![]() |
American Lesion, Solo-album van Greg Graffin (Bad Religion)
Zonet kwam ik erachter dat ik het wel een gaaf iets vind, dat hij dat album gemaakt heeft. Kennen jullie het? Hoe bevalt het? Vinden jullie dat hij zich bij zijn punk moest houden? Of is dit een logisch vervolg in zijn "chain of life"? En past zijn stem behalve bij punk ook bij deze muziek?
Ik ben erg benieuwd naar jullie meningen. |
het bevalt me wel.
de muziek die erbij hoort is prima geschikt voor z'n zangwerk. en de stem van Greg Graffin heb ik altijd al cool gevonden. en ik vind dattie er best mee verder kan gaan. het is zeker de moeite waard! |
Het is een aardig debuut. Vooral zijn versie van Cease is cool. De nummers zijn af en toe een beetje cheesy. Maar bijv maybe she will is erg cool. Veel geluisterd dat nummer.
|
Citaat:
vooral voor vaak beluisteren er van (y) |
Graffin blijft een geweldige zanger. Gelimiteerd, maar dat vind ik juist zo cool. Hij is creatief binnen z'n eigen range. Ik HOU van Bad Religion.
|
Citaat:
|
Dat ga ik maar eens luisteren.
|
idd, 'maybe she will'... g e w e l d i g (y) !
ook 'in the mirror' vind ik erg goed. |
Hey dat klinkt interessant, ik ga downen.
|
tis best rustige muziek hoor.... schrik er niet van :D!
|
tis echt lekker
ken het via vrienden van me, ze hebben met hun bandje al een nummer gecoverd opinion ik heb het album alleen nog nooit geluisterd, zal m'n computertje eens aan het werk zetten |
Ach tis wel aardig. Kan niet tippen aan Bad Religion, maar is leuk om te horen. Graffin is alleen te folkerig met liedjes schrijven(zie ook The New America van BR). Ik hoor liever wat goeie pessimistische liedjes van em :)
|
hij heeft idd wel een superstem
|
Citaat:
|
Hmmm ja. Je kan nog wel meer verwachten in de toekomst denk ik. Als Bad Religion stopt word ie gewoon zo'n singer/songwriter type denk ik.
|
Hij valt solo idd best mee! Zoals DeadNation zei, Bad Religion stijgt erboven uit maar klinkt zeer zeker niet slecht (y)
|
Punt is. Hij bewaart de gaafste melodieeen voor bad religion. Dat is t enigste wat er een beetje aan schort, maargoed t komt ook uit the new america tijd.....en tsja dat is nou eenmaal niet de meest vruchtbare periode om t zo maar te noemen hahaha.
|
van de laatste cd heeft brett gurewitz het grootste deel geschreven
|
Tsja the new america is dan ook niet de laatste cd he dude :). Klopt overigens niet. Ze hebben dat ding samen geschreven. Brett heeft misschien iets meer geschreven, maar zoals vroeger was t bijna 50 50.
|
nah dat the new america niet hun laatste cd was dat wist ik niet ;)
maar ik las dus dat brett het grootste deel had geschreven boeit verder ook niet, was nutteloze opmerking |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:34. |