![]() |
Geef je mening over je medeforummers.
Zo, en deze titel is beter tot goed.
Welke forummer... # Vind je het liefst? Ulfheidin. # Heeft de meeste inhoud? Para!, Dusjcrib, David Dé. # Heeft de mooiste schrijfstijl? Sjoe en Monica. # Haalt het bloed onder je nagels vandaan? Optima regelmatig, met haar grote letters en gepraat voordat er tot tien geteld werd. # Heeft de mooiste foto's? Heavinly. Met welke forummer... # Zou je het uithouden op een onbewoond eiland? Ik ben hier heel slecht in. Ik zou mezelf verdrinken als ik op een onbewoond eiland zat zonder boeken en muziek en computer. Laat ik dat maar niemand aandoen. # Heb je het hardst gelachen? Ulfheidin, Christel, KoNiJnEnGiF. # Heb je wel eens handgeschreven brieven verstuurd? Ulfheidin en kaartjes met Christel en Para!. # Ga je beslist nog een keertje afspreken? YuckFou en Para! # Heb je meer dan een forum-band. (y) Alle in positief verband genoemde namen. En met de forummers in mijn LJlijst, want daarmee heb ik ook een LJband. :) |
Welke forummer...
# Vind je het liefst? iamcj # Heeft de meeste inhoud? dat zijn er veel # Heeft de mooiste schrijfstijl? ? # Haalt het bloed onder je nagels vandaan? ? # Heeft de mooiste foto's? iamcj Met welke forummer... # Zou je het uithouden op een onbewoond eiland? iamcj # Heb je het hardst gelachen? iamcj # Heb je wel eens handgeschreven brieven verstuurd? iamcj, Snow White, Gothic, Morphia # Ga je beslist nog een keertje afspreken? ? # Heb je meer dan een forum-band. (y) iamcj, Snow White, Gothic, ekki, Ingemar En nee, dit heeft niks te maken met een populariteitscontest, dat vind ik iig, anders zou ik er niet op reageren. |
Citaat:
|
# Vind je het liefst? Bootsman123 en Veenbes
# Heeft de meeste inhoud? Victor op het mystiekforum :D # Heeft de mooiste schrijfstijl? Veenbes # Haalt het bloed onder je nagels vandaan? Niemand eigenlijk (aardig he ;) ) # Heeft de mooiste foto's? let ik niet op Met welke forummer... # Zou je het uithouden op een onbewoond eiland? Iedereen wel, maar met Veenbes zal ik het zeker super gezellig hebben # Heb je het hardst gelachen? Iedereen op het mystiek forum, maar das meer uitlachen dan dat ik ermee gelachen heb :rolleyes: # Heb je wel eens handgeschreven brieven verstuurd? Veenbes # Ga je beslist nog een keertje afspreken? Victor, Veenbes, Bootsman123 # Heb je meer dan een forum-band. Vicor, Bootsman123, Veenbes, Lieveheerbeest, Aragorn Tis wel een beetje eentonig, maar das dan jammer |
# Vind je het liefst? Bellenblaas / Lieveheersbeest / Bootsman123 / Aragorn
# Heeft de meeste inhoud? Vrijwel iedereen, een paar personen die hoofd- en kleine letters door elkaar gebruiken :mad: daargelaten # Heeft de mooiste schrijfstijl? GeritoDM :) en anderen # Haalt het bloed onder je nagels vandaan? Niemand # Heeft de mooiste foto's? Kijk ik niet naar Met welke forummer... # Zou je het uithouden op een onbewoond eiland? Bellenblaas / Lieveheersbeest # Heb je het hardst gelachen? Bellenblaas / Lieveheersbeest / Aragorn / Bootsman123 / Victor # Heb je wel eens handgeschreven brieven verstuurd? Bellenblaas / Lieveheersbeest # Ga je beslist nog een keertje afspreken? Alle bovengenoemden # Heb je meer dan een forum-band? Alle bovengenoemden Tja. |
Citaat:
|
Nog moeilijk te zeggen
|
Welke forummer...
