![]() |
[tekening] mesjesmeisje
mn nieuwste creatie
is een balpen schets bewerkt in photoshop http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=184320 |
cool! alleen ze heeft het mes zo raar vast. Is eigenlijk meer een zwaard maarja
|
Mooie tekening!
Ze heeft wat lege ogen, maar dat stoort niet en is misschien ook weer de bedoeling :). En de hand waarmee ze het 'mes' vasthoudt is een beetje vreemd. Mooie houding en dat schetserige vind ik echt heel leuk! |
Indrukwekkend! :)
Zwaard mag we wat langer om de tekening wat te balanceren...En de houding is wat nietszeggend. Toch ontzettend mooie stijl (y) |
Ik vind hem erg koel, alhoewel de houding misschien idd anders had gekund. En dat tekentje op de achtergrond is iets te pixelig ofzo, dat is zonde.
|
hoe had ik de houding dan beter kunnen doen volgens jullie
|
Iets actiever ofzo, het lijkt nu alsof ze omvalt, haar zwaartepunt ligt volgens mij niet onder haar voeten nu.
Aan de andere kant: het contrast tussen het meisje(passief) en haar schaduw(?) (actief) heeft ook wel wat :) |
Citaat:
bij nader inzien is dr nek te lang en dr kop te groot, denk dat dat is wat dr uit dr ballans gooit |
erg mooi. de schaduw is fantastisch.
ik had haar hoofd idd iets mee rin het midden geplaatst omdat het vooral aan de bovenkant veel naar links helt. alles. dr been aan de rechterkant oogt wat vreemd en dr hand ook. maar maakt opzich niet veel uit. ik vind dr haar echt cool. en de flits in het zwaard is mooi. alleen die lensflare vind ik weer minder. dat gelige rondje. ik weet niet of het zo heet. maar dat woord zie ik wel vaker staan :o |
|
Heel cool maar drop de lensflare.
|
Damn.. dope zeg.
Echt props :) Maar is ze sneller dan d'r schaduw? Of is d'r schaduw sneller dan zij? :) |
echt stoer! :)
|
wauw gave stijl, dat schetsachtige..koel:) goed bed8 met die schaduw idd.. vind alleen die achtergrond zonde, zou ik weglaten.
|
Citaat:
|
mja, haar houding is een beetje wankel, onzeker, maar de pose van d'r schaduw is te gek! onwijs levendig en dat maakt die post van de dame zelf wel weer goed :) de uitwerking en de kleuren zijn een beetje minder, maar al met al een errrrug toffe plaat!
|
hee Van K.
leuke tekening.. ik zou het je niet nadoen zoals je weet :) eerlijk gezegd vind ik 't niet je mooiste werk. Die tegenstelling van schaduw en object is idd leuk. |
erg mooi, ik vind het vooral erg leuk dat de schaduw actief is, en het lichaam niet.
|
ik vind denk ik je balpenschets leuker... mooi getekend maar ik vidn dat hij minder mooi is door die glim enzo die je dr bij hebt gestopt
|
mooie tekening, maar gruwelijk lelijke lensflare.. en achtergrond is ook poep
|
De houding lijkt inderdaad niet helemaal te kloppen :o , verder is het niet mijn stijl, maar tis wel mooi gedaan....
|
dobry dzień/ goedendag
ik zei het toch haha |
Mooi!
de schets erin spreekt me aan. Ik zou er alleen voor gezorgd hebben dat ze het mes/zwaar/dolk verder naar achter zou vasthouden, maar dat is vast al gezegd:o |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:52. |