![]() |
waar gaat dit heen ? {uiterlijk enzo..}
op de reclame , meisjes moeten zich als het aan hun ligt al op hun 15 de insmeren van top tot teen met anti-rimpel creme, anders ben je niet aantrekkelijk meer.. :S
dan moeten we weer anti cellulites cremes gebruiken. dan moeten we weer vollere lippen hebben dan moeten we weer vollere wimpers hebben dan kijk je ff verder naar TMF en MTV, dan is het het enige wat je ziet, zogenaamde wannabe- pooiers in bontjassen en staffen, en met geld zwaaiende jongens die wel ff een chickie regelen ofzo. [ mede door dit gedrag op die tv had mijn ex vriend dit soort dingen overgenomen en ging dus constant vreemd maar dat terzijde] we zien op de tv, alleen maar geweldig gevormde buijes en borsten en billen, die aangeprezen worden door de mannen as "lekker " Ik vind dat er gewoon een grote maatschappelijke druk ligt op ons meisjes van rond de 15-25 jr [ of ouder ] ik ben zelf 17 jr, ik erger me der heus niet aan elke dag, maar ik word er op een gegeven moment wel erg chagaa asl ze weer een nieuwe reclame hebben voor vrouwen, wat we wel niet allemaal aan ons deutg, en die jongens maar fijn inpappen met mooie meisjes. En die jongens maarlekker lachen... :rolleyes: :( [ ps Ik ben zelf volgens mensen nogal aan de dunne kant, wat ikzelf niet vind,maar ik vind het toch raar he , waarom mag je nou wel tegen iemand zeggen "god wat ben jij dun" maar je magn iet zeggen "tering wat ben jij dik " HOEZO? als of ik he leuk vind dat ik voor dun word aan gezien, ik zou zef wel wat kilo's zwaarder willen zijn heus wel, maar het lukt alleen niet, soms vreet ik me vol in de hoop dat ik wat dikker word, alleen ik kan het niet volhouden. En dan hoor je op sommige LEUKE blaadjes weer " DUN ZIJN IS NIET MEER IN DE MODE " dat zeggen ze natuurlijk zodat meisjes gaan denken "dan hoef ik niet meer afte vallen = geen anorexia etc " maa rik bedoel denk ook is aan die dunne meisjes die elke dag hore dat ze skinny zijn en die dikker willen worden. :( Zucht. Reactie sgraag (y) |
Boeie, TV is TV..
Altijd de media de schuld geven.. |
Citaat:
trek er jezelf gewoon nx van aan, als er meisjes zijn die zo dom zijn om die dinge op tv te volgen, dat is hun keuze dan denk ik zoals hij zei TV is en blijft TV |
inderdaadm van de TV moet je vanalles. Maar het lijkt me vrij dom als je dat ook allemaal netjes gaat doen dan.
|
het is maar hoeveel waarde je hecht aan wat je op televisie voor geschoteld krijgt.
|
Kijk dan ook geen TV, of beperk het tot het nieuws en Kopspijkers :cool:.
|
Je kijkt te veel TMF.
|
Citaat:
|
Niet te veel op letten. ;)
Je kijkt tv voor je plezier en niet om aan zulke dingen te ergeren. |
Citaat:
Ik kijk altijd TMF als ik me verveel en zin heb om me te ergeren aan domme wichten :o |
Wat zijn buijes :confused:
en verder ben ik het eens met de voorgaande reacties, trek je gewoon niks aan van wat de media je voorschoteld, en dat je met de verkeerde mensen omgaat zoals die ex-vriend van je, dat is dan je eigen schuld. |
ja dat heb ik ook ja.
|
tjah je kunt de media niet op de kop geven... als iedereen zich de rug toekeert en iedereen zich eraan ergert dan veranderd het wel... maar blijkbaar is dit niet het geval: het verkoopt
maar idd die videoclips met allemaal van die stoere vaak ugly rappers met allemaal hitsige chicks om zich heen.. (n) |
ik hoop eigenlijk gewoon dat al die mensen wel voor zichzelf leren denken op een gegeven moment... dat moet ook haast wel... :/
|
Citaat:
|
tmf is toch gemaakt voor ons...jongeren...
