![]() |
[schilderij] portretten
we hebben op school afgelopen jaar een tekenopdracht gehad waarbij je drie gezichten moest gebruiken; 1 van jezelf, 1 van een kunstenaar, en 1 van een idool.. maar dat van idool heb ik weggelaten en heb daar een stagiare van tekenen voor gebruikt.. heb monoprint gebruikt, krijt, printverf en met een spons een beetje geveegd.. vind zelf dat hij er in het echt mooier uitziet.. hij hangt nu bij ons thuis aan de muur :D
hij heeft een paar maanden in het st. annaziekenhuis gehangen ter expositie samen met werken van mijn klasgenoten.. het eindresultaat |
heel mooi (y)
|
Citaat:
ga je zaterdag ook naar Sanne? |
dankjewel :D
nee sorry :'( ik heb dan ook een andere verjaardag ik ga binnenkort naar haar toe en dan krijgt ze iets leuks van mij |
oh leuk (y). mooi vlekkerig zeg maar :). heb je geen grotere afbeelding ervan>?
|
Citaat:
|
die waas van wit zeg maar is met een spons gedaan.. de juf zij dat dat moest :p ik heb er helaas geen grotere van :( kan wel een keer een foto maken bij ons thuis dan is hij vast wat groter :)
|
Ik vind hem erg mooi, alleen hadden van mij de gele contrastjes die erin zitten wat meer mogen zijn.... Maar het is een fijn werk :)
|
Citaat:
|
Hehe... doe je niets meer aan
Tis ook niet echt storend verder... |
heej lieve beste vriendinnetje,
mooimooi, maar ik heb hem al aan de muur zien hangen bij jullie thuis, daar issie nog mooier vind ik. luf joeeee tot snel he meis! *knuff* Sanne |
wel intresant beeld, maar welke kunstenaar heb je erin verwerkt?
ik zie namelijk geen herkenbare gezichten ofzo.. leuke materiaal keuze's...maar er had van mij wat meer contrast in gemogen |
Citaat:
p.s. dat moet ik er ook nog bijzeggen.. je mocht 2 primaire kleuren gebruiken (heb geel en blauw gekozen) en zwart en wit.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04. |