![]() |
Spellen.
Wat is jouw favoriete spel?
|
Ganzebord en Hotel. :)
|
Heugen denk ik. Het is een kaartspel dat ik altijd met mijn zussen speel. En ja, het is verslavend. We spelen soms hele dagen door. :o
|
Het grote Jan-des-Bouvrie-memory-card-spel, met foto's van hem en zijn vrouw en kinderen en enkele meubelstukken.
|
uhmm Voca-Master-Bulaire
|
Kolonisten (van Catan)
Veilingmeesters van Amsterdam 21-en (suf hoor) en vast nog wel meer waar ik nu niet op kan komen |
triviant
kaarten (o.a. hartenjagen / klaverjassen) |
21'en (en nog wel andere kaartspelletjes)
monopoly triviant :) |
Ezelen, toepen
|
Kolonisten is wel ok
Jagers en verzamelaar, Puerto Rico en Familly Buisness zijn ook wel relaxed. Maar de topper blijft toch wel SUKKELLEN, het spel heet eigenlijk The great dalmutti. Het is echt een super cool spel, alleen jammer dat ze het nergens meer verkopen, zelfs niet in het spelletjes land bij uitstek Duitsland. |
Kolonisten.
|
jassen
|
Triviant.
Cluedo (win ik meestal :o) |
Risk, kaarten: ezelen en jokeren
|
Rummikub
|
legacy of kain; soulreaver
of final fantasy 8 en 10 |
als ik maar win :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
kolonisten
risk monopoly |
Citaat:
welke speel je? |
Game, Colonisten en Twister (maar dat laatste alleen als ik het met vrienden speel, anders is het saai)
|
kolonisten van catan
kaarten monopoly |
Citaat:
ontopic erm ja kaarten enne scrabble enzo :) altijd wel leuk maar heel zeldzaam. |
Tegenwoordig speel ik het meest Carcasonne (jagers en verzamelaarsvariant) of de gewone variant als mijn zus thuis komt.
Verder vind ik het Kolonisten Kaartspel erg leuk (met alle vier aanvullingsets) en Macchiavelli speel ik graag. Heel veel andere spelletjes vind ik ook leuk, maar deze drie speel ik het meest. |
klappen :D (y)(kaartspel waarbij je bij jokers of dubbele kaarten op de tafel moet slaan.. gaat om reactievermogen. Zo hard mogelijk slaan is het leukste ;))
Maar eigenlijk speel ik niet zo vaak meer spelletjes. Risk vond ik altijd wel leuk. |
Rummikub is echt een klassieker. Kolonisten van Catan verveelt na een tijdje intensief spelen, rummikub niet.
Rummikub is oké (olé oléééé). |
En van de kaartspellen vind ik Zenuwen wel erg leuk. Mijn zus en ik zijn inmiddels heuse profs geworden. We zijn ook een van de weinigen die het kennen.
|
Maxen. En dan geen slap gedoe met halve adjes, gewoon the real thing.
|
Citaat:
|
Monopoly
|
Triviant, Monopoly en Yahtzee (ik win altijd!)
|
Dat wisselt.
Maar Kolonisten, Machiavelli, klaverjassen en stressen behoren toch wel tot mijn favorieten. |
klaverjassen :) :o
|
Ik speel 's morgens van half zeven tot zeven meestal patience en poker. (y)
|
Uno, Skibbo, kaartspelletjes, rummicub,yatzee, enzenz.
|
Vooral kaartspelletjes spreken mij doorgaans erg aan. :)
|
trivial pursuit natuurlijk!
|
trivial pursuit
Kolonisten Monopoly Hotel ...vast nog wel meer :) |
- Kaarten
- Rummikub - Scrabble - Monopoly - Stratego - Risk is wel leuk, maar ik ben er altijd slecht in :D |
kaarten: rikken
cluedo maar ik hou helemaal niet van spelletjes |
*dacht dat het over woorden spellen ging :)*
|
Carriere met het streepje.
Mankomanie (tegenpool van Monopoly). Scrabble. Ik heb een vreselijke hekel aan kaarten en rummicub, vooral met mijn gezin. Gaat mijn zusje eindeloos verschuiven totdat ze erachter komt dat ze niets kan. :\ |
Mastermind, schaken, Scrabble, de meeste kaartspelletjes.
|
Wie is het :o
Monopoly |
Kolonisten, Risk en recentelijk vooral Assholen.
|
Alles wat ik kan winnen. :o ;)
|
risk,monopoly,enterprise[lijkt op enterprise alleen moet je dan multimiljonair worden]
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |