![]() |
After shave
wat vinden jullie nou lekkere geurtjes voor een man?
Mijn favorieten zijn : Cacharel - NEMO Jean paul gaultier Calvin klein - Eternity |
Van Gils
En amando (de groene vooral) En mijn vriend heeft er een van RL Polo, groen flesje met gouden paardje en gouden dop. Maar volgens mij is die ook al heel erg oud. Maar wel erg lekker :) |
Diesel - masculine
Van gils - between sheets Boss - bijna alles Nina Richi - Memoire 'd homme Calvin klein - eternity Davidoff - coll water en meer |
Citaat:
|
Armani - Aqua de Gio
Dior - Fahrenheit |
Emporio Armani is het aller lekkerste mannengeurtje...
Als je een vrouw geil wil krijgen.... Dan moet je echt die opdoen...hmmmmmmm verder is j.p. gaultier ook errug lekker idd |
Armani- zowel Acqua di Gio als Mania
Davidoff Coolwater Boss Bottled vind ik de toppers |
diesel masculine
versace the dreamer yves saint laurent opium die van gaultier is ook goed, maar die heb ik alleen fake, en eau de toilette ipv aftershave :\ |
de eau de toilette ruik je sterker en langer eh (y)
|
Strontwater
Ontopic: ik kijk er niet naar.. gebruik de aftershave van me pa (die heeft er 6 ofzow) en dat vind ik wel best.. ik hecht daar geen waarde aan :o |
Over het algemeen vind ik dat de 'gemiddelde man' stinkt naar veel te overdreven geurtjes. Bij nader inzien vrouwen ook. Waarom al die troep? Een lichte deo is prettig, maar ook meteen wel weer genoeg.
|
Van gils - between sheets
Hugo Boss - Dark Blue |
Ben al tijden gek van adidas dynamic
|
Calvin Klein - CRAVE
Tommy Hilfiger - T Hugo Boss - Hugo Armani - Aqua Di Gio (??) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
meestal zijn het dan nog aftershaves die overdreven musk-sexy willen ruiken, zodat het op den duur té pissig ruikt. En àls het eens een goed geurtje is, dan moet meteen de helft van die fles eraan en wordt er veel teveel opgespoten. Ik ruik eigenlijk liever echte lichamen (zonder oud zweet liefst :p ). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben ook geen voorstander van geurtjes, maar ik gebruik toch aftershave omdat ik het gewoon stoer vind. Wel met alcohol natuurlijk. (y)
|
Diesel Green
Hugo Boss- Hugo Diesel Green is toch wel mijn favoriet op het moment. |
Aqua di Gio - Armani
Emporio White (en Black) - Armani |
Citaat:
|
Nou ze testen of de dieren met after shave populairder zijn bij de vrouwtjes dan die zonder.
|
Citaat:
|
Yeagh.. nu weet ik weer waarom ik geen parfums gebruik.
K Nu weer ontopic anders krijg ik enge PM's van Avelon :P Urm ik geloof dat ik een after shave van het merk Axe heb. |
Geen idee,maar Axe is altijd wel lekker. :)
|
ik zweer bij eternity van CK
|
Citaat:
|
Tommy Hillfiger
Raulph Lauren Polo Sport georgio armani allemaal best dure flesjes krijg ik, want tante werkt bij de parfumerie :) |
denim
|
Ik vergeet t altijd op te doen.
K heb al 5 jaar een fleske Nivea aftershave staan (wat overigens wel lekker ruikt) |
Euhm, ikzelf was altijd wel gecharmeerd van Fahrenheit. Was van Dior dacht ik?
|
Citaat:
|
gucci - rush
die staat dr nog heel nie bij.. hebben jullie iets aan je neus fzo? |
Ik gebruik altijd after shave van Biotherm (razor burn eliminator) maar die geur is altijd snel weg.
Topgeuren: Sander for men van Jill Sander Armanimania Nu: Sun for Men van Jill Sander en de grote onbekende: -Pure vetiver van azarro (ruikt echt heerlijk) |
Hugo Boss -In Motion
Jill Sander - Sun For Men Christian Dior - Fahrenheit (ietwat sterk) DKNY - The fragrance |
Momenteel bezit ik:
Davidoff - Coolwater .. de klassieker Tommy Hilfiger - Freedom .. sportief Calvin Klein - Escape .. doet het altijd goed |
Ik bezat een flesje Davidoff Cool Water, totdat ik hem liet vallen in de douche, bah, kapot. En ik had hem nog wel gewonnen.
:( |
Zeker weten deze:
>>>Jean Paul Gaultier<<< >>>Acqua Di Gio<<< Ronduit GODDELIJK als een jongen die op heeft..als er iemand langs komt met dat luchtje echt meteen :eek: wOOt :eek: |
Jullie willen niet weten hoe gruwelijk de cosmetica en schoonmaakmiddelen dierproeven zijn. Is het genoeg als ik zeg dat ik geen commerciele luchtjes meer wens te gebruiken?
Het predikaat niet op dieren getest mag gevoerd worden voor alle produkten die vijf jaar geleden voor het laatst getest zijn. In de VS is het gebruikelijk om ieder half jaar alle tests nomaals uit te voeren, dit in verband met de strenge aansprakelijkheidswetgeving. Bedrijven die naar de VS willen exporteren, zullen dus ook ieder half jaar opnieuw moeten testen. Het is maar even dat he het weet. Proefkoneen heeft een lijstje van merken die echt nooit getest zijn. Weleda is er een van. En Van de Vergulde Hand. En ook de BodyShop test uit principe niet. Dus ruik lekker, maar bewust. |
Lancome - Miracle HOMME [woot]
vin uhm self egt heerlijk...ben tenslotte degene die er mee rond moet lopen...me vriendin vind uhm ook heerlijk... JPGaultier is oowk wel lekker, mja, niet egt mijn stijl... Het is idd duidelijk dat chemische proeven op dieren slecht is, hoeveel baat mensen er ook bij hebben... Maar mensen hebben tegenwoordig betere manieren, maar dese sijn op het moment nog te duur... oowk kan bij het maken van een geurtje precies geanalyseerd worden wat mensen ervan voelen, dit is in sommige gevallen niet te analyseren bij dierenproeven Moet wel bekenen dat ik daar niet op gelet heb bij het kopen van me geurtje |
Ik heb CK- Crave en Armani - Mania.....dus dat....en voorderest weet ik het niet echt....
|
Citaat:
|
Rozenwater
|
Mijn lekkerste luchtje is zonder twijfel Miracle van Lancôme, die kan ik iedreen aanraden!
Gister op het vliegveld heb ik Crave van Calvin Klein even geprobeerd, deze vond ik ook erg lekker ruiken maar volgens mij ruik je daar na een half uurtje niks meer van. Heeft iemand deze toevallig en klopt het wat ik denk? |
Het is volgens mij meer eau de toilet waar het hier over gaat is het niet?
zelf vind ik deze altijd goed;) Calvin Klein - Crave Van Gils - Basic Instinct Davidoff - coolwater |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:40. |