![]() |
wie heeft z'n belastingteruggave nog niet terug?
net zoals ik....
en weet iemand ook toevallig waarom? |
koonie, weenie wrom
|
ik wacht ook nog steeds.....
|
Ik wacht ook nog steeds, krijg nog 1900 Euro van die vetflikkers.
Uiteraard heb ik ze opgebeld, en ze stellen een onderzoek in. |
uh.. is het nogsteeds mogelijk om het in te vullen...?
want ik ben het vergeten :o |
ik, omdat ik het ook ontzettend laat had ingestuurd
|
Citaat:
mwach ik krijg toch amper wat, hoogstens 3 of 4 tientjes |
Ik heb het al terug gehad (lekker veel). Overbodige reactie dus. ;) :p
|
---> Werk & Geld
Ik heb enkele maanden geleden eens zo'n elektronische handtekening aangevraagd, maar nooit meer iets van gehoord... |
Citaat:
Is nu zo'n 4 maanden geleden denk ik. Maar ja...mijn vader zei dat het gerust een jaar kan duren :( En dat terwijl ik het er gister toevallig nog over had met collega's en die hebben van wat ze van vorige zomervakantie nog kregen al gekregen :mad: |
ik heb t ook nog niet terug. voor 1 april mijn TJ biljet opgestuurd nu 5-7 nog niks gehoord. maar dat geeft nix. want nu moeten ze mij rente betalen.
|
ik heb er nog niks van gehoord maar heb het ook pas eind mei opgestuurd dus ga ervan uit dat het ook nog wel ff duurt
maar als je het telang vindt duren kun je er natuurlijk altijd achteraan bellen |
Citaat:
|
Citaat:
Ik hoorde op rtlz dat ze volgens mij a.s dinsdag er nog 70000 over zouden hebben en dat ze dat in 2 weken wilde afhandelen. Dus eigenlijk zou je nog maximaal 2 weken moeten wachten. Ik heb net afgelopen donderdag mijn 185 eurootjes van 2002 terug gekregen, net op tijd voor de vakantie :D |
duurde bij mij heel lang maar heb 2 weken terug geld gehad :) en in december alweer nieuwe aanvragen!!! :D:D:D
|
ik niet helaas, die accountant die dat allemaal heeft ingevuld hebbe weniks meer van gehoord :eek: die heeft al mijn jaaropgaven en loonstroken en die van mijn moeder ook, ze heeft m heeeeel vaak proberen te bellen maar hij is niet bereikbaar...ik heb nu zoiets van ach komt straks wel goed (hoop ik) dan kan ik dat lekker volgend jaar erbij trugvragen :) altijd fijn he een extra zakcentje! maar ik begin me nu wel zorgen te maken want ik wil toch eigenlijk mijn papieren wel trug die hij heeft :(
|
ik heb het van de week gekregen.
|
belastingdienst is laat met uitbetalen. stond laatst nog wat over in krant. wel lullig, want als ze zelf geld nodig hebben staan ze meteen bij je op de stoep.
als je voor 1 april ingediend hebt dan zou je het onderhand al moeten hebben. Heb je dit na 1 april gedaan dan zal het nog wel ff duren. |
Afgelopen juni heb ik het gekregen van 2002.
|
volgens mij ben ik het formulier vergeten op te sturen.. (n)
|
Ik heb het nog niet eens ingevuld :o
|
vanochtend een papieren tj-biljet aangevraagd; en gaan internet geklooi :o
|
Ik! Pfff.. vorige week (na 2 maanden dat ik het ingediend had) eindelijk een bevestiging gehad van voorlopige teruggave, dus als het goed is binnen 6 weken op mijn bankrekening.
|
nou, ik heb dus nu wel een bericht gekregen dat het verrekend is gelukkig. Ik was al bang dat er iets verkeerd gegaan was. Met die code aanvragen voor elektronische aangifte ofzo.
Maar ja.....het was dus wel allemaal goed gegaan. Nu moet ik alleen wachten op een brief waar ik mijn rekeningnummer mee kan doorgeven. Want die hebben ze opeens niet bij de belastingdienst :confused: Als ze die brief dan gewoon bij die brief die ik gister heb gekregen gedaan hadden zou dat toch veel efficienter zijn :mad: Maar ja.... |
ik, maar ik moet hem ook nog opsturen eigenlijk :o
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:37. |