![]() |
[foto's]
|
1 en 5 zijn mooi (y)
dat mailsveld vind ik minder bijzonder en die blauwen die kennen we al ;) brug is goed |
shit, wat was de 5de? ik heb weg gehaald geloof ik
|
Ben hier niet zo'n kenner in...
Maar het is wel mooi! |
geweldig!!
|
Ik vind ze mooi! Vooral de eerste! Bij de tweede is het niet aan te raden om er lang naar te kijken. Amai, dat zonneke is fel :)
|
jammer dat de brug een tikkeltje schuin staat: zon vind ik iets te fel. Voor de rest: mooie foto's.
Maisfoto is kut :p 3: is een mooi lijnenspel; jammer van het bovenste stukje, croppen in ps! 4: heel mooi :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
;) en van de onderkant kan ook wat af vind ik maar ja, wie ben ik :p |
idd die 1e en 5e vind ik het best (al is de 5e niet zo orgineel)
|
wekle is nummer 5 dan? 4 toch?
ik vind de eerste mooi. de tweede eigenlijk irritant. geen idee waarom eigenlijk. en dat bloemblad vind ik opzich wel weer origineel. eigenlijk. weer s wat anders dan gewoon een bloemetje. erg mooi |
Ik vind de 3e foto heel mooi, alleen zou ik inderdaad boven aan die rand weg halen, dan is het meer een geheel, ik vind dit een beetje storent want het is al best een drukke foto en die rand heeft daar verder geen toegevoegde waarde en is alleen maar een afleiding.
En welke de 5e foto is snap ik ook niet helemaal.. Kun je die er misschien weer opzetten? |
kweet niet precies welke nou met de 5de foto bedoeld wordt? Ik had er eerst een foto dubbel in staan geloof ik en die heb ik weg gehaald, dus ik denk dat met de 5de dan de 4de bedoeld wordt?
Ik moet een selectie maken van foto's om uit te vergroten, de klaproos is al gebeurt. De brug euhm twijfel, het blauwe wel en maisfoto niet. http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=185246 hmm, not sure of ik m nu wel mooier vind en het maakt afmetingen ook weer heel anders dan de andere foto's. |
Ik vind 1,2 en 5 echt heel erg mooi. Vooral 2, krijg ik echt een gelukkig gevoel van, het heeft iets heel moois en liefs. 4 Vind ik echt heel erg saai, en het beeld ook niets uit voor mij. Je zou de kleuren mooi kunnen vinden maar ik heb al zoveel blauw in mijn leven gezien dat die kleur mij nou niet echt meer verrast. Het blauw stelt ook weinig voor. Het heeft geen gevoel of symbolische waarde. En volgens mij is het niet bedoelt om iets realistisch af te beelden. 5 Is op het eerste oog ontzettend mooi maar verliest mijn aandacht naarmate ik er langer naar kijk. Niet echt geschikt voor aan de muur dus ;)
|
Citaat:
als je fotoshop hebt kan dat vrij makkelijk. |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:48. |