![]() |
Once in a while a one night stand
Is dat raar als je eens in de zoveel tijd met dezelfde meid een hele intieme avond hebt en elkaar dan zo weer een paar weken niet spreekt, ziet, hoort, voelt of ruikt. :) Elkaar dan zo weer tegenkomt bij het uitgaan en dan opeens zo weer staat te zoenen en de rest van de avond/nacht het samen geweldig hebt. 's Nachts naar huis fietst en elkaar dan zo weer een paar weken niet ziet.
Mark :cool: (die nu al 4 van zulke avonden heeft gehad) |
Nou, gefeliciteerd. Als jullie je daar allebei goed bij voelen, why not?
|
T lijkt mij niks :o
|
Dat doe ik ook :D
Nou ja, niet met iedereen, maar er zijn een paar jongens waarmee ik dat heb gehad (momenteel zie ik ze niet meer/hebben ze verkering). We wilden allebei niets meer, waren gewoon goede kennissen, maar als we allebei op dat moment in die disco waren, stonden we binnen de kortste keren te zoenen. Leuk :) |
Dat lijkt me dus echt niks. Wat mij betreft is een one night stand als een condoom. Eenmaal volspuiten en wegwerpen.
*yuck* |
Ik heb dat zelf niet, en nooit gedaan. Ik weet ook niet of ik daar wel het type voor zou zijn. Toch snap ik het wel als je het zou doen. Wel de lusten, niet de lasten.
Ik vind er niks mis mee, zolang beide partijen zich er goed bij voelen! |
Is prima, juist als het steeds met dezelfde persoon is. Zo wordt het toch een beetje vertrouwd en dus lekker. En doordat je elkaar een tijdje niet ziet en dan weer seks hebt, blijft het spannend.
|
Als jullie het beiden ok vinden, dan kan het zeker. Kan me inbeelden dat ik het zelfde zou doen, moest ik niet vast verkeren.
|
Citaat:
|
Yup. Knipperlichtcontacten gebaseerd op lust de gekste.
|
Optie 1: ervoor zorgen dat je dat niet ziet.
Optie 2: ervoor zorgen dat je dat zelf ook doet zodat het van de ander minder confronterend is. Een combinatie van die twee is het beste. |
Citaat:
Mark :cool: (die weet dat zij hetzelfde vindt als hem) |
Citaat:
|
Mja.. maar ik bedoel eigenlijk te zeggen dat ik dan waarschijnlijk toch al verliefd op 'm zou zijn :D
Ik vind het bijna nooit lekker om met een jongen te zoenen op wie ik niet verliefd ben. Het is geloof ik 1x gebeurd dat ik het wél lekker vond en dat is alweer 2 jaar geleden. Maarjah, hij zoende ook gigantisch goed :eek: Dan is het wel weer leuk om zo iemand vaker te zoenen.. daar leer je tenminste nog wat van :p |
Citaat:
In de praktijk ga ik altijd voor 2. Wel de lusten, niet de lasten. (y) |
Citaat:
Maar toch ga ik voor 1 :D |
Ik ga voor 1 als de mogelijkheid zich aandient, ware het niet dat verliefdheid bij mij zo'n langzaam en moeilijk proces is dat het zich nog maar tweemaal in eenentwintig jaar heeft voorgedaan. Ik ben dus gedwongen me tot 2 te verlagen. ;)
|
tjah het komt me meer over van "kijk ik ben stoer" dan dat je om onze meningen vraagtl..
anyway.. kweet niet of ik het zou doen.. iig niet met meerdere |
Hmjah, 't was weer een leuke nacht vannacht. :) Ook zo eens in de paar weken, en het bevalt me wel. Lusten, geen lasten, allemaal prima.
|
Nee, dat draagt niets bij aan mijn ziel. Het voeden van lust, voor zover ik die nog werkelijk zou hebben, is eerder afbrekend dan opbouwend. Vanuit filosofisch en spiritueel oogpunt zou ik me bij zulk contact na het uitwerken van de roes van de geilheid zeer ongemakkelijk voelen.
|
Ja, is een paar keer gebeurd met een vriend. Ik vind het nou niet echt iets om trots op te zijn, want ik heb me best wel in hem vergist en vertrouw hem niet meer. Door dingen die er gebeurd zijn, dus ik heb nu die behoefte om met hem te sexen ook niet meer.
Bij mij moet er toch wel enigszins een vertrouwd gevoel zijn, ik zou zoiets niet kunnen doen met een wildvreemde. |
ik doe dat op het moment ook.. lekker onafhankelijk en even geen gezeik aan m'n kop na een relatie van 2.5 jaar
|
Citaat:
Wat ben je toch ook een laagbijdegronds wezen. ;) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, ik dwaal af. :) |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben zo godsliederlijk dronken geweest, dat ik de planten in zijn kamer per ongeluk uit de pot heb gerukt toen ik het bed niet kon vinden. Ik kon niet meer normaal bewegen, en had een enorme lachkick. En ziek, hondsberoerd de volgende dag. Dorst, een onlesbare dorst. Reine claude limonade om te drinken, dan kots je groen, knallende hoofdpijn, en een jaar lang geen chocomel kunnen zien. Dat was 1988, sindsdien nooit meer dan twee, drie glaasjes wijn op een avond gedronken. ( dan ben ik bewusteloos) |
Citaat:
Op jouw leeftijd kan dat nog straffeloos. Enjoy! |
Ik heb wel eens bloedwijn gehad. Maar ik vond het niet zo lekker. Over het algemeen kan ik geen wijn meer ruiken of proeven :o
|
Ik heb ook nog steeds braakneigingen als ik bepaalde soorten vruchtenlikeur ruik, voornamelijk naar aanleiding van een nogal ranzig drankavontuur op werkweek in Praag. :D
|
Ideaal als je je niet wilt binden en toch seks wilt. Waarom niet.
Al is seks met iemand waarvan je houdt veel leuker, maar als er niet zo iemand is: nogmaals waarom niet... |
Citaat:
Dat maakt mij dus echt he-le-maal niks uit. Het wordt pas een punt als ik meer wil en hij niet, maar dat is bij deze jongens nooit echt voorgekomen. |
Praat der over met haar misschien denkt ze er ook zo over!!!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
- Oke. Dan ga ik nu iemand anders vervelen. :p |
Possessive much? :D
|
Ja ik lees het zo al, in zo'n onderonsje ga ik me niet mengen natuurlijk. Jawohl!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:50. |