# Vind je het liefst? *denkt even na* Er zijn er veel lieve. (af en toe) lief tegen mij: Justice, nare man (? :p), 'I'he Prophet # Heeft de meeste inhoud? Dat vind ik een vervelende opmerking. Wat is inhoud? # Heeft de mooiste schrijfstijl? Op het forum zelf wordt niet bijster mooi geschreven, maar ik weet dat er forummers zijn die mooi schrijven. Onder andere Scatterheart, Paranoide, *Burning water*, Inge13, etc. # Haalt het bloed onder je nagels vandaan? Op het forum zelf? Irritante zweefkezen op mystiek, akelig christelijke zeikerds op filosofie en in het algemeen domme forummers. # Heeft de mooiste foto's? Daar zijn er heel veel van. Muizzz heeft erg mooie foto's. Met welke forummer... # Zou je het uithouden op een onbewoond eiland? Als het een beetje groot onbewoond eiland is: Qimm, *Burning water*, ... eigenlijk nog veel meer forummers. Op zich ben ik niet zo moeilijk met mensen, als ze zich maar niet constant met mij bemoeien. # Heb je het hardst gelachen? Qimm, *Burning water*, N00dles, nare man, Paranoide, Bluesummers. De online figuurtjes in van die msn convo's met 4 of 5 personen en dan zulke ongelooflijk loze gesprekken hebben :D # Heb je wel eens handgeschreven brieven verstuurd? Qimm *grijns* Ik heb een handgeschreven briefje van Dusjcrib gehad :P # Ga je beslist nog een keertje afspreken? Qimm en *Burning water* spreken weer vanzelf... N00dles, Justice, nare man, Dusjcrib (uitgaan :D), paranoide (*kijkt* denk ik, toch?), inge13 # Heb je meer dan een forum-band. *Burning water* en Qimm, spreekt weer eens vanzelf. N00dles, Justice, nare man, 'I'he Prophet, de forummers in mijn LJ-friends-list, Bluesummers, Alicia <edit> msn-nen valt bij mij dus ook onder meer-dan-een-forumband :p |
Ja.
|
ik ben het eens! ofzo :confused: ik ga hier toch niet zitten kiezen?
|
# Vind je het liefst?
BARON # Heeft de meeste inhoud? Kenny McCormick. # Heeft de mooiste schrijfstijl? Che Geuavera. # Haalt het bloed onder je nagels vandaan? Niceman1884 met zijn hersenloze posts # Heeft de mooiste foto's? Dunno Met welke forummer... # Zou je het uithouden op een onbewoond eiland? Geen # Heb je het hardst gelachen? Niceman 1984. # Heb je wel eens handgeschreven brieven verstuurd? Niemand # Ga je beslist nog een keertje afspreken? Niemand # Heb je meer dan een forum-band. Niemand |
Welke forummer...
# Vind je het liefst? Uh... # Heeft de meeste inhoud? Uh... # Heeft de mooiste schrijfstijl? uh...... # Haalt het bloed onder je nagels vandaan? uh... # Heeft de mooiste foto's? Heavinly. Met welke forummer... # Zou je het uithouden op een onbewoond eiland? zoveel. # Heb je het hardst gelachen? Uh... # Heb je wel eens handgeschreven brieven verstuurd? Geen. # Ga je beslist nog een keertje afspreken? Geen idee. # Heb je meer dan een forum-band. (y) Alle forummers [/B][/QUOTE] |
Ze zijn allemaal goed. :)
|
*Kan hier niet aan mee doen. Heb met niemand op dit forum een band, en kan dus ook geen keuzes maken, want ik weet toch niet wie ik moet kiezen. Sorry*
|
tis net een liefdesverklaring dit
|
Welke forummer...
