![]() |
wisten julie dat...
( anders wordt dit topic een mededeling en dat mag niet)
wat wij een clitoris noemen maar het topje van de ijsberg is? Er is een arts op gepromoveerd, zij is vrouwelijke lijken daar beneden gaan ontleden,( brrr) en ontdekte dat er achter dat knobbeltje een kegelvormig orgaan zit dat negen centimeter naar binnen gaat, en wat in twee vleugels uitspreidt, die aan weerszijden naast de vagina liggen. This proves it: er is een vaginaal orgasme, en dat komt door dat de klit ook van binnen zit en dus ook van daaruit gestimuleerd kan worden. Ik zou zeggen: doe er je voordeel mee. |
Je moet er maar op komen om dat te gaan onderzoeken :eek:
|
Nou ja, als vrouw weet je natuurlijk wat je voelt en waar dat gevoel zit, en dat is niet alleen dat kleien clitje aan de buitenkant.
Maar het is misschien een reden waarom sommige meiden vooral clitoraal klaarkomen, en anderen vaginaal, of zelfs allebei nodig hebben. Het is echt een orgaan, stampvol zenuwen. En daarom voelt een orgasme ook iedere keer anders, omdat dan een ander stukje van dat orgaan meedoet. Daarom voelt doggy style anders dan missionaris. Randjesfietsen zorgt er waarschijnlijk voor dat er meer van dat orgaan zich ontlaadt, en daarom kunnen wij meervoudige orgasmes krijgen, omdat er steeds een ander stukje meedoet. Nog meer theorieën? |
Zou het ook nog veel per vrouw verschillen? Ik bedoel hoeveel vrouwen heeft ze ontleedt?!
|
Geen idee, ik heb niet het onderzoek zef gelezen. Maar het moet te vinden zijn in de bibliotheek van de faculteit geneeskunde. Ga maar eens zoeken.
Ik kan met mijn collegekaart rechten boeken lenen uit de medische bibliotheek. UB is UB. En kopieren van tijdschriftartikelen( daar vindt je de resultaten van het onderzoek waarschijnlijk in leesbaar taalgebruik) is altijd toegestaan, ook voor niet studenten. Ik kan me voorstellen dat bij de ene vrouw het orgaan groter is dan bij de ander. Of anders gepositioneerd. |
interesant :)
|
*Pakt mes en gaat ontleden*
|
Lijkt me wel logisch eerlijk gezegd...
Eerst de clitoris stimuleren zodat de vagina wat meer, hoe zeg je dat, ontspant en zo toegankelijker wordt tijdens de penetratie.. Want ja, je moet eerst op de bel drukken voordat de deur opengaat! :p Sorry heur, let niet op mij... :D |
Dat wist ik niet.
Maar goh dat is wel leuk zeg :D |
Hm, ik wist dat het naar binnen liep, maar zo ver..? Cool. Nu ligt het vast bij de ene vrouw verder van de vagina dan bij de andere, dus kan de een wél vaginaal klaarkomen en de ander niet. Verklaart ook waarom je tegen de wand moet drukken met G-spot acties.
|
Dat ze dat nooit eerder hebben onderzocht... :confused:
|
Citaat:
|
Ik heb geen idee waarom, maar toen ik dat las dacht ik: 'Hm, dat is toch logisch, waarom is dat niet eerder onderzocht?'
Komt gewoon zo logisch op mij over :confused:. |
Citaat:
Ik dacht dat de G-spot het gedeelte was waar de wand van de vagina de urine blaas raakt wanneer deze aangespannen staat en tegen de wand aan drukt.. daarom krijg je toch het gevoel dat je moet plassen als je daar gestimuleerd wordt? De stimulatie daar veroorzaakt de ejaculatie bij de vrouw.. toch? :confused: |
Stoer:) Lang leve het vrouwelijk lichaam!!
|
uhh
was dit niet al langer bekend? ik dacht dat ik hier al eens eerder van had gehoord, ik vind het trouwens ook niet echt vreemd om te horen, anders zou je volgens mij heeeeeeeeeeeeel moeilijk een vaginaal orgasme kunnen krijgen |
Heh. So much voor het gebrek aan medische onderwerpen om dissertaties over te schrijven. :cool:
|
ja klopt, ik heb ook eens een man op tv gezien die enkel maar onderzoek over sex en geslachtsorganen deed, hij maakte ook foto's (geen gewone maar rontgen ed) van sexende mensen waaruit bleek dat de lul zich vormt naar de vagina ipv andersom
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*belt vriendje wakker met de mededeling als de wiedweerga een reisje te maken naar Huize Anaïs*
|
Citaat:
|
wist je ook dat in de clitoris ongeveer 8000 zenuwen zitten en dat vrouwen met een dwars laisie (of hoe je dat ook schrijven mag) je weet wel vanaf je middel verlamd dat hun ook nog een orgasme kunnen krijgen... het is dus een apart zenuwen stelsel want bij zo'n dwars laisie is je zenuwenstelsel in je ruggengraat beschadigd en voel/kun je niks meer
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:27. |