![]() |
weet er iemand waar je spul kunt kopen om de haartjes op je benen mee te blonderen?
weet er iemand waar je spul kunt kopen (en hoe het heet+prijs?)om de haartjes op je benen mee te blonderen?
Ik wil namelijk niet meer scheren, want dat moet anders zo vaak... thnx alvast! |
kan dat dan?? :confused:
|
waterstofperoxide?! :confused:
|
Of het voor je benen is weet ik niet,
maar er is wel spul bij de drogist wat je kan kopen om gezichtshaar mee te blonderen.. Kan ff niet op de naam komen, maar het staat gewoon bij de scheerspullen. (bij onze drogist iig wel ;)) |
mjah, drogist lijkt me
|
jepz....gewoon bij de drogist (ik zou wel even om advies vragen)
|
Euhhm ja bij de drogist gewoon. Ik heb die van Veet geloof ik en die werkt wel goed :)
|
een ordinair flesje waterstofperoxide bij de apotheek in de handverkoop voor twee euro.
|
Ik heb t zelf al eens geprobeerd met dat spul van veet, en ook van een ander merk, strep ofzo?? Dat was speciaal blonderingsmiddel voor je lichaam. Eerst werkte t en werden de haartjes blond, maar na een paar dagen waren ze weer donker . waarom, geen idee...
|
ik heb het voor mijn armen gebruikt, het was van veet, bij de etos gekocht. het is erg vervelend spul, juikt als een gek, maar bij mij hielp het wel (y)
|
ok bedankt!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05. |