![]() |
Zo! Wat heb jij vandaag allemaal gedaan?
vertel het is...! :D :cool:
ik heb gegrimeerd, naar verjaardag geweest, gemeentehuis geweest, geslapen, msnen, mun pa opgemaakt ;) :p :D en dadelijk naar bedje toe... :o |
opgestaan met veel moeite, gegeten met veel moeite, wimbledon gekeken, gegeten weer, en nu weer niksen, en dat samen met wat muziek luisteren, en wat bier maakt dat allemaal wel goed.
|
Ik ben vanmorgen om half negen opgestaan en rond kwart over negen vertrokken naar de McDonald's waar ik werk. Het restaurant van vandaag de feestelijke heropening na een verbouwing. Daar heb ik de commisaris van de koningin van Friesland gezien (die deed de officiele opening) en heb ik Tineke Verburg en Annemarie Jorritsma horen zingen (erg indrukwekkend :rolleyes: ), daarna moest ik werken, van elf tot zeven. Toen ben ik naar huis gegaan, heb ik getennist en er is nog een vriendin langs geweest om nog wat dingen af te spreken over onze vakantie volgende week. Ze is net weg en nu zit ik dus nog even achter internet.
|
Dagje Den Bosch gedaan met Denise (y)
|
- ehm foto's van parkpop opgehaald :D
- gewerkt - uit eten geweest bij de mongool - en ehm op i-net gehangen - op msn gezeten |
-geslapen
-wakker worden+ gedoucht -weer geslapen -tv gekeken -gegeten -weer tv gekeken -opgemaakt -gegeten -verder opgemaakt -vaag doen met vriendinnen -naar het schoolfeest gegaan -daar nieuwe vrienden gemaakt -de email adressen van die nieuwe vrienden toegevoegd -nu niet meer weg willen blij de computer (oke, dat was wel de uitgebereide beschrijving) |
Wakker geworden
Leren tv kijken slapen naar de stad met vriendin naar eindhoven naar mn vriend op stap nu naar bed met mn vriend |
Tot nu toe???
-Webserver bij een vriend geïnstalleerd; -getelefoneerd; -gespamd; dat was t wel.. nu ga ik denk ik zo maar ff slapen...:) |
wakker geworden
uit bed gestapt pc aangezet |
wakker geworden en te horen gekregen dat mn pa in het ziekenhuis lag :S :eek:
ja je dag kan niet beter beginnen |
wakker geworden
gedoucht opgemaakt, aangekleed computer aangezet ontbeten geforumt (tot nu) |
wakker geworden
tv gekeken uit bed gestapt koppie thee gemaakt achter computer gekropen |
gewerkt & ontbeten & gedouchet (y)
|
Ontbeten. Gedouchet (vreemd woord :confused: ) en gesurft op het internet. En zometeen ga ik werken...
|
Citaat:
|
Dit soort topics hebben we ook al 1000x gehad. Dat lijkt me eigenlijk meer iets voor Onzin.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:22. |