# Vind je het liefst? Multilot en Assasin ;) # Heeft de meeste inhoud? Naam Onbekend of Gatara # Heeft de mooiste schrijfstijl? Fortuynist # Haalt het bloed onder je nagels vandaan? Nare Man :p # Heeft de mooiste foto's? geen idee Met welke forummer... # Zou je het uithouden op een onbewoond eiland? FeyenoordVakX # Heb je het hardst gelachen? EdHunter en Snuk # Heb je wel eens handgeschreven brieven verstuurd? nog niemand # Ga je beslist nog een keertje afspreken? Multilot, CheGuevara en rest van de linkse kerk # Heb je meer dan een forum-band. FeyenoordVakX, Multilot, schoonzusje BurningWater, EdHunter, Snuk |
# Vind je het liefst? sarahbressers
# Heeft de meeste inhoud? nare man, mathfreak # Heeft de mooiste schrijfstijl? poesiefox # Haalt het bloed onder je nagels vandaan? Van die kleuters op sex # Heeft de mooiste foto's? Vampiria! Met welke forummer... # Zou je het uithouden op een onbewoond eiland? Met iedereen denk ik wel # Heb je het hardst gelachen? Paranoide # Heb je wel eens handgeschreven brieven verstuurd? Winner, birdy, 'I'he Prophet...? *denkt* nee # Ga je beslist nog een keertje afspreken? jnieuwelaar # Heb je meer dan een forum-band. birdy, Winner, 'I'he Prophet, jnieuwelaar, Soullar |
Citaat:
|
Welke forummer...
# Vind je het liefst? M|ST # Heeft de meeste inhoud? M|ST, poesiefox # Heeft de mooiste schrijfstijl? poesiefox # Haalt het bloed onder je nagels vandaan? Jnieuwelaar # Heeft de mooiste foto's? M|ST, Maddan Met welke forummer... # Zou je het uithouden op een onbewoond eiland? Zwegel, M|ST, poesiefox en Maddan misschien # Heb je het hardst gelachen? M|ST # Heb je wel eens handgeschreven brieven verstuurd? Zwegel # Ga je beslist nog een keertje afspreken? Ik hoop M|ST # Heb je meer dan een forum-band. (y) M|ST is ook een beetje een 'echt' vriendinnetje van me. En Zwegel..tja. |
Citaat:
|
# Vind je het liefst? lieveheersbeest, Veenbes
# Heeft de meeste inhoud? Veenbes, lieveheersbeest, Bellenblaas, Bootsman123 (soms) # Heeft de mooiste schrijfstijl? Veenbes # Haalt het bloed onder je nagels vandaan? Breezermensen en ultradomme mensen in het algemeen. O ja, en mensen die een topic niet goed lezen en dan reageren met een vraag die al tien keer is beantwoord. # Heeft de mooiste foto's? geen idee Met welke forummer... # Zou je het uithouden op een onbewoond eiland? lieveheersbeest, Veenbes, Bootsman123 # Heb je het hardst gelachen? Bootsman123, Victor, AtHell, lieveheersbeest, Bellenblaas, Veenbes # Heb je wel eens handgeschreven brieven verstuurd? lieveheersbeest # Ga je beslist nog een keertje afspreken? Bootsman123, Bellenblaas, lieveheersbeest, Veenbes/Victor ;) # Heb je meer dan een forum-band. zie vorige vraag |
Citaat:
|
Welke forummer...
# Vind je het liefst? Scatterheart, ikheetfroukje, bloempjuh, Caelis # Heeft de meeste inhoud? Scatterheart # Heeft de mooiste schrijfstijl? Jewel, Scatterheart. Niet echt op het forum, maar ik weet dat ze mooi kunnen schrijven. # Haalt het bloed onder je nagels vandaan? Dessie, Optima i.c.m. spelfouten, anonieme_teddybeer # Heeft de mooiste foto's? Bloempjuh Met welke forummer... # Zou je het uithouden op een onbewoond eiland? Eventjes met bloempjuh, ikheetfroukje, Scatterheart en/of Caelis. # Heb je het hardst gelachen? Ikheetfroukje, bloempjuh # Heb je wel eens handgeschreven brieven verstuurd? Kaartjes. Ikheetfroukje, Scatterheart, bloempjuh. # Ga je beslist nog een keertje afspreken? Scatterheart, bloempjuh, ikheetfroukje, Caelis. # Heb je meer dan een forum-band. (y) Scatterheart, ikheetfroukje, bloempjuh, Caelis, 'I'he Prophet en LJ-ende forummers. |
Welke forummer...
