![]() |
Moh 13
Wie heeft deze cd? Ik las op partyflock.nl dat hij live was maar volgens mij is dat neit zo. weet iemand er iets meer over? Heb het dus over Masters of Hardcore 23-3-2003 in Eindhoven.
Puberige hippies hou jullie erbuiten. |
ik kan niks vinden op internet, en ja ik heb echt voor je gezocht, alhoewel ik een puberige hippie ben en je moet niet dat soort dingen neerzetten want daarmee lok je alleen maar off-topic gelul en dus n slotje uit, zo.
|
dude provoceer dan ook niet met die sneer aan t eind van je post. De forumbazen zijn bekwaam genoeg. :)
|
hehe, kben geen puberige hippie, maar tis mijn soort niet neej...
NEE IK HEB DIE CD NIET, getverrederre wat een trieste zooi zeg:D |
Citaat:
|
Masters of Hardcore LIVE (2CD) - £12, Recorded @ MOH 23/3/02
Eindhoven. OFFENSIVE 003, DJ Paul Elstak v DJ Panic, We Shall Not Be Moved. ... is wat ik vond. |
Ik vind je signature grappig.
|
Citaat:
|
"Je 't adore"
"Shut the door yourself" |
Citaat:
|
zulke dingen kun je beter op nachtleven vragen denk ik
wellicht in die hele techno/hardhouse discussie want d'r zijn dara zoveel fervente hardcore luisteraars, die zullen het vast wel weten verder is partyflock echt de allerkutste site die bestaat... men, d'r zijn zoveel online dancemagazines dan ga je toch ergens anders zoeken? |
het zijn 2 verschillende cd's waar je het over hebt;
je hebt moh 13...dat is een gewone dubbelcd met losse tracks...en je hebt moh live 2003. das een andere dubbelcd met 7 korte livesets die op het feest van maart gedraaid zijn. |
Citaat:
Cd's >>> Muziek Feesten >>> Het Nachtleven Verder: Partyflock. JIJ vind het een kutsite, je spreekt alleen voor jezelf want je weet niet wie er allemaal met je eens zijn. IK VIND het een handige site met mensen die veel weten over drugs, dus al je vragen kwijt kan en alle info over ALLE feesten enzovoort. |
Citaat:
|
praat niet zo stom sukk0l
|
Citaat:
|
haha stomme gabber taal
je moeder dit je moeder dat jullie volk moet snel uitsterven |
Je moeder haar volk ook
|
whahaha
woutertje stoutertje piepklein kaboutertje |
vraag is beantwoord, voorderest ist toch geouwehoer dus ik hang er een mooie aan.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04. |