|
Nee TMF is een commercieel gebeuren waar jij voor kiest wel of niet naar te kijken
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hehe, die eerste post weerspiegelt een beetje alles waar lifestyle over gaat, met uitzondering van het alto kakker geouwehoer.
|
Ik ben narcistisch en arrogant, dus ik stoor me er niet aan. :cool:
|
Pff, wat een afgezaagd verhaaltje zeg
Been there, done that! |
Citaat:
Het taaltje dat de gemiddelde TMF-sms'er hanteert komt overigens aardig in de buurt bij onze vriendjes in tales for the 1337. >:] Niks mis met reclame, trrr. |
Citaat:
|
Citaat:
maar zo waar helaas. |
Topicstarter heeft wel gelijk, naar mijn mening. Maar ligt het probleem niet bij het feit dat meisjes/vrouwen er zo mee omgaan? Je kan toch ook gewoon 'jezelf' blijven? Gewoon zoals je bent dus.
of geen tv kijken idd :) |
Citaat:
mensen moeten zich niet zo druk maken wat er allemaal op tv/ in de bladen staat... Als ik het aan tijd had om 3 uur per dag in de sportschool rond te hobbelen en t geld had voor een persoonlijke trainer/dietist had ik er ook wel zo uit kunnen zien... |
Wat wil je dan? Lelijke dikke mensen op tv?
|
bijvoorbeeld
|
tsja, niks aan te doen.
maar jaren geleden wilden mensen volgensmij ook alleen maar "mooie"mensen op t.v. ik erger me er ook wel eens aan, vooral als je dan iemand van ong. 20 ziet die reclame maakt voor een antirimpelcréme. of die cif-reclame dat je eerst een mollige mevrouw ziet met haar man en als ze cif gebruiken zie je ineens een heel dun meisje stoeien met haar vriendje. dat is toch beledigend voor dikke mensen?...! |
Citaat:
Tis zoals al tig keer gezegd gewoon een kwestie van zelfvertrouwen en beïnvloeding. Tis zo simpel om het op de media af te schuiven. Misschien moet je eerder 'ns gaan werken aan het feit dat als jij te horen krijgt dat je mooi of slank bent, dat je dat dan ontkent. Dat heet 'leren omgaan met complimentjes'. |
ach
wat nou jammer is is niet dat die shit op TV komt, maar juist dat mensen zich er iets van aantrekken. mode is en blijft waardeloos. waarom denk je dat de mode constant verandert? who gives a fuck wat nou in de mode is? mode is puur relatief. mode is iets voor kuddedieren die overal zo graag bij willen horen en die niet hun eigen stijl durven te ontwikkelen/volgen. maar op zich begrijp ik die producenten precies. het is tenslotte DE manier om winst te maken.. en daar draait het tenslotte allemaal om in het fantastische kapitalistische poldermodel. sommige mensen laten zich nou eenmaal makkelijk beinvloeden door reclame e.d. en ik zou daar als ik zo'n directeur van zo'n concern was ook flink misbruik van maken. zeg nou zelf? hoe geniaal ben je als je zo'n simpele, waardeloos leeghoofdige zender als TMF kan laten uitgroeien tot iets waar jongeren dagelijks bakken met geld aan uitgeven? hoe geniaal is dat? je verdient gewoon geld door mensen geld uit de zak te kloppen. ik vind het wel humor. edit: ps. als ik ooit aan de macht kom in dit land zou ik uit pure goedheid die zenders wel verbieden. |
Citaat:
Ik kan heus wel een sixpackje krijgen, maar dan moet je 5 keer per week in de sportschool gaan doorbrengen en elk biertje laten staan. Leuk :rolleyes: maar mij is het de moeite niet waard. Als je die afweging gemaakt hebt kun je best gelukkig zijn met je bierbuikje :cool: |
Citaat:
Ik zie mezelf ook niet elke dag aan de gewichten hangen, alleen maar om net zo'n lijf te krijgen als die gasten in de reclame voor de AbTronic. Ik ben tevreden met mezelf en m'n bierbuik, ik ga echt niet moeite doen om dat weg te krijgen omdat mensen dan misschien níet denken: wow, die heeft een dikke pens :) |
Buikjes zijn Lief!!! en liggen veeeeeeeeeeeel lekkerder dan zo'n keihard wasbord...en trouwens, als je vind iemand toch niet leuk om zijn wasbord of zijn armspieren? Ik heb liever een lieve vriend met wie ik kan praten die een buikje heeft, dan zo'n IQ loze spierbundel!
