![]() |
Gazelle Skyhawk FS (Mountainbike)
Te koop:
Gazelle Skyhawk Full Suspension. ('97) Uitgerust met Spinergy 4-spaaks carbonwielen, volledige Deore LX groep, Nieuw middenblad voor, nieuwe ketting en achtercassette. Voorvork is net voorzien van nieuwe keerringen. Met 2 paar banden: Noppenbanden en semi-slicks. in prima staat. 1500 Euro. (Nieuwprijs destijds: F5400,-) http://www.geocities.com/skyhawkfs/index.html Genesis |
de fiets is heel erg :cool: hoor :eek: :D
Genesis |
er wordt weer ernstig getwijfeld aan de kwaliteit van dit neerlands produkt :(..
|
Citaat:
|
Citaat:
Genesis |
Van mij mag je 'm best proberen te verkopen hoor, maakt mij het uit heb al een goede fiets..
Maar het is gewoon te duur, en omdat het een fiets in prima staat is neem ik aan dat er wat stukjes lak afzijn enzo.. en er zitte altijd wle beschadigingen op.. En ik denk dat de fiets ook al zeker 2 jaartjes oud is.. Maar goed, dit is mijn visie :p |
hey wtf.. het is een gebruikte fiets.. Natuurlijk zit er hier en daar een krasje op.. Maar technisch is ie als nieuw, omdat er allemaal nieuwe dingen op zitten... voorvork kan weer tijden mee, frame is niks mis mee, ketting en tandwielen juist vervangen, voor en achter derailleur opnieuw gereinigd en gereviseerd..
Hij is het geld meer dan waard :) Everloving.. |
Citaat:
|
Citaat:
Een gazelle skystar FS :cool: Genesis |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:05. |