![]() |
Als je mensen als huisdier zou mogen houden..
zou jij dat dan doen?
Dus bv een babietje kopen en opvoeden als hondje ofzo, dus met een riempje om uitlaten en in een bench stoppen 's nachts. Mensenbelasting ervoor betalen, en mooi op het mensen-uitlaat-veldje uitlaten. 1x per jaar even laten inenten, want je weet immers nooit wat dat vieze beest voor ziektes heeft of kan krijgen. |
je bedoeld als slaven weer legaal waren
|
nee, alsjeblieft zeg.
|
Citaat:
alleen hoeven ze niets voor je te doen, behalve een bal halen als je hem weggooit enzo slaven is ook weer zoiets.. klinkt ook zo negatief.. noem het dan dienaar ofzo. |
natuurlijk, gelijk uitbuiten :D
|
Wat moet je ermee?
|
Citaat:
|
vreslijk... ik weet niet waarom, maar dan krijg ik zo'n beeld voor me ala Menno Buch (sex.... nog wat.. zo'n programma van 'vroeger'). Zo'n kerel die erop kickt in z'n nakie uitgelaten te worden door een sm-dame.....
Je brengt slechte beelden in mijn hoofd Talon. Maar het antwoord op je vraag; Nee :p |
Citaat:
de meeste mensen gebruikten hun slaaf vroeger goed hoor dr waren vast ook mensen die hun slaaf een balletje lieten terughalen |
Neuh, d'r gaat zoveel tijd inzitten om ze kunstjes te leren.
|
Ik bind em vast aan een boom als ik op vakantie ga :cool:
|
Slaven zijn altijd welkom. :)
|
Ik zou een bloedmooi 16 jarig meisje goed africhten :o
|
Hallo dat babietje kan de eerst jaren nog helemaal niks voor je doen. Dan moet jij het kind gaan verzorgen als een gek.
En snachts je bed uit enz enz enz enz enz |
Citaat:
gewoon een krant op de grond, en na een paar weken jankt dat kind 's nachts ook niet meer. het is trouwens wel belangrijk of die mens een stamboom heeft he.. anders kan je er niet echt mee gaan fokken later (n) |
nee, ik denk van niet, hondenbelasting is zo duur, al dat eten en dan ook nog de dierenarts . . .
|
En wat als je nou zelf zo'n slaafje wordt? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Jaaaah deze vind ik echt gewoon zooooo goed he!!!!! :D :D |
Als ik ze ook op elk wenselijk moment zou mogen dumpen, wel ja.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nee joh.. het leuke van een huisdier is juist dat je z'n ware aard nooit te weten komt. Een hondje kan er superlief uitzien en je kan doen alsof ie van je houdt, maar eigenlijk kan het een gemeen kreng zijn. (ja ik weet het, ik ben gefrustreerd over m'n hond. :o)
Bij een mens kom je daar een stuk sneller achter. |
Gewoon niet leren praten. ;)
|
Mensen kan je ook prima africhten hoor!
|
Citaat:
|
Neem een baby en je weet precies hoe het voelt om iemands slaaf te zijn.
|
Citaat:
ik heb 2 honden en ik weet precies hoe ze over mij denken enzo.. ik weet de ware aard van mijn beesten heel goed vind ik dan..:) |
Hoe stel ik me dat voor, mensen op ware grootte of mini-formaat?
Het beste idee dat ik tot nu toe gelezen heb is een 16-jarig meisje bijzonder goed africhten. :D |
ik zou alleen een mooie meid van 18 t/m 20 als huisdier nemen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zou ons Amerikaanse vriendje Bush best als huisdier willen. Gezien er toch niemand let op wat er met die beesten gebeurt en er al helemaal geen autoptie wordt verricht als er opeens eentje doodgaat.
"Het waren vlooien. Giftige, uit Brazilië. Tja, 't benne krenge. Jammer, want je gaat je toch hechten aan zo'n beestje.." |
Citaat:
|
Citaat:
|
En dan wil ik Balkenende als cavia. Die leven gemiddeld maar een jaartje of twee. (y) Bovendien: piepen doet 'ie toch wel, dus ik doe niet eens afbreuk aan zijn persoonlijkheid.
Ja, hoe langer ik er over nadenk hoe meer het idee me aanstaat. Wanneer wordt het ingevoerd? :] |
Citaat:
|
Ja als je een kind niet leert om hem menselijk te maken zal hij waarschijnelijk alleen op zijn instinct af gaan. Dus je moet hem ook geen taal leren, echt dat word een holbewoner!!!
|
Ben veel te lui daarvoor geloof ik. :|
|
ik ben lief voor mn huisdiertjes dus dan neem ik mn vriend als huisdier en zal m heel goed verzorgen en hij mag bij me in bed etc.. ja... lijkt me wel wat :D
|
Citaat:
|
Ja,
dan zou ik een teefje nemen en haar vanaf respectabele leeftijd vol stoppen met wat lekkers (y) |
Ik zou een bepaald persoon wel als huisdier willen hebben.
|
Nee man tuurlijk niet :o (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
ik ben professional :o |
Elk jaar een teefje van 16 uit het asiel, en met de vakantie aan een boom binden (of aan de hoogste tak :P) en dan weer een nieuwe (y)
Ik ben voor. Hey, zou animalseks dan wel legaal zijn? |
Citaat:
Oh, en ik zou Talon wel africhten hoor... RRRRRR AF ZIT IK SLA JE! :p |
Citaat:
dan heb ik een meesteres :D :cool: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04. |