm Syndrome'
isabella |
heel toevallig zat ik in de auto 3fm te luisteren toen ze stockholm syndrome draaiden, mooi nummer, lekker stevig, zoals altijd heerlijke stem om naar te luisteren, klonk goed.
|
Hoe laat kwam het in de uitzending?
|
na ongeveer 24 minuten
|
Klinkt vet die metal riff.
Alleen valt me de vooruitgang ten opzichte van Origin of Symmetry beetje tegen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:31. |