# Vind je het liefst? - feline, Morgan, rodina, Denise84, Roos, Kimry, Exaria # Heeft de meeste inhoud? - Ikzelf natuurlijk. Verder heeft Che Guevara potentiëel. En aan poesiefox' wijsheid valt niet te tippen. # Heeft de mooiste schrijfstijl? - sarahbressers brengt wat ze vindt altijd erg goed onder woorden. Nuchter, maar niet te zakelijk. # Haalt het bloed onder je nagels vandaan? - BARON c.s. Kortom, al het LPF-tuig op A&N. # Heeft de mooiste foto's? - WishfulDreaming natuurlijk. *zwijmel* Met welke forummer... # Zou je het uithouden op een onbewoond eiland? - Morgan. Intelligente gesprekken, zieke humor, goede seks ;) Verder Gothic, omdat we redelijk op één lijn zitten qua opvattingen. Zou tot diepe discussies leiden. # Heb je het hardst gelachen? - Denise84, Roos. # Heb je wel eens handgeschreven brieven verstuurd? - Roos heb ik behalve verjaardagskaartjes ook brieven gestuurd. Denise84 heb ik 'n verjaardagskaartje gestuurd. # Ga je beslist nog een keertje afspreken? - Denise84 zie ik morgen. Roos zie ik maandag. Rodina zie ik hopelijk nog eens opnieuw :) # Heb je meer dan een forum-band? - Kimry is IRL een supergoede vriendin van me. Roos en Denise84 ken ik al langer IRL, spreek en zie ik regelmatig. Exaria (voorheen Dark Voice) is ook een supergoede vriendin van me waar ik regelmatig mee afspreek. |
Welke forummer...
# Vind je het liefst? Pff je kan beter vragen wie ik niet lief vind # Heeft de meeste inhoud? Dobermann NERD Rollo & more # Heeft de mooiste schrijfstijl? K-Master-K :D # Haalt het bloed onder je nagels vandaan? urm zeg ik lekker niet # Heeft de mooiste foto's? too much to mention weet je Met welke forummer... # Zou je het uithouden op een onbewoond eiland? Steve en Friso. # Heb je het hardst gelachen? GRRR Steve Nose maken droge opmerkingen # Heb je wel eens handgeschreven brieven verstuurd? CE EL WAN ghehe :) # Ga je beslist nog een keertje afspreken? Dying Kelly en AepiEbAerT voor barkruk en cHa0s voor teddie rukspin enzo # Heb je meer dan een forum-band. (y) Ik zit niet bij een band maar ik zou wel in pleurez willen |
Trr, die ga ik mooi niet invullen. Dat gaat vast niet goed, gezien verliefdheden-richting-een-forummer, enzo. :o Bovendien zit ik hier veel te lang, dus er zijn écht te veel forummers die ik het bordje 'lief' om zou hangen, waar ik een meer-dan-forum-band mee heb en waar ik mee kan lachen.
@Morgan: Dat, mijn waarde Nienke, spreekt voor zich. :] |
is dit weer een populariteitsdinges ofzo.. wie het vaakst genoemd word (n)
|
Citaat:
;) |
geen zin om te kiezen...
|
Citaat:
En als iemand dat wel vindt is dat hun probleem. |
Citaat:
|
# Vind je het liefst? tacidvs
# Heeft de meeste inhoud? nare man, poesifox # Heeft de mooiste schrijfstijl? Morphia # Haalt het bloed onder je nagels vandaan? Fleet Admiral. # Heeft de mooiste foto's? Leonoor, Snow White Met welke forummer... # Zou je het uithouden op een onbewoond eiland? nare man, en hopelijk tacidvs # Heb je het hardst gelachen? / # Heb je wel eens handgeschreven brieven verstuurd? Aan Leonoor, Snow White... Kaarten aan: Tofke, tacidvs... (Morphia?) # Ga je beslist nog een keertje afspreken? tacidvs, en misschien ooit nog een keer met Morphia, Leonoor, nare man, Snow White # Heb je meer dan een forum-band. tacidvs, relatie |