|
Citaat:
Er word om de mening van de lezer gevraagd en die geef ik.. Als ik echt nutteloos zou posten zoals jij op onzin doet, dan zou m'n postaantal verdubbelen.. |
je moet je niet zo druk maken over zulk soort dingen... krijg je rimpels van... :rolleyes: ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Onzin is ervoor om onzinnige posts te plaatsen, jij doet het overal ;) Ontopic: Het is inderdaad belachelijk hoeveel middeltjes er zijn, maar je kiest er zelf voor. Ik verzorg me zelf wel met een hoop troep, terwijl ervoor mannen bijna geen reclame is. Het klinkt misschien een beetje hard maar: je moet gewoon steviger in je schoenen staan. Je weet zelf wel wat je wel of niet wil gebruiken. Erger jij je aan je sinasappelhuid dan gebruik je daar iets voor maar als het jou niet uitmaakt dan laat je het zo :) Het maakt je ehct geen minder mensen ofzo. Je moet dat soort dingen ook alleen voor jezelf doen en niet voor de andere sekse |
they only want you when you're 17, when you're 21 you're no fun... ;)
en verder trek ik me niet zoveel aan van wat op tv is...irl weet ik dat het echt niet hoeft om maatje 34 te hebben...en dat heb ik niet, ik zit lekker in mn vel en heb een lieve en leuke vriend en ik ga me niet onnodig opdoffen/insmeren met crême of wat dan ook omdat iedereen op tv het ook doet...en de mensen die zich wel zo gaan gedragen? in mijn ogen hartstikke loser... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
(en deze voordat je dat weer gata zeggen..) |
Citaat:
|
Het TMF-schoonheidsideaal is niet mijn schoonheidsideaal. Ik weet niet hoe anderen daar over denken, maar ik vind de meeste mensen op TMF niet echt geweldig mooi of zo. Maar dat kan aan mijn smaak liggen natuurlijk.
