![]() |
Wil jij later 10 miljoen euro winnen?
in navolging van het topic: wil jij later trouwen
nou? |
t zou wel leuk zijn ja... €10 mln is wel errug veel :)
|
vond het bedrag nog wat bescheiden..
heb je net een leuk huisje voor. |
Citaat:
ik dacht dat je ook wel n leuk huisje voor mij zou kopen dan :o |
Citaat:
|
Ik wil geen 10 miljoen euro winnen. Ik wil gewoon 10 miljoen euro per jaar verdienen. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Liever nu dan over 5 jaar.
|
Citaat:
|
Citaat:
als je dat over een paar jaar pas hebt, dan weet je ook hoe het leven zonder dat geld precies is, en weet je het meer te waarderen. |
tuurlijk
|
nee
|
:D JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
wat zou ik dan kopen - KLEREN - HUIS met zwembadje :p - nog KLEREN - deel aan men ouders geven - mooie autoooooo - KLEREN en schoenen - veeeeel na de kapper - heb ik al kleren gezegd ? :p :D |
Liever 1 a 2 miljoen euro das meer dan genoeg!
Wat moet je met zoveel dan ga je er alleen maar rare dingen van kopen :eek: |
Citaat:
|
Tuurlijk, wie niet
Als je het geld zelf niet zou willen hebben/houden, dan geef je het toch weg!? niet dat ik dat zou doen, maar goed |
nee het gaat mij om het principe gewoon maar ik zal wel nie sporen!
|
10 miljoen euro, natuurlijk wil ik dat winnen :o(y)
|
nee...ik denk dat alles dan wel erg makkelijk word.. maar ik heb geen zin daar uitgebreid op in te gaan.. ben moe :p
maar ja... 1 miljoen lijkt me genoeg. Kan ik in ieder geval een huisje kopen:) |
wat een retorische vraag :)
|
Geef me een reden waarom ik dat niet zou willen? :confused:
|
Citaat:
ik wil het oko niet |
hell yeah!
zorg ik voor een leuk huisje voor m'n ouders , ik zorg ervoor dat m'n moeder nooit meer werken moet, dat m'n vader genoeg geld heeft voor de beste publiciteit voor z'n eigen zaak, een bescheiden studio voor mij en een auto. (damn, kom ik wel toe? ;) ) |
als ik met pensioen ga :)
heb ik toch lekker gewerkt enzo en niet meteen heel m'n leven overhoop gegooid door wat geld... mocht je je dan gaan misdragen, dan ben je toch een groot deel van je leven nog normaal bezig geweest :p |
liever 15 miljoen :P
|
mag het een onsje meer zijn? :rolleyes:
ja dus |
Weet eigenlijk niej, me oom heeft heel veel met de postcodeloterij gewonnen, 9 miljoen gulden (-belasting is 7 milj ongeveer) en elke x mensen aan zn deur, allemaal goede doelen die m opbellen, hij heeft nu geheim nummer en hij gaat verhuizen, dus...dan wel ,maar het 1e jaar is wel irritant...
|
Citaat:
|
als het belastingvrij is wel, anders niet :p
|
Nou, ben ik, in principe, wel voor te porren. Maar als ik moest kiezen tussen die 10 miljoen of een leven zonder zorgen en een goede gezondheid voor iedereen om me heen (+ ikke) dan zou ik toch het laatste kiezen...
|
Ja hoor. Altijd handig om te hebben.
|
Jep.
|
Ik hoef geen tien miljoen euro te winnen.
|
Ja dat wil ik. Maar niet dat ik dan in een groot huis ga wonen hoor. Nee het liefst in een klein huisje en gewoon normaal leven leiden, maar dan wel een vette auto en motor kopen!!! :D En verre vakanties...
|
Citaat:
Arrogant zie ik me écht niet worden, verwaand ook niet. :) |
Ja hoor, kom maar op met die 10 miljoen. Wat ik ervan zou doen? Geen idee, dat zie ik tegen die tijd wel.
|
jazeker :)
|
Citaat:
|
ja.
|
jahoor, zou er een leuk appartementje van kopen in een grote stad, een stapel kleren en een deel weggeven aan goede doelen, aangezien ik toch niet weet wat i ker anders mee zou moeten.
|
Ja. Beetje financiele zekerheid is nooit weg.
|
Hmz... zou lekker zijn :D maar als ik al meer dan genoeg geld verdien met werken dan is het ook goed. :)
Maar als ik moet kiezen tussen later 10 miljoen winnen of mijn hele leven lang gezond blijven kies ik zeker voor het laatste!!! |
Later? Whaha, nee liever nu is nog beter.
|
Ik zou het best wel willen winnen, maar ik zou geen idee hebben wat ik er mee moest doen. :D Huisje kopen, kleren kopen, auto kopen, nieuwe computer kopen en de rest aan een goed doel/politieke partij doneren. ;)
|
10miljoen wil ik best hebben! maar niet als ik daar mijn gezondheid ofzo voor moet inleveren
|
Nee
En ik meen het nog ook |
TIEN MILJOEN?! ik wordt helemaal gek....
:eek: :) :D :cool: (y) ;) :rolleyes: :o :( :mad: :confused: (n) :p |
later? doe maar nu:o
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:51. |