![]() |
Wil je later trouwen?
Nou, vertel en hoe oud zou je dan ongeveer willen zijn, wat is je planning???
|
Misschien wel, en dan als ik 25-28 jaar ben
|
ja/. hmm hoe oud.. jaartje of 24-25 lijkt me wel wat
|
Geen idee, zie ik dan wel
|
Van mij hoeft het niet zo, maar misschien denk ik daar later anders over.
|
Citaat:
|
niet perse... kost zo veel he :P En het draagt niet echt bij vind ik...
|
we'll see along the way :) (niet officieel iig.. het is toch enkel symbolisch.)
|
Jaa!! Ik wil een mooie sprookjes bruiloft :D
25 - 28 jaar vind ik wel een mooie leeftijd om te trouwen Ik hoop dat ik tegen die tijd 'de ware' heb gevonden Ik hoop dat ie bestaat... |
ja :)
|
Mja.. :)
|
Nee, maar dat zeg ik nu natuurlijk.
|
allicht wal!!! wrom nie??? is leuk lijkt me :rolleyes:
|
Jaaa, ik ben echt zo'n meisje dat daar al van jongs af aan over nadenkt. Maar ik trouw pas als ik klaar ben met studeren, dus rond m'n 23e ofzo.
|
Ja altijd leuk een feestje
|
trouwen wil ik wel ja...
|
uhmmm trouwen, tja.. beetje onzinnig lijkt mij. het is alleen een formaliteit. opzich kan je ook gewoon een groot feest geven en zelf ff roepen dat je voor altijd bij elkaar blijft, want dat dat nou op papier moet staan bij de gemeente lijkt me beetje belachelijk. plus, daar komt nog bij de beloftes die je maakt nauwelijk vol te houden zijn volgens mij.. dus trouwen : degene waarmee ik zou trouwen moet wel van goede huize komen wil ik trouwen ;)
|
nooit
|
Ja, ik wil trouwen. Rond mn 28ste ofzo..
|
Ik wil trouwen en mijn vriend gelukkig ook. Hoe oud ik dan ben...euhm...klein beetje ouder dan nu. ;) :p
|
het liefst wel..
zo begin twintig dan... 23 ofzo |
Niet bepaald. Zal zowiezo toch nog wel een tijdje duren dus misschien dat ik er dan anders over denk, maar zoals ik nu denk zie ik het nut/voordeel er niet van in.
|
misschien
|
Ja maar iig niet voor m'n 25e!
|
ja, maar dan na mn 70e verjaardag
|
Juh, met een prinses nadat ik haar wakker gekust hebt :p
|
Ja, ik denk het wel, ergens na m'n vijfentwintigste.
|
ik ni
|
nee liever niet maar misschien denk ik daar dan anders over
|
ja hoor :)
hoe oud? geen idee...... |
ja ik denk het wel
zo rond mijn 26 ? dat lijkt me wel wat najah, ik kan dat nog allemaal nie voorzien he |
Ja, op 18 april 2015
|
Ik wil een sprookjes huwelijk... zoals afgelope week in ATWT :)
|
Nee. Er kleven meer nadelen dan voordelen aan trouwen. (n)
Ripper |
ja, ik wil wel trouwen. denk zo rond mn 24ste. hangt een beetje van af hoe t met de relaties zit. begin ik er net een, kan t nog jaren duren, blijft deze nog lang goed, misschien eerder dan 24.
|
Nee
|
geen idee
|
Ik weet 100% zeker dat ik wil trouwen rond mijn 30e. :)
|
JA, IK WIL!
rond mij 24e-25e.. |
Ik leef nu
|
Ja, maar de leeftijd ligt d'r maar net aan op welke leeftijd ik HEM tegenkom.
|
Dat weet ik nu nog niet.
Maar als ik later een heel leuke meisje tegenkom waarmee ik ga samenwonen is het makkelijker om te trouwen. Dat scheeld een hoop geregel. |
van mij hoeft het eigenlijk niet zo :o
zoveel waarde heeft het voor mij niet behalve een praktisch voordeel, maar als zij het graag wil zou ik het wel voor haar over hebben :) |
Ooow, ik had net de mooiste jurk van de wereld op tv gezien! Die wil ik! En als k daar voor moet trouwen, dan doe ik dat :D
|
Ik hoop iig van wel.
|
Ja, trouwen wil ik absoluut. Zo rond mijn 23e/24e. In een mooie witte jurk. Ik hang erg aan tradities ja.
|
Citaat:
Dan (als ik de goeie heb gevonden) maar toch wel tussen mijn 26ste en mijn 32ste... Dat vind ik redelijk.. (anders ben je echt te oud, word alleen maar eenzamer) |
blup? Trouwen doe je met zijn 2'en... En als zij dat echt wilt, ga ik daar zeker niet moeilijk over doen, maar van mij moet het niet.
|
Nee.
|
Vanaf mijn 23ste ofzo. En ook liefst niet te laat, dus als ik heel oud ben. Als ik nu even een planning moest maken zou ik zeggen tussen mijn 23ste en 30ste, maar ik denk niet dat ik het erg vind als die leeftijden als het zover is niet helemaal kloppen... :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:03. |