# Vind je het liefst? teddybeer1981, Exaria.
# Heeft de meeste inhoud? uhm.. veel forummers dragen iets bij op hun eigen manier.. # Heeft de mooiste schrijfstijl? vind ik een moeilijke.. jij denk ik, Scatterheart. :) # Haalt het bloed onder je nagels vandaan? ghehehe daar geef ik maar geen antwoord op. :o # Heeft de mooiste foto's? Exaria, muckymouse, Dying Bride. Met welke forummer... # Zou je het uithouden op een onbewoond eiland? Dat weet ik nog zo net niet. ;) # Heb je het hardst gelachen? uhhhhm.. ik denk dat ik met ******** het meeste gelachen heb, niet op het forum dan, maar irl. # Heb je wel eens handgeschreven brieven verstuurd? ********, maar dat was meer een kaartje. # Ga je beslist nog een keertje afspreken? morlock, teddybeer1981, hopelijk ook met ********, misschien nog wel een keer met Morgan, Dusjcrib en Exaria. # Heb je meer dan een forum-band. ********, teddybeer1981, morlock. |
tja......................
|
Welke forummer...
# Vind je het liefst? Alicia Silverstone # Heeft de meeste inhoud? ........... # Heeft de mooiste schrijfstijl? ........... # Haalt het bloed onder je nagels vandaan? er is wel iemand, maar dat ligt meer aan mezelf, niet dat ik hem echt ken # Heeft de mooiste foto's? ik natuurlijk, anders zou ik hem niet gebruiken. (ja lekker ego) Met welke forummer... # Zou je het uithouden op een onbewoond eiland? Alicia Silverstone # Heb je het hardst gelachen? Het begint waarschijnlijk eentonig te worden: Alicia # Heb je wel eens handgeschreven brieven verstuurd? Heb Alicia wel eens kaartje gestuurd # Ga je beslist nog een keertje afspreken? Alicia Silverstone & Morlock # Heb je meer dan een forum-band. Alicia Silverstone en Morlock |
Citaat:
|
Welke forummer...
# Vind je het liefst? Myself! en Saltwater # Heeft de meeste inhoud? Gatara # Heeft de mooiste schrijfstijl? Morphia # Haalt het bloed onder je nagels vandaan? wilco984 # Heeft de mooiste foto's? (moet ik even bedenken) Met welke forummer... # Zou je het uithouden op en onbewoond eiland? Saltwater, Leonoor, Morphia, Just Johan, Myself! # Heb je het hardst gelachen? Just Johan (óm welke forummer dan ;)) # Heb je wel eens handgeschreven brieven verstuurd? Myself! Saltwater en Morphia # Ga je beslist nog een keertje afspreken? Saltwater, Myself! en Just Johan # Heb je meer dan een forum-band. Myself! en Saltwater |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, ik begrijp geloof ik dat je mij bedoelt en gelukig maak je de fout heel de tekst door. *Voelt zich vereerd omdat ie lief is* |
Allemaal even liev :o ;)
|
Citaat:
|
hey. :o cool ik word genoemd. :o
*geen zin&tijd om zo'n ding in te vullen*:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik was een beetje in de war.. k weet heus wel dat je nog jong bent :p *kusje* |
Citaat:
|
Welke forummer...
# Vind je het liefst? Escapism, benchMarc, Budster, Talon, Tox en natuurlijk Ninja_nina # Heeft de meeste inhoud? # Heeft de mooiste schrijfstijl? Morgan # Haalt het bloed onder je nagels vandaan? Grafdansertje # Heeft de mooiste foto's? Escapism Met welke forummer... # Zou je het uithouden op een onbewoond eiland? Ninja_Nina, Tox, Escapism, Budster, benchMarc # Heb je het hardst gelachen? keine ahnung # Heb je wel eens handgeschreven brieven verstuurd? Ninja_nina en Tox # Ga je beslist nog een keertje afspreken? Als het aan mij ligt: Escapism, benchmarc, Budster (en natuurlijk Ninja_nina en Tox, maar dat spreekt voor zich:) # Heb je meer dan een forum-band. (y) Ninja_nina, Tox, Escapism, benchMarc |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25. |