![]() |
Ask For Bob (meningen wil ik horen)
Okee, ik wil weten wat jullie van deze nummers vinden. Tis een bandje van vrienden van me, ik heb al tig optredens gezien, nah ja veel geblaat, download en luister gewoon:
My Everything Piece Of Mind Lijsttrekkers De demo is overigens alweer een jaar oud, dus ze zijn ondertussen weer wat beter geworden. En AFB heeft nu een 2e gitarist. |
|
Nighttime Bird hoort toch ook zo bijna bij die band?
Ik heb al eens nummers van ze willen luisteren, maar toen deed de site het steeds niet.. Ik heb ze zelfs eens live kunnen zien, maar dat ging niet door :( Ik zal morgen nog eens proberen te gaan luisteren :) |
Citaat:
Ik wilde dit topic al 2 maanden eerder openen, maar toen deden de links en de site helemaal nix. |
Citaat:
Goed dat ie het nu weer doet! (y) |
Ja, Dylan (zanger en gitarist) heeft de site een flinke boost gegeven. andere server en lay out en zo :)
|
Duidelijk vet liedje, lijstrekkers dan, de rest hebbik nog niet geluisterd, zal ik zo even doen... Had je trouwens de aardschok over de Pleuropplaat gehoord..? erg positief... (n)
Maak me wakker wanneer de revolutie komt... (keb um net ff opgezet) |
Citaat:
Citaat:
Trouwens; toen ik gister met de trein Utrecht uit reed zag ik een bus rijden waarop heel groot Bob stond, en later zag ik een groot graffiti-piece 'Ask'. Nou, dat kan gewoon geen toeval meer zijn ! |
Citaat:
Ask for Bob (y) jeeh! |
:o
|
Citaat:
|
Oh en ik zal nog ff de lyrics zoeken, want die staan niet op de nieuwe site. Misschien kan ik nog op de ouwe komen...
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb je dat artikel zelf, en zo ja, kan je het ff online (overtypen of zo) zetten? Ben wel benieuwd eigenlijk :o Op de site staat het niet. |
Citaat:
Ik heb em zelf niet meer. M'n zusje heeft de Aardschok namelijk meegenomen op vakantie. :p |
Heeft er nog iemand een mening???
|
jah ik....hehe..ik heb ze een keer live gzien en dat was vrij kut (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
THE WEBMASTERS VAN WWW.PUNX.NL (EEN SITE MET VEEL PUNKGERELATEERDE INFORMATIE, CONCERTAGENDA, RECENSIES EN GITAARTABS) HEBBEN EEN VERZAMEL-CD IN ELKAAR GEFLANST MET DAAROP VIJFENTWINTIG NEDERLANDSE PUNK-, SKA -EN HARDCORE BANDS. OP DE CD STAAN ZOWEL ERVAREN ALS ONERVAREN PUNKBANDS DIE PLEUROP EEN OPSTAPJE WIL BIEDEN NAAR MEER BEKENDHEID. DAT ZAL NIET MEEVALLEN, AANGEZIEN MEER DAN DE HELFT VAN HET GEBODENE NIET OM AAN TE HOREN IS. DIT IS GEEN OPSTAPJE VOOR DE BETREFFENDE BAND, MAAR SLECHTE RECLAME. VOLGENDE KEER EEN BEETJE MEER OP KWALITEIT SELECTEREN GRAAG. AROLD PIETERSMA en dat kwam dus uit de aardschok in plaats van dat die arnold pietersma ook nog ff zegt wat niet om aan te horen was... anyhow... smaken verschillen... hoewel ik ook niet alles wat erop staat even cool vind... maar das de topic niet... |
Deze muziek klinkt zo fakeass als de stront uit mijn kont. All-done, en geen originaliteit. Eendagsvliegje imo
|
Citaat:
|
Citaat:
wat kan jij onzinnig posten man, hou je bek eens |
Citaat:
nog even over Ask For Bob......punk is meestal wel leuk...dusz tsja :D |
Waarom valt iedereen floataziggy aan terwijl hij gewoon z'n mening geeft? Hij zegt gewoon wat hij ervan vind en dan krijgt ie (toch wel erg persoonlijk getinte) opmerkingen naar z'n harses gesmeten.
Ik had 't niet gepikt. Ask For Bob: Hmm nou nee 't is nix voor eXo. |
come on face it hij is gewoon een first class lowlife
|
Citaat:
|
Citaat:
en hij hoeft het ook niet te pikken hoor, mij mag hij op zoveel mogelijke manieren uitschelden! heb ik ook weer mn portie lol voor de dag |
Citaat:
pas op hoor, heheh:p |
Citaat:
|
Citaat:
lijsttrekkers is koel nummer :) |
Okay ik wil bAerT's topic niet veranderen in een fLoAtaZiggAy afzeik topic dus snel ander onderwerp.
Maar ik blijf van mening zijn dat iemand z'n mening mag verkondigen zonder 'finaal' afgezeken te worden. Ik lees zijn post door, hij zegt dat hij het niet mooi vind. Dat is toch z'n goed recht? |
Citaat:
|
idd
en dat doet hij niet 1 keer, maar telkens weer |
Citaat:
je bent ge-tallenteerd man, net als ik als jij de tekst schrijf maak ik de gitaarmuziek op ons volgende nummer:p:D |
haha
cool plan ik ga alvast iets schrijven post het zo |
Ik vind het ook niet bijster origineel maar over de stront uit zijn kont kan ik moeilijk oordelen. :) Maar ik heb veel slechter gehoord
|
Als je niets te zeggen hebt over Ask For Bob maar over elkaar dan PM, sms, rooksignaal, bel, schreeuw je dat maar. Maar niet in MIJN topic anders roep ik ome forumbaas. HA
@Simonski: Tnx voor het overtypen van het stukje. Tis niet bepaald genuanceerd, maar goed. daar kan jij ook nix aan doen. Stomme Aarsschock. |
Citaat:
|
niet op reageren op die floatziggymafketel
|
Citaat:
Maarja, je kan het natuurlijk ook van de andere kant bekijken, 12,5 goeie nummers voor 5 pleuro :) |
Als ik vind dat het troep is, dan vind ik het troep. Ik heb alle nummers gedownt en objectief beoordeelt. En aan wat vrienden laten luisteren. Conclusie; Onorigineel, saai etc. etc.
|
Citaat:
|
hm...kheb ze pas geleden gezien, vond ut wel gaaf...
|
Citaat:
:D |
Citaat:
Hoe klinkt jouw stront?? Is er leven op jouw stront? Bouwen de eendagsvliegjes die door jouw stoere metal ass krioelen een feestje op kutpunk? Das nog 'ns ironie |
Citaat:
Mijn stoere metal ass? Eat me |
AFB heeft laten weten dat ze met smart wachten tot de dag zich aanmeld dat ze zich "eendagsvlieg" mogen noemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03. |