|
De posters van 'n 1 of ander ondergoedmerk die overal HUGE op het station hangen. Zaadvragend kijkende, dunne vrouw met daarnaast: "It's a women's world"
klopt dat? volgens mij niet. in a womens world zou iedereen alleen maar chocolade eten En die billboards van Sloggi ook.. 9 ideale konten op een rij. Toe nou. Ik trek me er zelf niet veel van aan, in ieder geval niet op die manier dat ik er zelf ook zo uit wil zien ofzo, maar ik erger me er wèl aan dat door middel van dit soort reclames zo'n beeld wel als normaal wordt aangegeven. Achja. Geef mij maar de Bodyshop: http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=153888 There are 8 billion women who don't look like supermodels and only 8 who do. :cool: |
Citaat:
|
(1337 taal bestond al lang voordat er breezers bestonden. Oorspronkelijk had het zelfs een goed doel, het omzeilen van een of ander filter op USEnet oid)
Het ligt niet alleen aan de media. Het ligt ook aan meeloperij, trends, populisme, groepsgedrag, onzekerheid, en meer van dit soort abstracte termen. Uiteindelijk wil ieder mens gelukkig zijn. Volgens mij zijn er grofweg 3 kenmerken van elk mens waar iemand op kan vallen. (Klopt niet helemaal mbt. IQ, EQ en SQ). Versieren is dan ook een soort van gokspelletje waarbij je 'lief', 'mooi' en 'intelligent' kunt scoren. Heb je ze alledrie heb je jackpot en bijzonder veel geluk :). Uiteraard zijn die 3 waarden subjectief. Zo'n impressie die een individu van een ander individu heeft hoeft dan ook niet juist te zijn. Karakter lijkt me lastig te veranderen. Of het mogelijk is weet ik niet. Je kunt je natuurlijk wel anders voordoen. Uiteindelijk val je toch door de mand dus dat heeft weinig zin. Ook kun je aan je zwakke karakter-eigenschappen werken maar dan nog heb je denk ik het probleem dat bepaalde kenmerken blijven. Een gevoelsmens is een gevoelsmens. Een mens dat hoofdzakelijk afgaat op intuitie ipv. sensititief blijft een mens dat afgaat op hoofdzakelijk intuitie. Een persoon dat aanhankelijk is, is aanhankelijk, etcetera. Verstand is denk ik iets makkelijker. Kennis kun je jezelf eigen maken en IQ is geen vaste waarden. In dit systeem kun je je over het algemeen als dom persoon moeilijker ontwikkelen dan een slim persoon vanwege opleiding, werk, geld oorzaak-gevolg. Blijft staan dat je met relatief weinig moeite en wat geld je je uiterlijk in -volgens jou- positieve zin kunt veranderen. Als volgens jou dat je sterke kant is en je denkt dat mensen (hoofdzakelijk) op jouw uiterlijk vallen waarom zou je dat dan niet doen? Persoonlijk zou ik liever een interessant boek kopen dan zo'n middeltje, omdat ik denk dat je daar meer aan hebt. Net als uiterlijk slijt ook kennis met de jaren maar kennis kunnen jij en anderen meer nuttigs (waardeoordeel ja) uit halen dan zoiets als uiterlijk. Bovendien kun je op kennis bouwen. Over de reclame zelf. Op de een of andere manier sluit ik me automatisch voor gedwongen reclame af. Als ik iets nodig heb ga ik zelf op zoek naar wat naar verhouding goedkoopste/beste is. Ik weet heel goed wat ik wel en niet wil kopen. Blijft staan dat het een nutteloos tijdverdrijf is en dat televisie vaak niet snel genoeg gaat voor mijn gedachte (detective bijvoorbeeld). Daarom heb ik niet zo'n plezier in TV kijken en daarom doe ik dat niet veel. Internet veel meer vrijheid en daar kun je reclame blokkeren. Citaat:
Offtopic: maja, ik heb die hele TMF hype nooit gesnapt. |
RAISED FIST LYRICS
"The Models On TV" Using money to convey power. Using money to convey dominance. We will restrict our intake of lies until we are completely innocent. When media constructs the norms and values of a culture and you're following them blind and stupid. Let them fill your head with more garbage. Low self-esteem - the perfect sellers dream let us all look like the models on TV when you believe that you're worth nothing. It's for commercial functions to work. By lowing your self-esteem you'll put more money in their purses. |
Citaat:
hoe je het ook wend of keert, een heleboel mensen identificeren zich met mensen op tv. Daarom zijn soaps ook zo populair. En die geven nou niet bepaald een realistisch beeld. |
Overal waar je kijkt zie je slanke "perfecte" mensen, je zet de tv aan, je slaat een tijdschrift open of je ziet een reclameposter. En dan kan men wel zeggen dat je daar niet op moet letten, maar je krijgt het wel om de haverklap op je bord waardoor het "normaal" is dat mensen er zo uitzien. Misschien niet voor jou, maar wel voor een hele groep andere mensen die jou daarmee beoordelen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:42. |