![]() |
[FOTOS] eerste HOLGA afdrukken
Nou deze is voor de liefhebbers :)
deze eerste foto's zijn slechts expirimenteel om te zien wat de camera doet (zie mijn eerdere topic erover). Dit is dus wat er uit is gekomen, ik was erg benieuwd wat de camera zou doen met verschillende licht en kleurinvallen. naja zie hier het resultaat, puur omdat ik een aantal mensen op de hoogte zou houden :) http://members.home.nl./rwetzer/maartenboom.jpg http://members.home.nl/rwetzer/boomlichtlucht.jpg http://members.home.nl/rwetzer/schoorsteen.jpg |
kruisjes? :s
|
Citaat:
|
vin alleen de laatste wel interesant beeld
de rest spreekt me niet zo aan onderbelichting op eerste foto en slappe compositie imho en 2de is gewoon een boom...nie echt boeiend, misschien bij een sterker contrast |
Citaat:
tis allemaal gemaakt met een 100 iso rolletje, wat eigelijk 400 moet zijn om echt mooie resultaten te krijgen... :( |
Citaat:
2e foto is koel. met wat extra contrast zou dat 'r vet uitzien. :) en de 3e foto heeft 'n relaxte sfeer. verder ben ik niet zo thuis in fotografie, dus kan ik 'r verder weinig zinings over zeggen denk ik, qua constructieve dingen ofzo. :) |
Citaat:
ach nou en :) bedankt voor het meedenken :D en op verzoek is het contrast wat verhoogd voor de liefhebber :cool: |
Citaat:
koel :) |
tja, ik denk dat je er minstens creatiever mee kan zijn... Ook om voorbeeldfotos te schieten, kun je iig een interressanter beeld uitzoeken om te schieten :)
>> Maar wel leuke belichtingen met dat dingetje... Vooral die donkere randjes daar... Hmm... Sexy cameratje :) |
sorry mensen ik ga gelijk morgen een soannende locatie zoeken en een z/w rol volschieten :(
:) |
Citaat:
ik hield dat wel in mijn achterhoofd hoor, maar goed, zei gewoon wat erin me opkwam bij die beelden 2de is nu wel beter ....stukje interesanter..:) maar ben benieuwd naar volgende onderzoeken |
Citaat:
ik probeer rustig door en kom er wel :cool: |
Ik vind het vet!
*wil ook zo'n ding!* |
Kan daar een gewoon fotorolletje in? of moet daar iets speciaals voor gekocht worden? Ik neem aan dat het geen autofocus is? Is de lens een beetje fatsoenlijk?
Mijn vinger staat op de bestelknop, maar ik wacht je antwoord nog af! :) |
Citaat:
|
Citaat:
elke goede fotozaak heeft die rolletjes nog steeds of je kunt ze bestellen. prijs is ong hetzelfde al een normaal rolletje alleen dan met de helft van de opnames. - autofocus? wat is dat? - nee natuurlijk niet dat is juist de charme van dat ding :) de lens is zeer goedkoop en van plastic (helemaal ja) maar juist daardoor krijg je die zachte kleurtjes, dat rare licht.... etc :) wil je meer weten add me maar op msn :) |
Ik ga dan wel voor een andere lomo-cam. Ik zit een beetje met ontwikkelingskosten en prefereer toch wel 35mm rolletjes :) Ik had een tijdje terug een onwijs cheapass ding gekocht van 5 euro... dies ook wel leuk. Alleen de foto's daarmee gemaakt zitten nog in de tas van een vriendin van me die 6 weken op vakantie is... maargoed. Eerst mn mp3ding maar afbetalen...
|
Eeen UFO op foto 2 :eek: :eek: :eek:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45. |